shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 Ot takie minimalistyczne studio do pokazywania mebli, max, vray + kilka warstw w ps, właśnie kombinuje z zdepth ale czy to będzie miało jakiś sens to się okaże ;)
xmass Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 nie jestem przekonany do tła tego studia. Może lepsze byłoby jednolite tło, albo jakaś firana... modeliki całkiem całkiem. Z-depth chyba niepotrzebny, tylko rozmyje niepotrzebnie modele, ale ja się nie znam;)
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 właściwie tło jest jednolite tam są po prostu 4 światła. w pierwotnej wersji ścianę zrobiłem z piaskowca ale mi jakos nie leżało to, a dwa jak mi samo ao próbowało liczyć 4h to dałem spokój, zależało mi na czasie ;)
mirach Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 tez jestem na "nie" jesli chodzi o tlo. Wyglada bardzo jak walniety gradient w photoshopie. Moze daj tam jakies bardziej wyrazne IESy albo cosik. Piaskowca bym nie dawal, bedzie odwracal uwage od mebli.
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 (edytowane) mirach nie są to ies tylko zwykłe chamskie cztery vraylight;) Oki zobaczę jak to będzie z ies;)zastawiałem się czy nie dodać jakiejś zieleniny ale to chyba tez będzie rozpraszało. Edytowane 21 Październik 2012 przez shadowsexpe
adam_m Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 Zgadzam się z Mirachem. Tło odwraca uwagę od mebli co nie jest dobre dla samych mebli (i pewnie klientowi sie to nie spodoba). Jak dodasz rosliny i inne takie, to będziesz miał interior a nie studio (którego, tak mi sie wydaje, celem powinna być prezentacja samych mebli). Sofa i fotel, twoje? Gdzies je widziałem, tylko nie mogę sobie przypomnieć gdzie. Pozdr.
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 (edytowane) Modele przeze mnie zrobione ogólnie na podstawie dokumentacji firmy ;) Nie dali modeli. Sofę mogłeś widzieć bo była w poprzedniej kolekcji fotel jest nowością ;) Wrzucam ze światłami i jeszcze trochę dopracowaną bardziej postpro. Edytowane 21 Październik 2012 przez shadowsexpe
Pawelkos Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 Nie wiem czy gdzie wrzuciles ta nowa wersje ? Czy to ta w pierwszy poscie czy miala byc w twoim ostatnim, bo jesli to drugie to nie widac obrazka. Zatem sie odniose do tego co widac w pierwszym poscie. Powtorze to co juz bylo wczesniej powiedziane, tlo na nie, za bardzo odwraca uwage, lepiej zrobic je jakies jednolite, bo teraz po chwili patrzenia na fotele wzrok kieruje sie na to co jest jest za nimi. Poza tym efekt ten jest spowodowany zlym skadrowaniem, za duzo gory
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 Jeśli nadal nie widać obrazka to dajcie znać. Co do ustawienia kamery to nie mogę przeskoczyć wysokosci 1 metra to samo sie tyczy rozdziałki.
deemes Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 całkiem przyjemne studio, a po co w ogole sie uparłes na te lampy nad meblami? tło jednolite bez zadnych lamp nie moze byc? jedna uwaga; pod dywanem coś tam nie halo, na powiekszeniu widac jakby dywan był przyklejony do podłogi na budapren:) cała reszta jest świetna! peace
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 na powiększeniu widać jakby dywan był przyklejony do podłogi na butapren:) cała reszta jest świetna! peace widać autor uwielbia butapren, ach cóż za zapach ;)
indian Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 jak mogę, to moja propozycja kadru i lekko kolorów... mam nadzieję że się nie obrazisz że popsułem CI ten obrazek :) http://i.imgur.com/mSQIM.jpg salut.
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 (edytowane) indian a nie ma za co, co prawda kolorki mnie zjadły ;) może ci podesłać psd będziesz miał się na czym wyżywać ;) Edytowane 21 Październik 2012 przez shadowsexpe
Pawelkos Napisano 23 Październik 2012 Napisano 23 Październik 2012 Jeśli nadal nie widać obrazka to dajcie znać. Co do ustawienia kamery to nie mogę przeskoczyć wysokosci 1 metra to samo sie tyczy rozdziałki. OK juz widze obrazek i dalej optuje za jednolitym tlem, bo te halogeny odwracaja uwage od przedmiotu prezentacji. Jesli nie mozesz pojsc wyzej z kamera to sprobuj przesunac target nizej, bo to kadrowanie nie pasi co masz teraz
Zbychowaty Napisano 23 Październik 2012 Napisano 23 Październik 2012 Pone-thone Design albo Michelin Design - czyli brzydkie meble za jeszcze brzydszą cenę. Współczuję wyciągania "tego co najlepsze" z czegoś takiego. Render fajny, bardzo ładny materiał ścian i podłogi. Zdradzisz shader podłogi na przykład?:)
shadowsexpe Napisano 23 Październik 2012 Autor Napisano 23 Październik 2012 (edytowane) Dzięki Zbyszku, akurat meble od przyjaciół zza Buga cenę mają straszna to prawda. A co do shadera to zwykły vraymtl beton z mapka reflekt i w bumpie wsadzonym mixem ( tu akurat dałem mapkę porowatości zupełnie inna niz wyjściową w diffus plus ta sam mapkę co do reflekta no i amount podkręciłem do 3) ;) Sciana to także vraymtl tylko z mapka celular w bump i w reflekt tylko że tilling map jest ustawiony nie na jednakowy. upgrade Klient zaakceptował wersje ze światłem ies w tle ale z takim kadrem jak na poniższym obrazku( zamieszczony dla szacownych marud ;) ) Edytowane 23 Październik 2012 przez shadowsexpe
Pawelkos Napisano 25 Październik 2012 Napisano 25 Październik 2012 No wlasnie o takie kadrowanie chodzilo, teraz wiadomo gdzie patrzec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się