Skocz do zawartości

Wyrównywanie vertexów do jednego poziomu osi Z pomocy!


kowalskikamil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich importuje plik dwg niestety prawdopodobnie część linii została zrobiona w 3d więc po imporcie nie mam podkładu w formie 2d lecz w 3d część obiektów jest w innych płaszczyznach, Po zaimportowaniu pliku jako editable spline nie mam pojęcia jak wyrównać do jednego poziomu. Klikając na ten obiekt i konwertując go do editable poly (wiem że tam w modyfikacjach da sie zrównać np wszystkie vertexy wg określonej osi) tworzą się dziwne poligony i jednocześnie znika część vertexów...

 

Beznbsptytu1420u-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zaznacz vertexy, przełącz na scale tool ® upewnij się ze masz wybraną drugą opcje z palety scale tool (select and non uniform scale), wciśnij F12 i w polu offset world dla osi Z wpisz 0, masz wtedy pewność, ze wszystkie punkty są w jednej płaszczyźnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stormwind jesteś geniuszem dzięki wielkie ! Dzisiaj też znalazłem jeszcze inne rozwiązanie, mianowicie ze strony itoosoft.com znalazłem modyfikator Glue który przykleja splajny do obiektu, stworzyłem plejna i 'przykleiłem' mój podkład do niego i też działa. Dzięki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności