kowalskikamil Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 Witam wszystkich importuje plik dwg niestety prawdopodobnie część linii została zrobiona w 3d więc po imporcie nie mam podkładu w formie 2d lecz w 3d część obiektów jest w innych płaszczyznach, Po zaimportowaniu pliku jako editable spline nie mam pojęcia jak wyrównać do jednego poziomu. Klikając na ten obiekt i konwertując go do editable poly (wiem że tam w modyfikacjach da sie zrównać np wszystkie vertexy wg określonej osi) tworzą się dziwne poligony i jednocześnie znika część vertexów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYszou Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 Co do wyrównania vertexow to spróbuj użyć opcji "Make Planer" (Jeżeli korzystasz oczywiście z Maxa bo nie jestem pewny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dellay Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 Lub zaznacz te punkty i spróbuj je zeskalować po 1 osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 zaznacz vertexy, przełącz na scale tool ® upewnij się ze masz wybraną drugą opcje z palety scale tool (select and non uniform scale), wciśnij F12 i w polu offset world dla osi Z wpisz 0, masz wtedy pewność, ze wszystkie punkty są w jednej płaszczyźnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalskikamil Napisano 25 Listopad 2012 Autor Share Napisano 25 Listopad 2012 Tak pracuję w 3ds maxie, co to podpowiedz stormwind, robię dokładnie tak jak napisałeś, lecz wciskając F12 i wpisując 0 dla osi Z niestety po zatwierdzeniu enterem, to moje "0" zmienia się z powrotem automatycznie na wartość "100" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 25 Listopad 2012 Share Napisano 25 Listopad 2012 Nie zaznaczaj vertexów, zaznacz całe spline (obiekt) i wtedy skaluj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 25 Listopad 2012 Share Napisano 25 Listopad 2012 Mój błąd, zapomniałem jeszcze, o ustawieniu pivota w w tryb "Use Selection Center", wybacz http://download.autodesk.com/us/3dsmax/2012help/index.html?url=files/GUID-4B35174B-AAC4-470D-8A4E-89608EB6914-301.htm,topicNumber=d28e59228 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalskikamil Napisano 25 Listopad 2012 Autor Share Napisano 25 Listopad 2012 stormwind jesteś geniuszem dzięki wielkie ! Dzisiaj też znalazłem jeszcze inne rozwiązanie, mianowicie ze strony itoosoft.com znalazłem modyfikator Glue który przykleja splajny do obiektu, stworzyłem plejna i 'przykleiłem' mój podkład do niego i też działa. Dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowi Napisano 25 Listopad 2012 Share Napisano 25 Listopad 2012 Ja w takich sytuacja używam tego Skryptu www.scriptspot.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się