GutekPL Napisano 17 Listopad 2012 Share Napisano 17 Listopad 2012 Witam po małej przerwie i jak zwykle z małym problemem. Planuję stworzyć w PS od zera teksturę zniszczonej ściany. Mam wybraną teksturę główną i teksturę zniszczonej ściany, w PS chciałem je zmieszać poprzez dodanie maski zabrudzeń z pliku bitmapy i nie mam pojęcia jak ją umieścić tak ażeby tekstury wymieszały się tylko w wybranych miejscach. Wiem jak stworzyć maskę malując miejsca przenikania tekstur ale właśnie czy jest możliwość wczytania takiej gotowej maski? Dzięki za ewentualne podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiJager Napisano 17 Listopad 2012 Share Napisano 17 Listopad 2012 Poprzytulaj się z Composite map i/lub material Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 17 Listopad 2012 Share Napisano 17 Listopad 2012 Kliknij z ALTem na maskę i wklej zabrudzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GutekPL Napisano 19 Listopad 2012 Autor Share Napisano 19 Listopad 2012 Dzięki za szybką odpowiedź. Z Composite map bawiłem się trochę ale jednak przygotowanie mapy w PS w moim przypadku da chyba większą kontrolę nad samą mapą. Dzięki za podpowiedź z tym ALTem działa super. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxoss Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 mozna tez pobawic sie filtrami danej warstwy, w tym przypadku warstwy zniszczonej sciany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihboss Napisano 24 Grudzień 2012 Share Napisano 24 Grudzień 2012 Ewentualnie Mix Material z maską - bezpośrednio w Maxie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 24 Grudzień 2012 Share Napisano 24 Grudzień 2012 O ile to nie do gry do rozwiązanie kolegi powyżej jest najlepsze. Bo materiał zabrudzeń na ścianie i sama ściana mają zwykle zupełnie inny model odbić etc. i wygląda bardziej realistycznie mix material. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się