Lucek Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 A nie mogli by panowie tutaj pogadać o animacji? Radbym sam posłuchać;) a poza zasadami disneya nie wiem nic;)
Blank Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 Zdaje mi się, że najważniejszą rzeczą w animowaniu jest dobra zabawa. Jeżeli sprawia Ci to przyjemność to chłoniesz wiedzę bardzo szybko a co za tym idzie Twoje animacje stają się lepsze. Kluczem do sukcesu jest ciągłe szlifowanie swoich umiejętności i nie ważne czy animujesz na kulkach czy na zaawansowanym rigu(Progress będzie zawsze). Jeżeli Piskorz chce uczyć się już na zaawansowanym rigu to niech to robi. Najważniejsze to nie wpajać komuś na siłę swojej racji bo to moim zdaniem zabija tylko przyjemność z wykonywanej pracy. Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć i tak do końca życia ;)
dziadek3D Napisano 4 Maj 2013 Napisano 4 Maj 2013 bajka o tym jak baby z magla... uczyły maglarza jak maglować.... a każda wiedziała lepiej.... chociaż pierwszy raz w maglu była....:)))
piskorz Napisano 9 Maj 2013 Autor Napisano 9 Maj 2013 https://vimeo.com/65769309 Salto do tyłu. Na razie tylko block z nieruchomymi rękami więc wygląda raczej głupawo ; )
Orangegraphics Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 Mam podobną prośbę jak Lucek, jesli tylko jest taka możliwość, byście mogli dyskutować tutaj, na pewno inni wynieśli by coś z takiego tematu. Pozdrawiam
piskorz Napisano 12 Maj 2013 Autor Napisano 12 Maj 2013 https://vimeo.com/65971149 update, ale nadal bez rąk ; p
Szosz Napisano 12 Maj 2013 Napisano 12 Maj 2013 Jak dla mnie spoko.sam zaczynam i też przyglądam się głównie animacji, nie działała na kulkach, ale faktem jest, że się to czuje i im dalej w animację tym więcej się wie i poprawia. Trzeba zacząć pracować,a resztę pozostawić myśleniu i dążeniu do ideału no i tutkom na YT. hehhe Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
Szosz Napisano 12 Maj 2013 Napisano 12 Maj 2013 No pomiędzy filmami widać różnicę, jest płynnie i lepiej ogólnie ruch bardziej dopracowany. A bez tych rąk wygląda jak kelner doskonały hehhe
zio_mal Napisano 13 Maj 2013 Napisano 13 Maj 2013 nogi powinny się wyprostować na początku wyskoku i nie bój się wyginać kręgosłupa, podczas backflipa kręgosłup nigdy nie będzie cały czas zgięty. musisz wyprowadzić skok, nadać mu kierunek siłę, do tego trzeba użyć całego ciała, nie zapominaj o głowie która także zachowuje się w odpowiedni sposób podczas każdego ruchu. wykańczając skok czy to w przód czy tył zazwyczaj amortyzujesz skok kucnięciem, nawet delikatnym ale zauważalnym, niż odejściem. backflip puki co słaby.
piskorz Napisano 14 Maj 2013 Autor Napisano 14 Maj 2013 https://vimeo.com/66055313 dodałem ręce Zgadzam się z Tobą zio_mal, mój backflip jest puki co tak okropny że ledwo mogę na niego patrzeć, będę dalej kombinował. W najgorszym wypadku jak utknę to zacznę jeszcze raz od nowa.
piskorz Napisano 14 Maj 2013 Autor Napisano 14 Maj 2013 @Sunedge Też zauważyłem że "coś". Ale na razie nie mogę dojść co dokładnie. @Reanimator Co masz na myśli?
zbyszko Napisano 14 Maj 2013 Napisano 14 Maj 2013 Może taka referka pomoże. http://www.mixamo.com/editor/new/1255
Ania Napisano 15 Maj 2013 Napisano 15 Maj 2013 Oglądaj refki klatka po klatce i rozrysuj sobie klatki kluczowe. Na papierze, z dopiskiem która to klatka żeby ogarnąć timing. Timing u ciebie leży, i lądowanie zbyt sztywne.
piskorz Napisano 23 Maj 2013 Autor Napisano 23 Maj 2013 https://vimeo.com/66819597 Zrobiłem w końcu jeszcze raz. Timing i pozy są teraz nieco lepsze. @zbyszko dzięki za linka! Ta stronka jest extra.
zio_mal Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 o wiele lepiej:) na początku niepotrzebnie stopy przesuwa, i popraw te klucze na początku żeby nie zastygał, to nie robot. sam skok mógłby być nieco szybszy o jakieś 20-30%.
zio_mal Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 małe sprostowanie:) prędkość skoku jest dobra: http://www.youtube.com/watch?v=Gbs4QHf4-HY spojrzałem jeszcze raz na backflipy, mój błąd.
Szosz Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 A no widzisz. Troszku pokombinować i zaczyna to wyglądać jak salto do tyłu. Dla mnie dobry progres. KEEP WALKING JOHNNIE !
piskorz Napisano 30 Maj 2013 Autor Napisano 30 Maj 2013 renderek gotowy Zastanawiam się co teraz. Myślę co by może zanimować coś co mi nie szło poprzednio np. rzut ciężkim przedmiotem albo jakiegoś konika. @Reanimator mam ; )
Szosz Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 No ruch znacznie lepszy, moim zdaniem dobry finał, a co najważniejsze, dałeś wreszcie lepsze studio, tamte kolory były straszne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się