Napisano 1 Listopad 201212 l Witam, mam zapytanie czy da sie wyeksportowac mape która stworzyłem w brusu do maxa ??
Napisano 2 Listopad 201212 l Użyj Multi Map Exporter w zakładce ZPlugin. Wybierasz mapę/mapy jakie ma stworzyć i zapisujesz. Później importujesz do maxa. Inna metoda to zakładka Tool (domyślnie cała kolumna z prawej strony), w której masz kolejne zakładki dotyczące różnych map (Displacement Map, Texture Map, Normal Map) - tam możesz je tworzyć. Później zapisujesz do pliku i importujesz do maxa.
Napisano 5 Listopad 201212 l Autor hmm no tak, a da się wyexportowac material ?? taki np zrobiony doubleshade ??
Napisano 11 Listopad 201212 l Zetkowe materiały działają tylko w zecie. Możesz ewentualnie wyrenderować sobie z takim materiałem kulkę i z niej w maxie zrobić materiał. Jak to nie wiem ale myślę że wyguglanie "3ds max matcap" przyniesie odpowiedź.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto