Napisano 15 Luty 201312 l Heya, ostatnio udalo mi sie wykrasc reela z Ubisoftu wiec chcialem go wam pokazac. Pierwsze 3 kille to edited mocap, cala reszta po 15 sek to keyframe Pozdrawiam
Napisano 15 Luty 201312 l @Kusanagi bardzo pozytywnie. Akcje stoją wysoko, ale szału nie ma. Gratuluje.
Napisano 18 Luty 201312 l Superb! Stary, bardziej mi sie podobaja keyframy niz te czyszczone mocapy, ale wszystko miodzik jak dla mnie. W trojeczke jeszcze nie gralem, podobno mocno srednie zakonczenie, ale... giera nalezy do moich ulubionych, wiec przy okazji dzieki za wlozona prace ;)
Napisano 18 Luty 201312 l Autor Dzieki za komentarze, jest chaotycznie bo reel powstawal na szybko podczas pracy nad kolejnym projektem. Nie bylo czasu zebym mogl poprawic kamery czy dopiescic animacje ... to co widac to 99% tego co bylo exportowane do gry + kamery, trzeba pamietac ze to nie cinematic tylko tysiace animacji ktore maja dobrze wygladac w silniku. Wiekszosc czasu pracowalem przy nowych skokach i nad tym jak Connor ma sie poruszac na drzewach pozdro
Napisano 18 Luty 201312 l Ahhh movement na drzewach kozacki. Nezumi pograj w AC III dla samego, nowego systemu walk i ogolnie rozgrywki. Animacje wygladaja swietnie w grze.
Napisano 18 Luty 201312 l Naciagane to skakanie po drzewach w tym klimacie, ale co tam - wyglada swietnie i to tylko gra a nie dokument. Zagram na pewno tylko najpierw poprzedniczka ktora ledwo zaczalem...
Napisano 7 Marzec 201312 l Właśnie ten chaos czyni ten reel tak dobrym: ostre cięcia, trzęsienie kamery, ostre kadry. To wszystko podkreśla żywiołową animacje. Bardzo mi się podobają skoki w szybkości lecące od slow motion do ruchów na 1-2 klatkach. Wygląda to fantastycznie trochę animowanie, ale bardziej dynamicznie Macie tam fajne Calamari rigi, wyglądają ciekawiej niż z te "oskórowane" bueheheh.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto