Jump to content

obiekt3d: zegarek.misz-masz renderowy


marcinW

Recommended Posts

Cześć. kombinuję zrobienie takiego zegarka. model raczej skończony, testuję materiały no i przyznam - nie mam pojęcia jakie rendery trzasnąć. na razie zrobiłem kilka testowych w ciemnościach. docelowo będę chciał zrobić jaśniej oczywiście, ale sprawdzam różne "kadry". będę wdzięczny za pomoc. napiszcie, który ma rację bytu, który odpada zupełnie. może inne uwagi? naturalnie rendery są dość... testowe. każdy trwał kilka minut. momentami noise przesłania właściwy materiał (np na pasku) :P jak dojdę do ładu i składu z ciemnymi, to zabiorę się na testy z jasnym studio. każda podpowiedź mile widziana. pzdr

 

sum1.jpg

Edited by marcinW
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zmień tło na jaśniejsze, jak koledzy radzą, będzie ładniej się to prezentowało, a w razie czego możesz w photoshopie przyciemnić, przydały by się też jakieś bardziej ciekawsze refleksy szczególnie na szybce zegarka, ale na pozostałych elementach też by nie zaszkodziło :)

Link to comment
Share on other sites

dzięki Wam. faktycznie od dupy strony się za to zabrałem. przekombinowałem temat. najpierw zrobię w bieli, później wezmę się za ciemne. nad światłami popracuję dodatkowo. w międzyczasie zająłem się robieniem tyłu zegarka, więc wrzucam test. na jutro postaram się rzucić coś jaśniejszego :)

 

backko.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy