AccessX Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 Witam mam pytanie. Którą wersję maxa polecacie 2012 czy 2013. Zaraz po wyjściu maxa 2013 dużo osób pisało że program muli, zacina się i jakieś krzaczki były. Jak sprawa wygląda teraz? Dzięki za odpowiedzi.
AccessX Napisano 8 Październik 2012 Autor Napisano 8 Październik 2012 Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83Ghz, 4GB Pamięci DDR2, Radeon HD 4870 512MB, Windows 7 Professional 64bit
shadowsexpe Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 (edytowane) Radek zapomnij o max 2013 ze względu ma kartę graficzna wszytko co od Ati ma ciągle problemy z 2013 program powstał pod nvidia i tak zostaje ;) Edytowane 8 Październik 2012 przez shadowsexpe
siwy Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 nie do końca tak, tak samo mulił mi na gf jak na ati do czasu skonfigurowania nitrousa który po prostu w 2012 defaultowo jest inaczej ustawiony. chodzi o rozdzielczość wyświetlania map w vieportach która nie jest ucinana w 2013 i wyświetla w pełnej rozdziałce. po przestawieniu zaczyna chodzić jak 2012
Grave Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 Nitrous Set Texture Size Limit - http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/nitrous-set-texture-size-limit Widziałem jak Max 2013 (ze wszystkimi łatkami) chodzi na Nitro na Radku i GF i nigdzie nie było problemów, ale wiem że ludzie mają różne sytuacje.
shadowsexpe Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 No ja po zmianie tych parametrów nadal miałem mulącego się woła a mam kartę Ati dedykowana przez autodesk, ale ogólnie jest z nim więcej problemów niż z 2012 i tak naprawdę to każdy z nas będzie preferował tego czy innego maxa mam znajomych którzy robią zawodowo wizki i twierdza że się 2010 nie przesiada za żadne skarby ;) a AccessX zaznaczyłem że karta bo jednak jak by nie patrzył jest to już nie najnowsza karta mimo że w swoim czasie dosyć mocna ;)
AccessX Napisano 8 Październik 2012 Autor Napisano 8 Październik 2012 Okej, dzięki za odpowiedzi :) Czyli pozostaje Max 2012.
Dynamico Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 Popatrz jeszcze na sprawność poszczególnych wersji podczas renderingu. Jeżeli się nie mylę to wersja 2012 jest mniej wydajna niż 2013 a to chyba też dosyć istotny czynnik przy wyborze.
mafida Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 Nie wiem jak na radeonie ale u mnie na GF max 2013 jest wydajniejszy. Przede wszystkim zlikwidowali lag w viewporcie przy rotate i pan.Viewport działa teraz dużo płynniej przy cięższych modelach.
PurePixel Napisano 9 Październik 2012 Napisano 9 Październik 2012 (edytowane) Ja zdecydowałem się na 2013 ,mam ATI i wcale nie takie mocne. Nic nie grzebałem w setupie z wielkością map i jestem zadowolony z prędkości obracania modelu. Nic nie muli przy dużych scenach. Max z ostatnią poprawką ze str. autodesku. shadowsexpe : ja bym się najchętniej nie przesiadał z 2008...2010 porównaniu do 2008 dopiero zamulał. Na szczęście razem z oprogramowaniem kompy też idą do przodu i jakoś się to wyrównuje. Edytowane 9 Październik 2012 przez PurePixel
shadowsexpe Napisano 9 Październik 2012 Napisano 9 Październik 2012 Na szczęście razem z oprogramowaniem kompy też idą do przodu i jakoś się to wyrównuje. Tak tylko nasze portfele nie idą stale do przodu tak aby tylko wymieniać podzespoły ;) A na temat poprawek autodeska to ostatnio było kilka fajnych tekstów na forum że lepiej nie stosować bo jedno poprawia a dziesięć błędów zaimplantuja do maxa ;)
PurePixel Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 (edytowane) Niestety taki marketing firm produkujących soft i hard..gdzie my jako potencjalni użytkownicy dostajemy po kieszeni. Chcąc wymienić cokolwiek zaczynają się schody. Dzisiaj się natknąłem na spory problem z narzędziem "cut" w editable poly. Takich cukierków pewnie jest jeszcze troche, być może zbyt pochopnie wydałem opinię na temat 2013 nie analizując wszystkich funkcji. problem z cut - tnie polygony wg. przesunięcia kursora,a nie tak jak powinno czyli po kliknięciu lmb. na vertex. Jednak tnie w ten sposób tylko w viewporcie - w rzeczywistości siatka jest nie ruszona-nie istniejące linie i vertexy jednak zostają w podglądzie. Także po nadaniu turbosmotha. Kiedyś - właśnie w 2008 był taki problem z quickslice jednak te nie istniejące edge znikały. Reasumując cut działa ,ale zostają syfy. Mocno frustrujące. Edytowane 10 Październik 2012 przez PurePixel
mafida Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 (edytowane) Jaki problem? Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym cut, ale u mnie tnie normalnie jak zawsze. Edytowane 11 Październik 2012 przez mafida
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się