Jump to content

zpheres - nierównomierne rozłożenie poly w adaptative skin


flamaster69

Recommended Posts

Czołem,

szukałem na forum ale jest tryliard wątków na temat gęstości siatki a ja dopiero stawiam pierwsze kroki w zbrush.

Stworzyłem sobie zwierze przy pomocy zpheres, ma długie palce, krępą budowę ciała, w związku z czym siatka na korpusie jest uboga, a palce mają strasznie dużo polygonów. Jakie są na to możliwości poprawy?

zbrush 4r4

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy