Rastapastor Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Ten silnik shiva 3D pozwala na pisanie skryptów w jakim języku? Można pisać w java? edit...a już widzę, LUA ;(
Kmicic Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 Problem nie leży w cenie, przeciętny Kowalski, nie wie jak zapłacić, ani jak spiracić grę. Poziom wyżej jest mniej więcej przeciętny użytkownik internetu, który zna warezy i jeśli gra mu się podoba, to jest w stanie przez 2h męczyć się aby spiracić grę. Ale żeby kupić grę poprzez kartę kredytową (i to jakąś specjalną) jest naprawdę niewiele osób. Wiem, że robię za adwokata diabła, jednak takie są po prostu realia, mówię, że to logiczne i zrozumiałe, a nie że słuszne ;) W każdym bądź razie odbiegamy chyba od tematu :P Tutaj masz całkowitą rację, np. google play nie obsługuje mojej karty i nawet chcąc kupić jakąś aplikację nie mogę tego zrobić.. a zakładanie nowego rachunku bankowego mija się z celem, prościej skorzystać z chomikuj czy czegoś w tym stylu :(
adek Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 (edytowane) Kmicic i Zernat: to trochę brzmi jak usprawiedliwienie. Jaką kartą się nie da? Jeśli jest kredytowa czy przedpłacona w czym problem? Dodatkowo, jest sporo alternatyw dla osób, które nie chcą kredytowej. Pamiętam, że sam kiedyś żonie kupiłem, aby nie robić drugiej kredytówki przedpłaconą z WBK. Ważna chyba na 2 lata, opłata 20zł jeśli dobrze pamiętam, kupiona w banku prawie jak SIM na kartę. Wtedy nawet nie trzeba było danych w banku podawać tylko ją rejestrować. Po prostu przelewa się kasę i tyle. Tzw. karta internetowa. Można nawet dziecku dać :) Jeśli nie działa Ci mBank - wejdz w ustawienia konta i zmień limit z 0 na więcej. Często piszą ludzie z mBanku, że ich kartami nie da się płacić. mBank ustawił limit domyślny na "0". Trzeba to zmienic i będzie grało. Swoją drogą banki powoli już widzą, że tędy droga i niedługo nie powinno to być problemem. Z kupującymi wcale nie jest tak źle. Przynajmniej nie można nastawiać się na Polskę. Karta to standard, lepszego nie wymyślili chociaż czymś pięknym byłoby np. kupowanie aplikacji tak, aby były doliczane do rachunku. Ale nie ma co liczyć na to. Nigdzie chyba nie udało się dogadać z operatorem. Trzeba pamiętać, że Google/Apple biorą swoje prowizje, jeśli pojawiłby się kolejny pośrednik - znowu zarobki devów byłby mniejsze. Edytowane 29 Listopad 2012 przez Adek
michax56 Napisano 29 Maj 2013 Autor Napisano 29 Maj 2013 (edytowane) Po długie przerwie z aktualizacjami, kolejny update graficzny. Zmieniłem troche styl na bardziej kreskówkowy. Zrezygnowałem też w wielu miejscach z image based tekstur na rzecz malowanych. Dzień: Noc: Koncept: Wieżyczki WIP: Edytowane 29 Maj 2013 przez michax56
DrRambo Napisano 29 Maj 2013 Napisano 29 Maj 2013 lvl 5 nie wygląda jakby był najwyższym lvl. masywniejszą bym dał grafika mi się podoba, pracuj dalej, ma potencjał
CzAk1 Napisano 29 Maj 2013 Napisano 29 Maj 2013 Dodatkowo, jest sporo alternatyw dla osób, które nie chcą kredytowej. Pamiętam, że sam kiedyś żonie kupiłem, aby nie robić drugiej kredytówki przedpłaconą z WBK. Ważna chyba na 2 lata, opłata 20zł jeśli dobrze pamiętam, kupiona w banku prawie jak SIM na kartę. Wtedy nawet nie trzeba było danych w banku podawać tylko ją rejestrować. Po prostu przelewa się kasę i tyle. Tzw. karta internetowa. Można nawet dziecku dać :) Kurcze, nie wiedziałem, ze coś takiego jest. Fajna sprawa. Dzięki wielkie za info! Od siebie dodam, że kwestia korzystania z telefonów i ich usług to dużo bardziej skomplikowana sprawa niż np. Polak płaci/nie płaci. Do tego wszystkiego trzeba dodać jeszcze świadomość możliwości i tego co ludzie wiedzą o swoim tel. Jakieś 30% użytkowników smartphonów nie wie..., że korzysta ze smatphona. Taka ciekawostka. A tak przy okazji też kiedyś prawcowałem przy Towej Defensie, tylko, że w 2D. Gra jest w systemie freemium, więc możesz pobrać i zobaczyć jak to działa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tqm.fantasydefense.mainactivity&hl=pl
adek Napisano 29 Maj 2013 Napisano 29 Maj 2013 Uu... fajnie, ze ten temat zostal odkopany i cos sie dzieje. Wyglada to naprawde ladnie, tylko potrzeba niezlej wytwalosci przy takim projekcie. Czekam na kolejne upy.
michax56 Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) Uu... fajnie, ze ten temat zostal odkopany i cos sie dzieje. Wyglada to naprawde ladnie, tylko potrzeba niezlej wytwalosci przy takim projekcie. Czekam na kolejne upy. Oj tak, ogromnie przeliczyłem się czasowo. Jednak powoli wszystko toczy się do przodu. Kasy ubywa więc motywacja wzrasta :) Tym razem update już samych wieżyczek i ich poziomów. Nadchodzącym zadaniem jest wrzucenie tego wszystkiego do gry więc będzie delikatna przerwa w aktualizacjach graficznych. Postaram się w zamian podesłać video z gamplay'u. Następny milestone: - wrzucenie wszystkich nowych wieżyczek do gry. - złożenie z klocków pierwszy zestaw map. Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez michax56
olaf Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 wyglada obiecująco. TD mają świetną klikalność/sprzedawalność więc to bardzo dobry kierunek o ile dasz radę ogarnąć różne skryptowa rzeczy, by rozgrywka była płynna.
michax56 Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) wyglada obiecująco. TD mają świetną klikalność/sprzedawalność więc to bardzo dobry kierunek o ile dasz radę ogarnąć różne skryptowa rzeczy, by rozgrywka była płynna. Flow dodawania wieżyczek będę jeszcze szlifował. Póki co bazowe skrypty są już napisane. Zostało składanie mapek z nowych assetów, wrzucenie nowych wieżyczek oraz doskrobanie brakujących UI. Factory mode ON. Stare video na assetach zastępczych. Głównym celem było sprawdzenie działania 3 typów wieżyczek. http://animuj.com/video/at_towertype_prev.html Stress test kryształowych wieżyczek :P Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez michax56
olaf Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 git mam nadzieje, ze planujesz ograniczenia zasiegu znacznie bardziej restrykcyjne, bo ekonomoczne rozmieszczanie wiez to jeden z aspektow strategii w TD. Pisze, bo widze, ze na animacji maja dosyc spory. Od razu Ci tez powiem, ze spoty na wieze sprawdzaja sie lepiej, szczegolnie na dotykowych ekranach.
michax56 Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 git mam nadzieje, ze planujesz ograniczenia zasiegu znacznie bardziej restrykcyjne, bo ekonomoczne rozmieszczanie wiez to jeden z aspektow strategii w TD. Pisze, bo widze, ze na animacji maja dosyc spory. Od razu Ci tez powiem, ze spoty na wieze sprawdzaja sie lepiej, szczegolnie na dotykowych ekranach. Tak, zasięg był umyślnie powiększony pod testy wydajnościowe oraz do sprawdzenia "celności" animacji amunicji.
olaf Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 wyglada to bardzo dobrze, szczegolnie strzały - musze kiedys tez takie zrobić ;) a o spotach pisząc miałem na mysli predefiniowane jak w kingdom rush. Ostatnio ogladałem gameplay jakiejs strategii ala Starcraft na mobilu i koleś strasznie sie meczyl by postawić budynek we wlasciwym miejscu. Szczegolnie jezeli bedziesz miał suwany obszar gry - zamęczysz się z beta testami, a i tak wyjdzie średnio wygodnie. Warto tą energię skierować na jakieś smaczki jak te strzały itp.
michax56 Napisano 14 Lipiec 2013 Autor Napisano 14 Lipiec 2013 Tym razem ukończona pierwsza lokacja. Screeny ingame:
michax56 Napisano 28 Grudzień 2015 Autor Napisano 28 Grudzień 2015 (edytowane) Ponad dwa lata przerwy. Projekt niestety przerósł moje możliwości ale chciałbym go dla zasady dokończyć. Tragicznym pomysłem było zabranie się za grafikę w tak wczesnym etapie. Wszyscy ostrzegali ale byłem mądrzejszy. Kasa się skończyła, trzeba było szukać pracy. Ostatni drop grafiki, fx i animacji postaci. Od dzisiaj już tylko zabawa z kodem. 2016 będzie rokiem spod znaku programisty: Materiały Video: Podglad Planszy: http://animuj.com/video/anitower_overwie.mp4 http://animuj.com/video/at-test-3.mp4 http://animuj.com/video/hero_moving_1.mp4 Celowanie: http://animuj.com/video/aim_substate.mp4 Animacja Torn: http://animuj.com/video/torn_prev_1.mp4 Animacja Tri: http://animuj.com/video/tri_rd.mp4 https://dl.dropboxusercontent.com/u/25801721/anim_3.mp4 Torn, Efekt Czasteczkowy: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25801721/smoke-vray-blender-2.mp4 Galeria: Wall z wszystkimi shotami: http://animuj.com/graph_drop/ Edytowane 28 Grudzień 2015 przez michax56
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się