Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich i zapraszam do rzucenia okiem na nową, jeszcze ciepłą animację, nad którą spędziłem ostatnie 4 tygodnie.

 

Animacja promująca Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych i jego działania na rzecz ochrony zagrożonych gatunków.

Klient głownie siedzi w papierach, stąd pomysł żeby wszystko było "papierowe".

 

Mam nadzieje, że się spodoba.

 

Technikalia:

C4D i Octane Render

 

I jeszcze jeden on-set shoot:

[ATTACH=CONFIG]88533[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super! Niektóre ujęcia pierwsza klasa. I pomysł na papierowość tego wszystkiego bardzo dobry. Czasami animacja odstaje poziomem od reszty (chociażby motylek). Gratuluje realizacji :)

Napisano

Kurcze świetny ten design... jak zrobiliście to całe rozkładanie tych wszystkich elementów to Wasza rzecz - ja jestem pod wrażeniem... kwiatki szok....

Napisano

Piękne. Zwierzaki najlepsze.

Ciekawie poprowadzone, nie nudzi i są momenty, że aż chciałoby się tam być.

Jak już miałbym się czepiać to animacja motyla mogłaby być mniej toporna i głębia ostrości przy kwiatkach nie wygląda za dobrze. Ale to tak na siłę :]

Gratuluję świetnej roboty i chyba trochę zazdroszczę ;]

Napisano

całość bardzo pro, miejscami troszkę według mnie za wolno, można byłoby tak 75% czasu tego co jest zrobić, ale bardzo ciekawie.

 

zdradzisz jak zrobiliście wspomniane rozkładanie?

Napisano
  • Autor

Dzięki za miłe słowa :)

 

@blinq, @breja - motylek faktycznie jak po wylewie trochę ale nie chciałem żeby był za "żywy" tylko jakby papier na drucie ktoś spoza kadru animował, może przesadziłem w drug stronę :)

 

@papa pio, Xiz0r - co Wy z tą liczbą mnogą? :) sam od pomysłu do przemysłu pociągnąłem temat, tylko przy kręceniu video pomagali koledzy ze Studia Magazyn (za**bista ekipa), reszta: jedna głowa, jeden komp, dwie ręce i masa kawy :)

 

Rozwijanie tam gdzie można było to po prostu MoGraph i przesunięcie w czasie i przestrzeni wcześniej zanimowanej sekwencji (barierki, mostek, kwiatki).

 

Przy pozostałych większych mniejszych elementach posłużyłem się pythonowym skryptem, który rozmontowywał obiekt do polygonów ułożonych w hierarchii i potem można było taką selekcję "zwijać".

 

A gdzie się dało to ordynarnie animowałem obiekty używając PLA i Mesh effector'ów.

 

Próbowałem jeszcze tego co pokazuje kolega tutaj:

 

 

ale jakoś mi nie podchodziło... było za bardzo przypadkowe a cały obiekt "wyłaził" mi z ziemi jak potwór z bagien.

 

 

Generalnie projekt zamknięty ale mam dużą ochotę powalczyć z tematem "papieru" i będę się zabierał za personal work w tym stylu. (jak plecy i oczy odpoczną :)

 

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam, jak coś to pytajcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności