johnmcload Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 j.w. jak mam wlaczonego skina na wojowniku i zalozmy ustawie go siedzacego i chce mu potem zamknac oczy wchodzac w editable poly to automatycznie wylacza mi skina i odksztalca model wczesniej zeskinowany do originalnego co w moim przypadku jest model stojacy jak ten koles w kole i kwadracie w obrazie leonarda da vinci. Pytanie: Jak zrobic bym mogl edytowac poly juz zeskinowanego? czyli skrece mu szyje i zamkne oczy vertexem. zeby bylo ciekawiej po collapse skina pozycja wojownika zostaje lecz jak chwyce za czaszke i obkrece glowe to czaszka idzie, a poly zostaje ;)
Miłosz3ds Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Pobaw się albo gizmami w skinie, gdzie możesz różne deformery narzucić, albo skin morphem: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-8E213537-FFD4-4B6D-A481-6E4B935448CF.htm,topicNumber=d30e99228
Ajgor Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Tuż pod stosem modyfikatorów masz kilka przycisków. Drugi od lewej wygląda jak probówka (Show end result on/off). Jak po przejściu do Editable poly go włączysz, to powinno być OK.
Ajgor Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Proszę bardzo :) Chodzi o to, że jak "schodzisz" w stosie modyfikatorów niżej, to to, co jest wyżej przestaje być uwzględniane. Dotyczy to nie tylko Skina, ale wszystkich modyfikatorów. Jak włączysz ta próbówkę, wtedy jest uwzględniany cały stos.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się