Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem,

szukałem na forum ale jest tryliard wątków na temat gęstości siatki a ja dopiero stawiam pierwsze kroki w zbrush.

Stworzyłem sobie zwierze przy pomocy zpheres, ma długie palce, krępą budowę ciała, w związku z czym siatka na korpusie jest uboga, a palce mają strasznie dużo polygonów. Jakie są na to możliwości poprawy?

zbrush 4r4

 

pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Qremesher. Przy małych detalach jak palce pamiętaj o narysowaniu wzdłuż nich guidsów. Wszystkie tutki w linku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności