Napisano 3 Maj 201311 l A nie mogli by panowie tutaj pogadać o animacji? Radbym sam posłuchać;) a poza zasadami disneya nie wiem nic;)
Napisano 3 Maj 201311 l Zdaje mi się, że najważniejszą rzeczą w animowaniu jest dobra zabawa. Jeżeli sprawia Ci to przyjemność to chłoniesz wiedzę bardzo szybko a co za tym idzie Twoje animacje stają się lepsze. Kluczem do sukcesu jest ciągłe szlifowanie swoich umiejętności i nie ważne czy animujesz na kulkach czy na zaawansowanym rigu(Progress będzie zawsze). Jeżeli Piskorz chce uczyć się już na zaawansowanym rigu to niech to robi. Najważniejsze to nie wpajać komuś na siłę swojej racji bo to moim zdaniem zabija tylko przyjemność z wykonywanej pracy. Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć i tak do końca życia ;)
Napisano 4 Maj 201311 l bajka o tym jak baby z magla... uczyły maglarza jak maglować.... a każda wiedziała lepiej.... chociaż pierwszy raz w maglu była....:)))
Napisano 9 Maj 201311 l Autor https://vimeo.com/65769309 Salto do tyłu. Na razie tylko block z nieruchomymi rękami więc wygląda raczej głupawo ; )
Napisano 9 Maj 201311 l Mam podobną prośbę jak Lucek, jesli tylko jest taka możliwość, byście mogli dyskutować tutaj, na pewno inni wynieśli by coś z takiego tematu. Pozdrawiam
Napisano 12 Maj 201311 l Jak dla mnie spoko.sam zaczynam i też przyglądam się głównie animacji, nie działała na kulkach, ale faktem jest, że się to czuje i im dalej w animację tym więcej się wie i poprawia. Trzeba zacząć pracować,a resztę pozostawić myśleniu i dążeniu do ideału no i tutkom na YT. hehhe Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
Napisano 12 Maj 201311 l No pomiędzy filmami widać różnicę, jest płynnie i lepiej ogólnie ruch bardziej dopracowany. A bez tych rąk wygląda jak kelner doskonały hehhe
Napisano 13 Maj 201311 l nogi powinny się wyprostować na początku wyskoku i nie bój się wyginać kręgosłupa, podczas backflipa kręgosłup nigdy nie będzie cały czas zgięty. musisz wyprowadzić skok, nadać mu kierunek siłę, do tego trzeba użyć całego ciała, nie zapominaj o głowie która także zachowuje się w odpowiedni sposób podczas każdego ruchu. wykańczając skok czy to w przód czy tył zazwyczaj amortyzujesz skok kucnięciem, nawet delikatnym ale zauważalnym, niż odejściem. backflip puki co słaby.
Napisano 14 Maj 201311 l Autor https://vimeo.com/66055313 dodałem ręce Zgadzam się z Tobą zio_mal, mój backflip jest puki co tak okropny że ledwo mogę na niego patrzeć, będę dalej kombinował. W najgorszym wypadku jak utknę to zacznę jeszcze raz od nowa.
Napisano 14 Maj 201311 l Autor @Sunedge Też zauważyłem że "coś". Ale na razie nie mogę dojść co dokładnie. @Reanimator Co masz na myśli?
Napisano 15 Maj 201311 l Oglądaj refki klatka po klatce i rozrysuj sobie klatki kluczowe. Na papierze, z dopiskiem która to klatka żeby ogarnąć timing. Timing u ciebie leży, i lądowanie zbyt sztywne.
Napisano 23 Maj 201311 l Autor https://vimeo.com/66819597 Zrobiłem w końcu jeszcze raz. Timing i pozy są teraz nieco lepsze. @zbyszko dzięki za linka! Ta stronka jest extra.
Napisano 24 Maj 201311 l o wiele lepiej:) na początku niepotrzebnie stopy przesuwa, i popraw te klucze na początku żeby nie zastygał, to nie robot. sam skok mógłby być nieco szybszy o jakieś 20-30%.
Napisano 24 Maj 201311 l małe sprostowanie:) prędkość skoku jest dobra: http://www.youtube.com/watch?v=Gbs4QHf4-HY spojrzałem jeszcze raz na backflipy, mój błąd.
Napisano 24 Maj 201311 l A no widzisz. Troszku pokombinować i zaczyna to wyglądać jak salto do tyłu. Dla mnie dobry progres. KEEP WALKING JOHNNIE !
Napisano 30 Maj 201311 l Autor renderek gotowy Zastanawiam się co teraz. Myślę co by może zanimować coś co mi nie szło poprzednio np. rzut ciężkim przedmiotem albo jakiegoś konika. @Reanimator mam ; )
Napisano 30 Maj 201311 l No ruch znacznie lepszy, moim zdaniem dobry finał, a co najważniejsze, dałeś wreszcie lepsze studio, tamte kolory były straszne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto