Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

AinB1.jpg

 

AinB2.jpg

 

AinB3.jpg

 

AinB-pul.jpg

 

 

skorzystam z porad vorka (to co dal posta jak ten temat byl w finished)

zorbie jakas mgielka na ta podloga

sporboje odpracowac szklo

A swiatla raczej juz nie ruszam

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moją opinię już znasz :) pracuj, pracuj

 

Tylko jedna mała uwaga, nie dawaj renderów tak blisko siebie, zlewają się i trudno się je ogląda.

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Napisano

Jak narazie to przypomina mi to wzorek na dywanie :P . Poki co nic konkretnego nie widac.

Napisano

Kicha.. mam nadzieje, że to dziecko to nie model z posera! Spróbuj to jako oświetlić, skadrować.. cokolwiek.. ;)

Napisano

A swiatla raczej juz nie ruszam

 

Światło powinieneś ruszyć w pierwszej kolejności, jak narazie to wyglada jak default

Napisano

No za dużo to się przy tym nie narobiłeś :D textury do wymiany, oświetlenie przygaś, zmniejsz te wszechobecne refleksy i tło wywal

Napisano

...a po za tym dodaj roche grubosci tej butelce

 

pozdrowienia

Napisano

Na mój gust podłoga musiała by być inna a napewno troszkę ciemniejsza albo z jakimiś cieniami coś z tą podłogą nie tak.

Napisano
  • Autor

podłoge już wypieprzyłem. Zamiast niej bedzie Fire effect. (fajnie to wyglada ^_^)

ZApomnialem z poczatku dodac ze to jest sceneria gdzies tam winnym wymiarze. a to jest jako wiezienie ta butelka z aniolkiem.

M@ti:Posera nie mam. Tylka maxa uzywam

Światło to daylight.Ma ktoś jakiś tut jak za pomoca standartowego swiatla + light tracera uzyskac najlepszy efekt? (moc oswietlenia zmiejsze ale nieznacznie bo bedzie zbyt ciemno) Szkło juz mam pogrubione i polepszona jakość.

Tło nie wiem do koncca co znim zorbie, ale dzieki neimu sa (jak dla mnie) fajne refleksy na butelce. Rendery zarzuce moze na wieczor. Bo zarza spadam, a to dziadostwo sie dlugo renderuje (scanline+light tracer)

To by było na tyle:D Narazie jeszcze mowcie co poprawic. Poki co to jest ciagle Wip.

Napisano

Refleksy na szkle wcale nie wyglądają za ciekawie, może pomyśl o mapie Hdri i porządnym przygotowaniu materiału/ obiektu, jak napisał Dr0cK, butelka powinna mieć jakąś grubość.

Poza tym, jeżeli to ma być zawieszone w przestrzeni to mogło by stać na jakiejś wyspece wyglądającej na oderwaną od lądu albo coś w tym stylu...dodasz jakieś mroczne tło i mgiełke, bezie git :)

I w miare możliwości daj sobie spokój ze scanlinem.

I jeszcze jedno: daylight do wyrzucenia (spróbuj pobawić się kilkoma swiatłami omni, może jakiś direct, eksperymentuj)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności