Skocz do zawartości

Banalne pytanie - co to jest?


flamaster69

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Model jest przerobiony to tak zwanych proxów, ogólnie możesz obiekty o dużej masie skomplikowane przerabiać właśnie do proxów powoduje to że nie obciążają one sceny szczególnie jeśli musisz takich obiektów zastosować duże ilości, scena nie rozrasta ci się do rozmiarów idących w gigabajty ;). Ogólnie np pracując z vrayem masz opcje przerobienie obiektu do tak zwanych vraymesh w zakładce gdzie masz object properties znajduje sie vray mesh export dzięki któremu możesz dany model przekonwertować właśnie do proxa. Proxy możesz wykorzystywać także pod mentalem

Edytowane przez shadowsexpe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności