Jump to content

edycja vertexow po skinie


johnmcload

Recommended Posts

j.w. jak mam wlaczonego skina na wojowniku i zalozmy ustawie go siedzacego i chce mu potem zamknac oczy wchodzac w editable poly to automatycznie wylacza mi skina i odksztalca model wczesniej zeskinowany do originalnego co w moim przypadku jest model stojacy jak ten koles w kole i kwadracie w obrazie leonarda da vinci.

 

Pytanie: Jak zrobic bym mogl edytowac poly juz zeskinowanego? czyli skrece mu szyje i zamkne oczy vertexem. zeby bylo ciekawiej po collapse skina pozycja wojownika zostaje lecz jak chwyce za czaszke i obkrece glowe to czaszka idzie, a poly zostaje ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Proszę bardzo :) Chodzi o to, że jak "schodzisz" w stosie modyfikatorów niżej, to to, co jest wyżej przestaje być uwzględniane. Dotyczy to nie tylko Skina, ale wszystkich modyfikatorów. Jak włączysz ta próbówkę, wtedy jest uwzględniany cały stos.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy