Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Serwus :)

 

Mam problem ze szkłem w scenie (vray, 3dsmax 2012). Nie wiem dlaczego przyciemnia mi ono obiekty. Załączam dwie wizualizacje jedna bez szyby w drzwiach przesuwnych (czajnik na blacie kuchennym srebrny) druga z szybą (ten sam czajnik przyciemniony - czarny).

 

https://www.dropbox.com/sh/hq7ob9d894gkb3n/TVSguI9KIg

 

Dodam że w ujęciu drugim są trzy pary drzwi i one nachodzą za siebie. W miejscu gdzie jest czajnik są trzy szyby jedna za drugą. (również szyba w oknie przyciemnia mi vray sky). Ustawienia dla materiału szkła Refract i Fog color: 255,255,255, IOR: 1,1.

 

(drugi już mniej istotny dla mnie problem, to vray sky w vieporcie wyświetla się jako biała płaszczyzna, a nie tak jak powinien czyli gradient, natomiast renderuje się ok:)

 

Już brakuje mi pomysłów, jak rozwiązać ten problem :(

 

Z góry dziękuję za podpowiedź :)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

a jaki kolor szkła masz w diffuse ? zrób zrzut z edytora materiałów. Chwile się pobawiłem tymi twoimi obrazkami i tam przyciemnienie nie tylko odnosi się do części gdzie jest czajnik ale także w miejscach gdzie niema szyb np podłoga pomiędzy pomieszczeniami

Edytowane przez shadowsexpe
Napisano

max depth ale nie w materiale a ustawieniach renderera w global swtches. jak masz trzy szyby to ponad 6 załamań swiatła a więc ustaw 7

 

jak nie to to jeszcze zobacz co masz ustawione w max depth w materiale czajnika na odbiciach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności