Skocz do zawartości

Export map z brusha


prace09

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Użyj Multi Map Exporter w zakładce ZPlugin. Wybierasz mapę/mapy jakie ma stworzyć i zapisujesz. Później importujesz do maxa.

Inna metoda to zakładka Tool (domyślnie cała kolumna z prawej strony), w której masz kolejne zakładki dotyczące różnych map (Displacement Map, Texture Map, Normal Map) - tam możesz je tworzyć. Później zapisujesz do pliku i importujesz do maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetkowe materiały działają tylko w zecie. Możesz ewentualnie wyrenderować sobie z takim materiałem kulkę i z niej w maxie zrobić materiał. Jak to nie wiem ale myślę że wyguglanie "3ds max matcap" przyniesie odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności