Skocz do zawartości

materiał na powierzchniach widocznych pod niskim kątem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

nie wiem czy ten dział czy tekstury, chyba pasuje do obu.

 

otóz, podczas renderu mebla materiał na siedzisku, które jest widocznie pod kątem ~15-20 stopni renderuje się jako zwykły czarny diffuse, a nie jako skóra czyli jak reszta mebla.

 

pytanie następujące, jest jakiś parametr wpływający na to co napisałem powyżej?

 

 

Pozdrawiam,

MO

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Prawdopodobnie masz tam jakąś mapę fallof. Może też być tak, że źle ustawione są odbicia i na przykład pod mniejszym kątem powierzchnia odbija czarne otoczenie. Pokaż to powiemy, bo to takie gdybanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności