Brolias Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 skorzystam z porad vorka (to co dal posta jak ten temat byl w finished) zorbie jakas mgielka na ta podloga sporboje odpracowac szklo A swiatla raczej juz nie ruszam
Bhaal Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 to tło może zmień bo jakoś nie pasuje tutaj
Vorek Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Moją opinię już znasz :) pracuj, pracuj Tylko jedna mała uwaga, nie dawaj renderów tak blisko siebie, zlewają się i trudno się je ogląda. Pozdrawiam i życzę powodzenia
Ebor Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Jak narazie to przypomina mi to wzorek na dywanie :P . Poki co nic konkretnego nie widac.
Gość User190 Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Kicha.. mam nadzieje, że to dziecko to nie model z posera! Spróbuj to jako oświetlić, skadrować.. cokolwiek.. ;)
Vorek Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 A swiatla raczej juz nie ruszam Światło powinieneś ruszyć w pierwszej kolejności, jak narazie to wyglada jak default
Orion Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 No za dużo to się przy tym nie narobiłeś :D textury do wymiany, oświetlenie przygaś, zmniejsz te wszechobecne refleksy i tło wywal
Dr0cK Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 ...a po za tym dodaj roche grubosci tej butelce pozdrowienia
Robert B. Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Na mój gust podłoga musiała by być inna a napewno troszkę ciemniejsza albo z jakimiś cieniami coś z tą podłogą nie tak.
Brolias Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 podłoge już wypieprzyłem. Zamiast niej bedzie Fire effect. (fajnie to wyglada ^_^) ZApomnialem z poczatku dodac ze to jest sceneria gdzies tam winnym wymiarze. a to jest jako wiezienie ta butelka z aniolkiem. M@ti:Posera nie mam. Tylka maxa uzywam Światło to daylight.Ma ktoś jakiś tut jak za pomoca standartowego swiatla + light tracera uzyskac najlepszy efekt? (moc oswietlenia zmiejsze ale nieznacznie bo bedzie zbyt ciemno) Szkło juz mam pogrubione i polepszona jakość. Tło nie wiem do koncca co znim zorbie, ale dzieki neimu sa (jak dla mnie) fajne refleksy na butelce. Rendery zarzuce moze na wieczor. Bo zarza spadam, a to dziadostwo sie dlugo renderuje (scanline+light tracer) To by było na tyle:D Narazie jeszcze mowcie co poprawic. Poki co to jest ciagle Wip.
Vorek Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Refleksy na szkle wcale nie wyglądają za ciekawie, może pomyśl o mapie Hdri i porządnym przygotowaniu materiału/ obiektu, jak napisał Dr0cK, butelka powinna mieć jakąś grubość. Poza tym, jeżeli to ma być zawieszone w przestrzeni to mogło by stać na jakiejś wyspece wyglądającej na oderwaną od lądu albo coś w tym stylu...dodasz jakieś mroczne tło i mgiełke, bezie git :) I w miare możliwości daj sobie spokój ze scanlinem. I jeszcze jedno: daylight do wyrzucenia (spróbuj pobawić się kilkoma swiatłami omni, może jakiś direct, eksperymentuj) Pozdrawiam
v1ck Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 szklo ladnie wyglada pod brazilem :) pomysl o tym...
THE MANYSH TRAFO Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 tak własciwie to na tym renderku to nic nie widac wszystko jest do kitu !!!! postaraj sie lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się