Napisano 10 Sierpień 200420 l skorzystam z porad vorka (to co dal posta jak ten temat byl w finished) zorbie jakas mgielka na ta podloga sporboje odpracowac szklo A swiatla raczej juz nie ruszam
Napisano 10 Sierpień 200420 l Moją opinię już znasz :) pracuj, pracuj Tylko jedna mała uwaga, nie dawaj renderów tak blisko siebie, zlewają się i trudno się je ogląda. Pozdrawiam i życzę powodzenia
Napisano 10 Sierpień 200420 l Jak narazie to przypomina mi to wzorek na dywanie :P . Poki co nic konkretnego nie widac.
Napisano 10 Sierpień 200420 l Kicha.. mam nadzieje, że to dziecko to nie model z posera! Spróbuj to jako oświetlić, skadrować.. cokolwiek.. ;)
Napisano 10 Sierpień 200420 l A swiatla raczej juz nie ruszam Światło powinieneś ruszyć w pierwszej kolejności, jak narazie to wyglada jak default
Napisano 10 Sierpień 200420 l No za dużo to się przy tym nie narobiłeś :D textury do wymiany, oświetlenie przygaś, zmniejsz te wszechobecne refleksy i tło wywal
Napisano 10 Sierpień 200420 l Na mój gust podłoga musiała by być inna a napewno troszkę ciemniejsza albo z jakimiś cieniami coś z tą podłogą nie tak.
Napisano 10 Sierpień 200420 l Autor podłoge już wypieprzyłem. Zamiast niej bedzie Fire effect. (fajnie to wyglada ^_^) ZApomnialem z poczatku dodac ze to jest sceneria gdzies tam winnym wymiarze. a to jest jako wiezienie ta butelka z aniolkiem. M@ti:Posera nie mam. Tylka maxa uzywam Światło to daylight.Ma ktoś jakiś tut jak za pomoca standartowego swiatla + light tracera uzyskac najlepszy efekt? (moc oswietlenia zmiejsze ale nieznacznie bo bedzie zbyt ciemno) Szkło juz mam pogrubione i polepszona jakość. Tło nie wiem do koncca co znim zorbie, ale dzieki neimu sa (jak dla mnie) fajne refleksy na butelce. Rendery zarzuce moze na wieczor. Bo zarza spadam, a to dziadostwo sie dlugo renderuje (scanline+light tracer) To by było na tyle:D Narazie jeszcze mowcie co poprawic. Poki co to jest ciagle Wip.
Napisano 11 Sierpień 200420 l Refleksy na szkle wcale nie wyglądają za ciekawie, może pomyśl o mapie Hdri i porządnym przygotowaniu materiału/ obiektu, jak napisał Dr0cK, butelka powinna mieć jakąś grubość. Poza tym, jeżeli to ma być zawieszone w przestrzeni to mogło by stać na jakiejś wyspece wyglądającej na oderwaną od lądu albo coś w tym stylu...dodasz jakieś mroczne tło i mgiełke, bezie git :) I w miare możliwości daj sobie spokój ze scanlinem. I jeszcze jedno: daylight do wyrzucenia (spróbuj pobawić się kilkoma swiatłami omni, może jakiś direct, eksperymentuj) Pozdrawiam
Napisano 11 Sierpień 200420 l tak własciwie to na tym renderku to nic nie widac wszystko jest do kitu !!!! postaraj sie lepiej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto