Posted January 7, 201312 yr j.w. jak mam wlaczonego skina na wojowniku i zalozmy ustawie go siedzacego i chce mu potem zamknac oczy wchodzac w editable poly to automatycznie wylacza mi skina i odksztalca model wczesniej zeskinowany do originalnego co w moim przypadku jest model stojacy jak ten koles w kole i kwadracie w obrazie leonarda da vinci. Pytanie: Jak zrobic bym mogl edytowac poly juz zeskinowanego? czyli skrece mu szyje i zamkne oczy vertexem. zeby bylo ciekawiej po collapse skina pozycja wojownika zostaje lecz jak chwyce za czaszke i obkrece glowe to czaszka idzie, a poly zostaje ;)
January 7, 201312 yr Pobaw się albo gizmami w skinie, gdzie możesz różne deformery narzucić, albo skin morphem: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-8E213537-FFD4-4B6D-A481-6E4B935448CF.htm,topicNumber=d30e99228
January 7, 201312 yr Tuż pod stosem modyfikatorów masz kilka przycisków. Drugi od lewej wygląda jak probówka (Show end result on/off). Jak po przejściu do Editable poly go włączysz, to powinno być OK.
January 7, 201312 yr Proszę bardzo :) Chodzi o to, że jak "schodzisz" w stosie modyfikatorów niżej, to to, co jest wyżej przestaje być uwzględniane. Dotyczy to nie tylko Skina, ale wszystkich modyfikatorów. Jak włączysz ta próbówkę, wtedy jest uwzględniany cały stos.
Create an account or sign in to comment