Napisano 14 Grudzień 201212 l Witam wszystkich i zapraszam do rzucenia okiem na nową, jeszcze ciepłą animację, nad którą spędziłem ostatnie 4 tygodnie. Animacja promująca Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych i jego działania na rzecz ochrony zagrożonych gatunków. Klient głownie siedzi w papierach, stąd pomysł żeby wszystko było "papierowe". Mam nadzieje, że się spodoba. Technikalia: C4D i Octane Render I jeszcze jeden on-set shoot: [ATTACH=CONFIG]88533[/ATTACH]
Napisano 14 Grudzień 201212 l Super! Niektóre ujęcia pierwsza klasa. I pomysł na papierowość tego wszystkiego bardzo dobry. Czasami animacja odstaje poziomem od reszty (chociażby motylek). Gratuluje realizacji :)
Napisano 14 Grudzień 201212 l Świetne! Bardzo lubię taki "minimalizm" w 3D. Prosto i ładnie. Pozdrawiam! :)
Napisano 17 Grudzień 201212 l Kurcze świetny ten design... jak zrobiliście to całe rozkładanie tych wszystkich elementów to Wasza rzecz - ja jestem pod wrażeniem... kwiatki szok....
Napisano 17 Grudzień 201212 l Piękne. Zwierzaki najlepsze. Ciekawie poprowadzone, nie nudzi i są momenty, że aż chciałoby się tam być. Jak już miałbym się czepiać to animacja motyla mogłaby być mniej toporna i głębia ostrości przy kwiatkach nie wygląda za dobrze. Ale to tak na siłę :] Gratuluję świetnej roboty i chyba trochę zazdroszczę ;]
Napisano 17 Grudzień 201212 l całość bardzo pro, miejscami troszkę według mnie za wolno, można byłoby tak 75% czasu tego co jest zrobić, ale bardzo ciekawie. zdradzisz jak zrobiliście wspomniane rozkładanie?
Napisano 17 Grudzień 201212 l Autor Dzięki za miłe słowa :) @blinq, @breja - motylek faktycznie jak po wylewie trochę ale nie chciałem żeby był za "żywy" tylko jakby papier na drucie ktoś spoza kadru animował, może przesadziłem w drug stronę :) @papa pio, Xiz0r - co Wy z tą liczbą mnogą? :) sam od pomysłu do przemysłu pociągnąłem temat, tylko przy kręceniu video pomagali koledzy ze Studia Magazyn (za**bista ekipa), reszta: jedna głowa, jeden komp, dwie ręce i masa kawy :) Rozwijanie tam gdzie można było to po prostu MoGraph i przesunięcie w czasie i przestrzeni wcześniej zanimowanej sekwencji (barierki, mostek, kwiatki). Przy pozostałych większych mniejszych elementach posłużyłem się pythonowym skryptem, który rozmontowywał obiekt do polygonów ułożonych w hierarchii i potem można było taką selekcję "zwijać". A gdzie się dało to ordynarnie animowałem obiekty używając PLA i Mesh effector'ów. Próbowałem jeszcze tego co pokazuje kolega tutaj: ale jakoś mi nie podchodziło... było za bardzo przypadkowe a cały obiekt "wyłaził" mi z ziemi jak potwór z bagien. Generalnie projekt zamknięty ale mam dużą ochotę powalczyć z tematem "papieru" i będę się zabierał za personal work w tym stylu. (jak plecy i oczy odpoczną :) Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam, jak coś to pytajcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto