Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam pytanie. Którą wersję maxa polecacie 2012 czy 2013. Zaraz po wyjściu maxa 2013 dużo osób pisało że program muli, zacina się i jakieś krzaczki były.

 

Jak sprawa wygląda teraz?

 

Dzięki za odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83Ghz, 4GB Pamięci DDR2, Radeon HD 4870 512MB, Windows 7 Professional 64bit

Napisano

Radek zapomnij o max 2013 ze względu ma kartę graficzna wszytko co od Ati ma ciągle problemy z 2013 program powstał pod nvidia i tak zostaje ;)

Edytowane przez shadowsexpe

Napisano

nie do końca tak, tak samo mulił mi na gf jak na ati do czasu skonfigurowania nitrousa który po prostu w 2012 defaultowo jest inaczej ustawiony. chodzi o rozdzielczość wyświetlania map w vieportach która nie jest ucinana w 2013 i wyświetla w pełnej rozdziałce. po przestawieniu zaczyna chodzić jak 2012

Napisano

No ja po zmianie tych parametrów nadal miałem mulącego się woła a mam kartę Ati dedykowana przez autodesk, ale ogólnie jest z nim więcej problemów niż z 2012 i tak naprawdę to każdy z nas będzie preferował tego czy innego maxa mam znajomych którzy robią zawodowo wizki i twierdza że się 2010 nie przesiada za żadne skarby ;) a AccessX zaznaczyłem że karta bo jednak jak by nie patrzył jest to już nie najnowsza karta mimo że w swoim czasie dosyć mocna ;)

Napisano

Popatrz jeszcze na sprawność poszczególnych wersji podczas renderingu. Jeżeli się nie mylę to wersja 2012 jest mniej wydajna niż 2013 a to chyba też dosyć istotny czynnik przy wyborze.

Napisano

Nie wiem jak na radeonie ale u mnie na GF max 2013 jest wydajniejszy. Przede wszystkim zlikwidowali lag w viewporcie przy rotate i pan.Viewport działa teraz dużo płynniej przy cięższych modelach.

Napisano

Ja zdecydowałem się na 2013 ,mam ATI i wcale nie takie mocne. Nic nie grzebałem w setupie z wielkością map i jestem zadowolony z prędkości obracania modelu. Nic nie muli przy dużych scenach. Max z ostatnią poprawką ze str. autodesku.

 

shadowsexpe : ja bym się najchętniej nie przesiadał z 2008...2010 porównaniu do 2008 dopiero zamulał. Na szczęście razem z oprogramowaniem kompy też idą do przodu i jakoś się to wyrównuje.

Edytowane przez PurePixel

Napisano
Na szczęście razem z oprogramowaniem kompy też idą do przodu i jakoś się to wyrównuje.
Tak tylko nasze portfele nie idą stale do przodu tak aby tylko wymieniać podzespoły ;) A na temat poprawek autodeska to ostatnio było kilka fajnych tekstów na forum że lepiej nie stosować bo jedno poprawia a dziesięć błędów zaimplantuja do maxa ;)
Napisano

Niestety taki marketing firm produkujących soft i hard..gdzie my jako potencjalni użytkownicy dostajemy po kieszeni. Chcąc wymienić cokolwiek zaczynają się schody. Dzisiaj się natknąłem na spory problem z narzędziem "cut" w editable poly. Takich cukierków pewnie jest jeszcze troche, być może zbyt pochopnie wydałem opinię na temat 2013 nie analizując wszystkich funkcji.

 

problem z cut - tnie polygony wg. przesunięcia kursora,a nie tak jak powinno czyli po kliknięciu lmb. na vertex. Jednak tnie w ten sposób tylko w viewporcie - w rzeczywistości siatka jest nie ruszona-nie istniejące linie i vertexy jednak zostają w podglądzie. Także po nadaniu turbosmotha. Kiedyś - właśnie w 2008 był taki problem z quickslice jednak te nie istniejące edge znikały. Reasumując cut działa ,ale zostają syfy. Mocno frustrujące.

Edytowane przez PurePixel

Napisano

Jaki problem?

 

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym cut, ale u mnie tnie normalnie jak zawsze.

Edytowane przez mafida

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności