prace09 Napisano 1 Listopad 2012 Share Napisano 1 Listopad 2012 Witam, mam zapytanie czy da sie wyeksportowac mape która stworzyłem w brusu do maxa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xaia Napisano 1 Listopad 2012 Share Napisano 1 Listopad 2012 Tak, da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prace09 Napisano 1 Listopad 2012 Autor Share Napisano 1 Listopad 2012 a mogłbym prosić o jakieś rozwinięcie wypowiedzi :D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 2 Listopad 2012 Share Napisano 2 Listopad 2012 Użyj Multi Map Exporter w zakładce ZPlugin. Wybierasz mapę/mapy jakie ma stworzyć i zapisujesz. Później importujesz do maxa. Inna metoda to zakładka Tool (domyślnie cała kolumna z prawej strony), w której masz kolejne zakładki dotyczące różnych map (Displacement Map, Texture Map, Normal Map) - tam możesz je tworzyć. Później zapisujesz do pliku i importujesz do maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prace09 Napisano 5 Listopad 2012 Autor Share Napisano 5 Listopad 2012 hmm no tak, a da się wyexportowac material ?? taki np zrobiony doubleshade ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 11 Listopad 2012 Share Napisano 11 Listopad 2012 Zetkowe materiały działają tylko w zecie. Możesz ewentualnie wyrenderować sobie z takim materiałem kulkę i z niej w maxie zrobić materiał. Jak to nie wiem ale myślę że wyguglanie "3ds max matcap" przyniesie odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się