Napisano 24 Listopad 201212 l Witam wszystkich importuje plik dwg niestety prawdopodobnie część linii została zrobiona w 3d więc po imporcie nie mam podkładu w formie 2d lecz w 3d część obiektów jest w innych płaszczyznach, Po zaimportowaniu pliku jako editable spline nie mam pojęcia jak wyrównać do jednego poziomu. Klikając na ten obiekt i konwertując go do editable poly (wiem że tam w modyfikacjach da sie zrównać np wszystkie vertexy wg określonej osi) tworzą się dziwne poligony i jednocześnie znika część vertexów...
Napisano 24 Listopad 201212 l Co do wyrównania vertexow to spróbuj użyć opcji "Make Planer" (Jeżeli korzystasz oczywiście z Maxa bo nie jestem pewny)
Napisano 24 Listopad 201212 l zaznacz vertexy, przełącz na scale tool ® upewnij się ze masz wybraną drugą opcje z palety scale tool (select and non uniform scale), wciśnij F12 i w polu offset world dla osi Z wpisz 0, masz wtedy pewność, ze wszystkie punkty są w jednej płaszczyźnie.
Napisano 25 Listopad 201212 l Autor Tak pracuję w 3ds maxie, co to podpowiedz stormwind, robię dokładnie tak jak napisałeś, lecz wciskając F12 i wpisując 0 dla osi Z niestety po zatwierdzeniu enterem, to moje "0" zmienia się z powrotem automatycznie na wartość "100"
Napisano 25 Listopad 201212 l Mój błąd, zapomniałem jeszcze, o ustawieniu pivota w w tryb "Use Selection Center", wybacz http://download.autodesk.com/us/3dsmax/2012help/index.html?url=files/GUID-4B35174B-AAC4-470D-8A4E-89608EB6914-301.htm,topicNumber=d28e59228
Napisano 25 Listopad 201212 l Autor stormwind jesteś geniuszem dzięki wielkie ! Dzisiaj też znalazłem jeszcze inne rozwiązanie, mianowicie ze strony itoosoft.com znalazłem modyfikator Glue który przykleja splajny do obiektu, stworzyłem plejna i 'przykleiłem' mój podkład do niego i też działa. Dzięki !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto