flamaster69 Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Czołem, szukałem na forum ale jest tryliard wątków na temat gęstości siatki a ja dopiero stawiam pierwsze kroki w zbrush. Stworzyłem sobie zwierze przy pomocy zpheres, ma długie palce, krępą budowę ciała, w związku z czym siatka na korpusie jest uboga, a palce mają strasznie dużo polygonów. Jakie są na to możliwości poprawy? zbrush 4r4 pozdrawiam.
Monio Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Qremesher. Przy małych detalach jak palce pamiętaj o narysowaniu wzdłuż nich guidsów. Wszystkie tutki w linku.
flamaster69 Napisano 15 Listopad 2012 Autor Napisano 15 Listopad 2012 o dziękuję Ci dobry człowieku :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się