Kusanagi Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Heya, ostatnio udalo mi sie wykrasc reela z Ubisoftu wiec chcialem go wam pokazac. Pierwsze 3 kille to edited mocap, cala reszta po 15 sek to keyframe Pozdrawiam
plasti Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 wysoki poziom, szkoda tylko ze wszystko takie chaotyczne :)
floo Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 @Kusanagi bardzo pozytywnie. Akcje stoją wysoko, ale szału nie ma. Gratuluje.
ttaaddeekk Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 fajowo ! ale glow i cameraszejki bym darowal sobie
ezils Napisano 18 Luty 2013 Napisano 18 Luty 2013 Jest moc. Tak jak kolega wyzej, szejki niepotrzebne.
Nezumi Napisano 18 Luty 2013 Napisano 18 Luty 2013 Superb! Stary, bardziej mi sie podobaja keyframy niz te czyszczone mocapy, ale wszystko miodzik jak dla mnie. W trojeczke jeszcze nie gralem, podobno mocno srednie zakonczenie, ale... giera nalezy do moich ulubionych, wiec przy okazji dzieki za wlozona prace ;)
Kusanagi Napisano 18 Luty 2013 Autor Napisano 18 Luty 2013 Dzieki za komentarze, jest chaotycznie bo reel powstawal na szybko podczas pracy nad kolejnym projektem. Nie bylo czasu zebym mogl poprawic kamery czy dopiescic animacje ... to co widac to 99% tego co bylo exportowane do gry + kamery, trzeba pamietac ze to nie cinematic tylko tysiace animacji ktore maja dobrze wygladac w silniku. Wiekszosc czasu pracowalem przy nowych skokach i nad tym jak Connor ma sie poruszac na drzewach pozdro
ezils Napisano 18 Luty 2013 Napisano 18 Luty 2013 Ahhh movement na drzewach kozacki. Nezumi pograj w AC III dla samego, nowego systemu walk i ogolnie rozgrywki. Animacje wygladaja swietnie w grze.
Nezumi Napisano 18 Luty 2013 Napisano 18 Luty 2013 Naciagane to skakanie po drzewach w tym klimacie, ale co tam - wyglada swietnie i to tylko gra a nie dokument. Zagram na pewno tylko najpierw poprzedniczka ktora ledwo zaczalem...
Krystof Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 Właśnie ten chaos czyni ten reel tak dobrym: ostre cięcia, trzęsienie kamery, ostre kadry. To wszystko podkreśla żywiołową animacje. Bardzo mi się podobają skoki w szybkości lecące od slow motion do ruchów na 1-2 klatkach. Wygląda to fantastycznie trochę animowanie, ale bardziej dynamicznie Macie tam fajne Calamari rigi, wyglądają ciekawiej niż z te "oskórowane" bueheheh.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się