Skocz do zawartości

obiekt3d: zegarek.misz-masz renderowy


marcinW

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. kombinuję zrobienie takiego zegarka. model raczej skończony, testuję materiały no i przyznam - nie mam pojęcia jakie rendery trzasnąć. na razie zrobiłem kilka testowych w ciemnościach. docelowo będę chciał zrobić jaśniej oczywiście, ale sprawdzam różne "kadry". będę wdzięczny za pomoc. napiszcie, który ma rację bytu, który odpada zupełnie. może inne uwagi? naturalnie rendery są dość... testowe. każdy trwał kilka minut. momentami noise przesłania właściwy materiał (np na pasku) :P jak dojdę do ładu i składu z ciemnymi, to zabiorę się na testy z jasnym studio. każda podpowiedź mile widziana. pzdr

 

sum1.jpg

Edytowane przez marcinW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zmień tło na jaśniejsze, jak koledzy radzą, będzie ładniej się to prezentowało, a w razie czego możesz w photoshopie przyciemnić, przydały by się też jakieś bardziej ciekawsze refleksy szczególnie na szybce zegarka, ale na pozostałych elementach też by nie zaszkodziło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Wam. faktycznie od dupy strony się za to zabrałem. przekombinowałem temat. najpierw zrobię w bieli, później wezmę się za ciemne. nad światłami popracuję dodatkowo. w międzyczasie zająłem się robieniem tyłu zegarka, więc wrzucam test. na jutro postaram się rzucić coś jaśniejszego :)

 

backko.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności