Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pomyślałem ze w końcu trza coś napisać, a ze nadażyła się ku temu świetna okazja bo właśnie robie scenke to pochwale sie tym co dotychczas zrobiłem. Nie mam koncepcji jak to nazwać ale bedzie tu dużo hydrauliki, mechaniki, i elektroniki :) a wszystko to w postapokaliptycznym klimacie tzn na suchej pustej popękanej ziemi wszytko zardzewiałem,podniszczone ale działające :). dobra dość tego pisania oto pierwsze renderki:

001.png

002.png

modelowałem to wszystko (strasznie tego dużo :P ) całkowicie z wyobraźni i nie mając zadnych referków.

konstruktywne uwagi oraz krytyka mile widziana.

jakby ktoś chciał popatrzeć na moje wcześniejsze osiągnięcia to daje linki do tych renderków które jakoś się zachowały :) :

-http://lxgfx.homelinux.org/tapety/1.jpg

-http://lxgfx.homelinux.org/11.avi (355KB)

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm... jeśli będzie w klimatach a'la Fallout to biorę... narazie ciężko jest krytykować, bo to chyba bardzo WIP, więc zcekam na więcej :D

Napisano

i jeszcze rada jesli nie masz kompa 4procesorowego i oddzielnego dysku ramu to bajery typu nity lepiej zrobic materialowo. pozdro... narazie jest ok: ]

Napisano

Fajne ! lubię scenki z dużą ilością detali i Falloutowe klimaty :) Już widzę te piękne zacieki i rdzę :)

 

Keep working, czekam na updaty :)

Napisano

Hehehe, wszyscy na Fallouta lecą, ciekawe, czy autor pomyślał tak, jak ja :P ;)

Napisano

No dobra raz mnie pochwaliliście to teraz pewnie mnie objedziecie ale wrzucam kolejne renderki:

003.png

004.png

---

wiem mało tego zrobiłęm ale taki dziś miałem dzień ze tylko bym se leżał a potem pojechałem do babci i cały dzień zleciał i tylko pod wieczur na chwile do tego usiadłem więc troche baboli pewnie jest i amło szczegółów jak na razie.

 

Salvator: robie to w maxie a renderki w mentalu (3.2 czy jaki tam jest z tym maxem 6? ;)

Napisano

chciałbym też otrzymywać konstruktywne uwagi i ew krytyke bo jeśli mnie tylko chwalicie to nie wiem co skopałem a co nie .

Swoją drogą miło jest wiedzieć ze się wam podoba. :)

Napisano

Uwagi?? hmmm. Mozna sie przyczepic do tych "nozek", ktore podtrzymuja ten najwiekszy zbiornik, chyba by sie zarwaly, bo wygladaja, jak wykalaczki:)

Napisano

Nóżki byłyby git, gdyby ta platforma nie była tak wysoko - po co ona tak wystaje??

Napisano

imho: te nozki to chyba do tej platformy sa, nie do zbirnika :) ale ja tam nie wiem, mi troszke nie pasi ten zbironik na pierwszym planie chyba jest za bardzo taki okraglawy ale nie wiem, tzn zbyt mieki, ale moze texturki to wyrownaja. i jesli postapokali[ptyczne to ma bycm to wiesz, oczywiste zniszczenia :)) i w takim razie pomyslalby mczy ta platforma na tych wykalaczkowych nozkach jak to porzednicy okreslili nie opwinna byc z takiej metalowej kratownicy :)

 

update: aha, i wkurzajace jest te kilka cieni, ale wiem ze to tak nie ebdzie w orginale :P

Napisano

Jak już mówiłem miałem skopany dzień i dlaego jest tu dużo do poprawienia. A teraz troche wyjaśnień:

-te cienkie nóżki faktycznie są od platform, a platforma bedzie z kratownicy czy jak to siem tam nazywa tak samo jak schodki tylko musze pokombinować jak to szybko zrobić.

-nóżki od duzego zbiornika i tak są do poprawy tak samo jak te linki trzymające

-platforma chyba faktycznie bedzie niżej

-wszystko bedzie podniszczone ale tym zajme się pod koniec, przed texturkami i światłem

 

o czymś zapomniałem?

 

a i jak dobrze pójdzie to dziś w nocy dam kolejnego update'a

 

ma ktoś z was doświadczenia z gi w mentalu bo coś nie widze różnicy z włączonym i z wyłączonym. zdaje się wogóle nie działać.

Napisano

uncle--> racja

 

i tak tych malutkich srobek nie widac a pewnie kazda minimum 20-30 poly x 1000 daje kilka ladnych tysiecy poly 'niczego', bo nic ich nie widac,... zreszta juz pisalem lepiej to textura zrobic, co do reszty to git spoko wyglada, dorzuc jakiegos szkieleta hehe bedzie fajnie wygl: ]

Napisano

Z platformą... ale niekoniecznie w takiej konfiguracji jak an górze.. zostaw nóżki od zbionika i platformę :)

Napisano

zastanawiam się jak zrobić tą platforme żeby stała dośc nisko ale zeby jej te nóżki nie przecinały i zeby było widać i platforme i nóżki od boilera czy jak tam nazwać to duże :)

Napisano

Dobra to daje mały updejcik gdyż nie mam ostatnio czasu na nic a więc nie mam kiedy zasiąść przed monitor :(

oto renderek tym:

006-2.png

chyba zaczne zapisywać w jpg bo te za dużo zajmują

Napisano

progress ok, iodzie w dobrym kierunku :)

Napisano

jęśli są zbiorniki musi być i stary piętrowy budynek do kturego wchodziła by jakaś rura itd itd. suche drzewa, morze jakieś stare cięzarówki z cysternami itd itd.

Napisano

Ok więc dorobiłem sobie taką maszynke do postapokaliptycznej. Tylko tyle narazie bo jak już mówiłem mało czasu i brak pomysłów chamóją jej rozwój.

007.jpg

___

008.jpg

___

Ps. Zapomniałem poprawić drabinke na boiler :P

Napisano

śliczne, powoli coraz piękniejsze...

wpytałem się o progsy bo rendery troszkę w stylu yafray'a lub toxic, a jeszcze domenka na której dałeś rysuneczki rodem z linux'a... dawała do myślenia, tym większenie zdziwienie, gdy okazało się że to "tylko" mental ;]

powodzenia w dalszej pracy

PS Proszę - wrzuć tam jakiś taki stary metalowy kosz na śmieci, jak dawniej wszędzie w szpitalach były, to jest dopiero postapokaliptyczny element ;]

Napisano

jak mi powiesz jak wyglądały te kosze to wrzuce i to chętnie :) nie przypominam se zadnych starych koszy (moze to dlatego że mam dopiero 15 lat) :) bo w naszym szpitalu teraz żadnych metalowych starych nie widze :)

 

PS: Salvator: Linux to mój ukochany OS dlatego mam taką subdomenke i apacza wystawionego też na linuxie :) i ubolewam ze max natywnie na linuxie nie działa

Napisano

Dobra teraz poprosze o rade. Mam taki renderek próbny:

009.jpg

I tek:

- na kominek nie patrzajcie bo jest zupełnie nie prporcionalny.

-natomiast mam pytanie odnoście "budynku" powinienem go zmniejszyć, zwiększyć czy zostawić tak jak jest w porównaniu do boilerów?

Mam nawet koncept co tu dorobić ale musze złapać proporcje najpierw. A więc prosze o rade.

Napisano

ehh i wszytko bylo zadnie az do tego czegos duzego za plecami,,,, what is this? ? ? ? ? ? , IMHO to straszliwie psuje scene, juz lepiej bylo by te baniaki postawic na srodku pustyni,, pozdro co do samych "pojemnikow" to sa git : ]

Napisano

KoMic masz racje ten "Budynek i komin" psują całą scene

i chyba zrobie tak jak mówisz zostawie na pustyni :)

i narazie takie coś:

010.jpg

i to bedzie spalona słońcem pustynia z popękaną glebą

 

PS. trace już siły do tej scenki ale chce ją skończyć :)

Napisano

Ale dorób jakiś budynek koło tego... zostaw ten zbiornik w centrum sceny i nie przesadzaj z wielkością budynków otaczajcych go.. ale dorób coś :) A co do ludzi - możesz zrobić i ludzi i trupy... np człowieka chowającego się za jakąś częścią i trupa patrolującego okolicę :) Chociaż Fallout to to już nie będzie :)

Napisano

Ja bym to zrobił tak: Jakiś magazyn w środku kilka takich maszyn i obsługujące je ludzie lub coś w stylu horroru wszystko zakrwawione i wszędzie trupy. Co do pierwszej wersji w magazynie takie maszynki z ludzmi i jakieś otwory w suficie na wylatujący dym. To tyle ode mnie.

 

PS: może jeszcze jakaś taśma produkcyjna :).

Napisano

jak modelowanie jeszcze jakoś tam mi wychodzi (bo pięknie raczej to nie jest :) ) tak teksturowanie całkiem leży. Zresztą zobaczcie sami:

 

obrazek - ok. 26KB

 

Więc mam teraz pytanie: Czy zna ktoś jakieś fajne tutki odnośnie teksturowania (tzn. wszystkie aspekty unwarp malowanie itd mogą być oddzielnie)

 

PS: Czekam na wasze propozycje co zrobić z tą sceną bo naprawde nie wiem jak ją dokończyć :)

Napisano

Hehe teksturowanie a szczególnie unwrapowanie nie jest chyba stworzone dla mnie :,( Niedość że nudne i nużące to jeszcze se z tym rady nie daje :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności