Amok Napisano 29 Październik 2012 Napisano 29 Październik 2012 dostałem takie info ze bardzo dawno nic tu nie wrzucałem , wiec wrzucam pozd Amok
Lucek Napisano 29 Październik 2012 Napisano 29 Październik 2012 Bardzo fajny model i shader. To czysty sculpt czy skanowałeś? Prezentacja średnio mi podchodzi, ale i tak dobra robota!
Amok Napisano 29 Październik 2012 Autor Napisano 29 Październik 2012 Bardzo fajny model i shader. To czysty sculpt czy skanowałeś? Prezentacja średnio mi podchodzi, ale i tak dobra robota! głownie zabawa z Zbrush, do tego masa zdjęć to referencji i textur. Render vray
adek Napisano 29 Październik 2012 Napisano 29 Październik 2012 Miałem o to samo spytać. Dalej w branży działasz czy to hobbystycznie? Materiały jedynie nie wyglądają najlepiej (skóra) przy powiększeniu. Ale przy pomniejszonych obrazach całkiem realistycznie.
Amok Napisano 29 Październik 2012 Autor Napisano 29 Październik 2012 działam działam , bardziej aktywnie niż kiedyś oprócz 3D , robię inne rzeczy takie jak video instalacje ogólnie pozdrowienia dla weteranów :)
plasti Napisano 29 Październik 2012 Napisano 29 Październik 2012 niechcialbym podwazac twych slow, ale na moje skromne amatorskie oko, to to jest skan z prawdziwego zdarzenia, ladnie obrobiony w zbrushu, szczegolnie widac po oczach i laczeniu karku z kolnierzem koszuli :)))) ale i tak bardzo dobra robota !! pozdro
Ania Napisano 29 Październik 2012 Napisano 29 Październik 2012 Oczy są chyba razem z modelem zamiast osobno, i są za mocno rozmazane. Textura skóry bardzo dobra i shader też, światło w niektórych ujęciach przyjemne (w drugim i ostatnim mi się mniej podoba). Co do modelu nie jestem pewna czy dorównuje swojej teksturze bo tak trochę rozmazany w strategicznych miejscach....
Amok Napisano 29 Październik 2012 Autor Napisano 29 Październik 2012 Oczy są chyba razem z modelem zamiast osobno, i są za mocno rozmazane. Textura skóry bardzo dobra i shader też, światło w niektórych ujęciach przyjemne (w drugim i ostatnim mi się mniej podoba). Co do modelu nie jestem pewna czy dorównuje swojej teksturze bo tak trochę rozmazany w strategicznych miejscach.... fakt wygląda to dziwnie , ale to przez kompresje jest bardzo duża tak aby plik zmiescił się w 128 kb ograniczenia załączników moje oryginały są bardziej wyraziste
deshu Napisano 29 Październik 2012 Napisano 29 Październik 2012 fakt wygląda to dziwnie , ale to przez kompresje jest bardzo duża tak aby plik zmiescił się w 128 kb ograniczenia załączników moje oryginały są bardziej wyraziste To prosimy wrzuć na imageshack/photosbucket czy coś innego i pokaż:)
lee666 Napisano 30 Październik 2012 Napisano 30 Październik 2012 na renderingu sie nie znam to powiem tylko że oczy są poklejone z powiekami .. taksamo jak górna cześć uszu ..mało zarysowana
asfalton Napisano 9 Listopad 2012 Napisano 9 Listopad 2012 Podoba mi sie to od strony shader-testu, fajny shader i wplyw swiatla HDRI (model wyglada jak dobry 123catch, jesli modelowales recznie to wysoki masz skill w wyczuciu formy :D) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi