Belaiel Napisano 12 Sierpień 2004 Share Napisano 12 Sierpień 2004 Jedna z ostatnich prac wykonana na 3ds max 4 w scanline. Użyty sprzęt to AMD K6 233 Mhz, 196 Mb RAM-u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 13 Sierpień 2004 Share Napisano 13 Sierpień 2004 Całkiem ładne :) Szkoda że render taki nieostry, trudno się wypowiedzieć na temat textur. Zmnieł bym trochę kolorystykę, a może zobacz jak to będzie wyglądało w b-w ? Ogólne wrażnenie jak najbardziej pozytywne Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 13 Sierpień 2004 Share Napisano 13 Sierpień 2004 bardzo ciekawy pomysl. dobra kompozycja, swiatlo i kolory. swietny przyklad na to ze nie trzeba miec super polugow renderujacych by zrobic dobra prace. model bardzo prosty, tekstury slabej rozdzielczosci ale ogolne wrazenie berdzo pozytywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
THE MANYSH TRAFO Napisano 13 Sierpień 2004 Share Napisano 13 Sierpień 2004 no no nie złe fak ze te texturki cos podpadają ale jestem na tak. p.s jak to sie dlugo renderowało na tym sprzecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Sierpień 2004 Share Napisano 13 Sierpień 2004 fajnie zwrociles uwage na obraz po lewej, za to drabina jest straszna gdy sie jej przyjrzec[boxy :P]... ogolnie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 13 Sierpień 2004 Share Napisano 13 Sierpień 2004 Jedna rzecz: przy takim woletryku w lewym oknie w prawym też coś powinno być widoczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 13 Sierpień 2004 Share Napisano 13 Sierpień 2004 Jakos nie jestem przekonany co do tresci / przekazu pracy - to ostre na pierwszym planie to obraz czy nagrobek?, poza tym uciąłęś mu dół! No i wydaje sie, ze wszystko jest pokryte jedna i tą samą teksturą. Sugeruje dodac troche ziarna i pociągnąć kontrasty celem zwiekszenia dramatyzmu sceny, delikatnie podbarwic gorę i dół symulująć efekty filtrow połówkowych np. przejscie tonacji z brązu do niebieskiego (w minimalnych nasyceniach). Ten obraz/nagrobek zastapilbym np. starym zegarem stojącym (małym) z wyczaskaną szybką, zepsutą tarczą i zniszczonym laminatem - na przykład;) Generalnie mozna jeszcze duzo poprawic na lepsze! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość raminez Napisano 13 Sierpień 2004 Share Napisano 13 Sierpień 2004 nwiekszy klimat to obraz z wspanialym znakiem ..jezeli to twoj pomysl to jst cool ...a poddasze ma ciekawy stary wyglad ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belaiel Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 Cały projekt jest mojego pomysłu. Poprawiać już nic nie będę. Co do symbolu na pierwszym planie. Jest to symbol Masonerii. Liczba „33” symbolizuje ilość stopni wtajemniczenia w Rycie Szkockim Dawnym Uznanym. Liczba „3” symbolizuje pierwsze stopnie niebieskie. Liczba „13” symbolizuje Ryt York. Oko w środku przedstawia Oko Horusa, a całość jest obleczona heksagramem pozbawionym poziomych linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 16 Sierpień 2004 Share Napisano 16 Sierpień 2004 nieźle,nieźle :) ile to renderowałeś na tej wyścigówce :> ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kx Napisano 16 Sierpień 2004 Share Napisano 16 Sierpień 2004 mysle ze nie dluzej niz 120 sekund... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 16 Sierpień 2004 Share Napisano 16 Sierpień 2004 Naprawde fajne podoba mi sie ale ten obraz z przodu ten biały nie pasuje według mnie. Rama ok ale sam obraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi