Skocz do zawartości

edycja vertexow po skinie


johnmcload

Rekomendowane odpowiedzi

j.w. jak mam wlaczonego skina na wojowniku i zalozmy ustawie go siedzacego i chce mu potem zamknac oczy wchodzac w editable poly to automatycznie wylacza mi skina i odksztalca model wczesniej zeskinowany do originalnego co w moim przypadku jest model stojacy jak ten koles w kole i kwadracie w obrazie leonarda da vinci.

 

Pytanie: Jak zrobic bym mogl edytowac poly juz zeskinowanego? czyli skrece mu szyje i zamkne oczy vertexem. zeby bylo ciekawiej po collapse skina pozycja wojownika zostaje lecz jak chwyce za czaszke i obkrece glowe to czaszka idzie, a poly zostaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Proszę bardzo :) Chodzi o to, że jak "schodzisz" w stosie modyfikatorów niżej, to to, co jest wyżej przestaje być uwzględniane. Dotyczy to nie tylko Skina, ale wszystkich modyfikatorów. Jak włączysz ta próbówkę, wtedy jest uwzględniany cały stos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności