Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam po małej przerwie i jak zwykle z małym problemem.

 

Planuję stworzyć w PS od zera teksturę zniszczonej ściany. Mam wybraną teksturę główną i teksturę zniszczonej ściany, w PS chciałem je zmieszać poprzez dodanie maski zabrudzeń z pliku bitmapy i nie mam pojęcia jak ją umieścić tak ażeby tekstury wymieszały się tylko w wybranych miejscach.

 

Wiem jak stworzyć maskę malując miejsca przenikania tekstur ale właśnie czy jest możliwość wczytania takiej gotowej maski?

 

Dzięki za ewentualne podpowiedzi.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za szybką odpowiedź.

 

Z Composite map bawiłem się trochę ale jednak przygotowanie mapy w PS w moim przypadku da chyba większą kontrolę nad samą mapą. Dzięki za podpowiedź z tym ALTem działa super.

 

Pozdrawiam

Napisano

O ile to nie do gry do rozwiązanie kolegi powyżej jest najlepsze. Bo materiał zabrudzeń na ścianie i sama ściana mają zwykle zupełnie inny model odbić etc. i wygląda bardziej realistycznie mix material.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności