Belaiel Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 Jedna z ostatnich prac wykonana na 3ds max 4 w scanline. Użyty sprzęt to AMD K6 233 Mhz, 196 Mb RAM-u.
Vorek Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 Całkiem ładne :) Szkoda że render taki nieostry, trudno się wypowiedzieć na temat textur. Zmnieł bym trochę kolorystykę, a może zobacz jak to będzie wyglądało w b-w ? Ogólne wrażnenie jak najbardziej pozytywne Pozdrawiam :)
SansSerif Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 bardzo ciekawy pomysl. dobra kompozycja, swiatlo i kolory. swietny przyklad na to ze nie trzeba miec super polugow renderujacych by zrobic dobra prace. model bardzo prosty, tekstury slabej rozdzielczosci ale ogolne wrazenie berdzo pozytywne.
THE MANYSH TRAFO Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 no no nie złe fak ze te texturki cos podpadają ale jestem na tak. p.s jak to sie dlugo renderowało na tym sprzecie?
darkelf Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 fajnie zwrociles uwage na obraz po lewej, za to drabina jest straszna gdy sie jej przyjrzec[boxy :P]... ogolnie jest ok.
Orion Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 Jedna rzecz: przy takim woletryku w lewym oknie w prawym też coś powinno być widoczne
MareG Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 Jakos nie jestem przekonany co do tresci / przekazu pracy - to ostre na pierwszym planie to obraz czy nagrobek?, poza tym uciąłęś mu dół! No i wydaje sie, ze wszystko jest pokryte jedna i tą samą teksturą. Sugeruje dodac troche ziarna i pociągnąć kontrasty celem zwiekszenia dramatyzmu sceny, delikatnie podbarwic gorę i dół symulująć efekty filtrow połówkowych np. przejscie tonacji z brązu do niebieskiego (w minimalnych nasyceniach). Ten obraz/nagrobek zastapilbym np. starym zegarem stojącym (małym) z wyczaskaną szybką, zepsutą tarczą i zniszczonym laminatem - na przykład;) Generalnie mozna jeszcze duzo poprawic na lepsze! Pozdrawiam
Gość raminez Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 nwiekszy klimat to obraz z wspanialym znakiem ..jezeli to twoj pomysl to jst cool ...a poddasze ma ciekawy stary wyglad ...
Belaiel Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Napisano 15 Sierpień 2004 Cały projekt jest mojego pomysłu. Poprawiać już nic nie będę. Co do symbolu na pierwszym planie. Jest to symbol Masonerii. Liczba „33” symbolizuje ilość stopni wtajemniczenia w Rycie Szkockim Dawnym Uznanym. Liczba „3” symbolizuje pierwsze stopnie niebieskie. Liczba „13” symbolizuje Ryt York. Oko w środku przedstawia Oko Horusa, a całość jest obleczona heksagramem pozbawionym poziomych linii.
chveti Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 nieźle,nieźle :) ile to renderowałeś na tej wyścigówce :> ?
Robert B. Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 Naprawde fajne podoba mi sie ale ten obraz z przodu ten biały nie pasuje według mnie. Rama ok ale sam obraz
Rekomendowane odpowiedzi