DrRambo Napisano 8 Luty 2013 Napisano 8 Luty 2013 Witam, nie wiem czy ten dział czy tekstury, chyba pasuje do obu. otóz, podczas renderu mebla materiał na siedzisku, które jest widocznie pod kątem ~15-20 stopni renderuje się jako zwykły czarny diffuse, a nie jako skóra czyli jak reszta mebla. pytanie następujące, jest jakiś parametr wpływający na to co napisałem powyżej? Pozdrawiam, MO
Miłosz3ds Napisano 8 Luty 2013 Napisano 8 Luty 2013 Cześć. Pokaż rzeczywiście ustawienia materiału i sam render jak to wygląda, silnik z tego co rozumiem to Vray.
Lucek Napisano 8 Luty 2013 Napisano 8 Luty 2013 Prawdopodobnie masz tam jakąś mapę fallof. Może też być tak, że źle ustawione są odbicia i na przykład pod mniejszym kątem powierzchnia odbija czarne otoczenie. Pokaż to powiemy, bo to takie gdybanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się