Skocz do zawartości

Wyrównywanie vertexów do jednego poziomu osi Z pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich importuje plik dwg niestety prawdopodobnie część linii została zrobiona w 3d więc po imporcie nie mam podkładu w formie 2d lecz w 3d część obiektów jest w innych płaszczyznach, Po zaimportowaniu pliku jako editable spline nie mam pojęcia jak wyrównać do jednego poziomu. Klikając na ten obiekt i konwertując go do editable poly (wiem że tam w modyfikacjach da sie zrównać np wszystkie vertexy wg określonej osi) tworzą się dziwne poligony i jednocześnie znika część vertexów...

 

Beznbsptytu1420u-1.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz vertexy, przełącz na scale tool ® upewnij się ze masz wybraną drugą opcje z palety scale tool (select and non uniform scale), wciśnij F12 i w polu offset world dla osi Z wpisz 0, masz wtedy pewność, ze wszystkie punkty są w jednej płaszczyźnie.

Napisano

Tak pracuję w 3ds maxie, co to podpowiedz stormwind, robię dokładnie tak jak napisałeś, lecz wciskając F12 i wpisując 0 dla osi Z niestety po zatwierdzeniu enterem, to moje "0" zmienia się z powrotem automatycznie na wartość "100"

Napisano

stormwind jesteś geniuszem dzięki wielkie ! Dzisiaj też znalazłem jeszcze inne rozwiązanie, mianowicie ze strony itoosoft.com znalazłem modyfikator Glue który przykleja splajny do obiektu, stworzyłem plejna i 'przykleiłem' mój podkład do niego i też działa. Dzięki !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności