Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Po ponad roku nauki i ćwiczeniem modelowania i wizualizacji 3d postanowiłem wrzucić moje "ukończone" rendery.

Jak na razie wszystkie projekty były robione w celu zwiększenia umiejętności i nabyciu jakiegoś doświadczenia z grafiką 3d.

(po szkole, gdy był wolny czas)

Korzystam z 3ds maxa ,photoshopa, vray'a i zbrusha(głównie do postaci). W przyszłości myślę ,aby zająć się wizualizacjami lub czymś związanym z grafiką 3D ,ale najpierw muszę dojść do jakiegoś poziomu. Progres w przeciągu tego roku jest znaczny ,ale nie jestem jeszcze zadowolony z jakości renderów. Prosiłbym o jakieś wskazówki,rady, opinie, cokolwiek co pomogło mi by w poprawie renderów.

Prace postaram się posegregować od najstarszej do najnowszej.

 

Pokój Hotelowy

Pierwsza wizka

 

cristalroom01.jpg

cristalroom02.jpg

Hotel Victor

Model na początku miał być do gry, później go porzuciłem. Po jakimś czasie stwierdziłem ,że zrobię render w maxie.

camera01photo.jpg

 

camera02photo.jpg

 

Model BMW

Mój pierwszy model samochodu, nie jest idealny(widać to na szybach bocznych) ale według mnie nie jest źle.

bmwe46e.jpg

Łazienka

Pierwszy poważniejsza wizualizacja która zajęła mi sporo czasu, robiłem dużo pomiarów i zdjęć.

bathroom01.jpg

 

bathroom02.jpg

 

 

bathroom04.jpg

 

bathroom05.jpg

Nowoczesny Dom

Dom odtworzony z pomocą jednego zdjęcia. Drzewa z itooforest tool.

modernhouse01.jpg

 

Rezydencja w Miami

Odtworzona na podstawie zdjęć z internetu i google maps. Wszystkie modele i materiały stworzone przeze mnie oprócz roślinności w tle.

miamisunny.jpg

 

 

miamiovercast.jpg

 

Biuro

 

office01.jpg

Dom dwurodzinny

W tej scenie starałem się odtworzyć projekt domu przesłany przez użytkownika tego forum rdawlud

dzieki!

house01ku.jpg

 

 

house02.jpg

 

Zrobiłem jeszcze parę różnych scen ,ale nie chce mi się ich tu umieszczać. W zbrushu zrobiłem 3 postacie i parę innych rzeczy ,które może później wrzucę.

Tutaj Jeszcze parę renderów różnych rzeczy:

armchair01h.jpg

 

 

swivelchair02.jpg

 

armchair02.jpg

 

swivelchair01.jpg

 

Z chęcią usłyszę jakieś rady i opinie. Z góry dziękuje za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie jak na rok to jest miazga. Modele ogólnie ładne, tylko firany, ręczniki itp. to nie wychodzą Ci. Materiały na pewno też musisz podciągnąć co do oświetlenia to nie będę się wypowiadał, miło też byłoby ujrzeć siatki tego. Powodzenia w rozwijaniu sie:)

Napisano

Jak na początek to się to naprawdę ładnie prezentuje. Popracuj nad materiałami i ujęciami, warto się zaprzyjaźnić z opcja clipping w kamerze szczególnie jeśli chodzi o małe i wąskie pomieszczenia tak jak w przypadku łazienki jaką zrobiłeś. Mała uwaga od autora projektu nieszczęsnego domku ;) , komin wentylacyjny w garażu tak umieszczony jak teraz będzie powodował kłopoty z parkowaniem auta ;)

Napisano

Technicznie rendery mnie się podobają. Ładnie oświetlone, kontrastowe. Ale większą uwage musisz zwrócić na funkcjonalność pomieszczeń (np. stolik zaraz za krzesłami w biurze) i na skalę elementów umieszczonych w projekcie. Mnie od razu nie pasowało krzesło, zabawki w basenie (rezydencja Miami), sprawiają wrażenie gigantycznych. Nie gra tam również wysokość poręcy przy schodach i szklanej barierki nad tarasem. Tak samo meble umieszczone pod nim jakieś wielkie.

Napisano

Dzięki za komentarze.

@FUNKYszou

tak te ręczniki i firany to naprawdę słabo wyszły będę musiał jeszcze popracować, ale były one robione na początku swej przygody z maxem więc myślę ,że teraz by lepiej wyszły.

@shadowsexpe

Mógłbyś bardziej rozwinąć w jaki sposób wykorzystać funkcje clipping w kamerze w renderze łazienki? Z tego co wyczytałem i patrzyłem w maxie jest to funkcja ,która umożliwia renderowanie obiektów w danej odległości od kamery. W czym by to pomogło

w tej scenie z łazienką? A co do ujęć to faktycznie muszę jeszcze popracować bo nie za bardzo mi to jeszcze wychodzi.

@Dynamico

W scenie z tą rezydencją to faktycznie był problem ze skalą. Nie miałem żadnych wymiarów, wzorowałem się na jednym zdjęciu, które nie do końca dobrze było zmatchowane z kamerą. Większość obiektów skalowałem "na oko" ,aby jakoś współgrały wymiarowo z resztą.

Czekam na więcej opinii. W najbliższym czasie spróbuje jeszcze coś wrzucić.

Napisano

możesz spokojnie kamerę ustawić poza pomieszczeniem a to znaczy ze nie musisz doprowadzać do zniekształceń obrazu pracując zbyt intensywnie zoomem clipping pozwala na ustawienie tak punktu od którego kamera zaczyna widzieć jak także punktu do którego ma widzieć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności