GutekPL Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 Witam po małej przerwie i jak zwykle z małym problemem. Planuję stworzyć w PS od zera teksturę zniszczonej ściany. Mam wybraną teksturę główną i teksturę zniszczonej ściany, w PS chciałem je zmieszać poprzez dodanie maski zabrudzeń z pliku bitmapy i nie mam pojęcia jak ją umieścić tak ażeby tekstury wymieszały się tylko w wybranych miejscach. Wiem jak stworzyć maskę malując miejsca przenikania tekstur ale właśnie czy jest możliwość wczytania takiej gotowej maski? Dzięki za ewentualne podpowiedzi.
AdiJager Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 Poprzytulaj się z Composite map i/lub material
Wray Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 Kliknij z ALTem na maskę i wklej zabrudzenia.
GutekPL Napisano 19 Listopad 2012 Autor Napisano 19 Listopad 2012 Dzięki za szybką odpowiedź. Z Composite map bawiłem się trochę ale jednak przygotowanie mapy w PS w moim przypadku da chyba większą kontrolę nad samą mapą. Dzięki za podpowiedź z tym ALTem działa super. Pozdrawiam
Maxoss Napisano 19 Listopad 2012 Napisano 19 Listopad 2012 mozna tez pobawic sie filtrami danej warstwy, w tym przypadku warstwy zniszczonej sciany
Mihboss Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 Ewentualnie Mix Material z maską - bezpośrednio w Maxie
legomir Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 O ile to nie do gry do rozwiązanie kolegi powyżej jest najlepsze. Bo materiał zabrudzeń na ścianie i sama ściana mają zwykle zupełnie inny model odbić etc. i wygląda bardziej realistycznie mix material.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się