deshu Napisano 19 Luty 2013 Napisano 19 Luty 2013 (edytowane) Cześć wszystkim! Chciałem wam pokazać projekt lampy który ostatnio wyrenderowałem. Papier jest owinięty na drucie w kształcie sprężyny. Obrazki miały być takie ciemnie, zatem zamieszczam wersje ciemniejszą i jaśniejszą , bo wiem jak różnie różne monitory pokazują czerń. Pod obrazkami linki do hiresów. Dla monitorów z dobrą reprezentacją czerni: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9.png Dla monitorów z nie tak dobrą reprezentacją czerni: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9mac.png Wersja gładka: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9plain.png Detal: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/kontakt1ab.png Edytowane 19 Luty 2013 przez deshu
Bonifatz Napisano 19 Luty 2013 Napisano 19 Luty 2013 Ciekawa prezentacja i design deshu. W czym smarzone ?
deshu Napisano 19 Luty 2013 Autor Napisano 19 Luty 2013 Max, vray i nuke. Co ciekawe za cel postawiłem sobie poświecenie pseudo-żarówką przez przepuszczający papier. Trzeba było mocno gi podkręcić żeby zniknął brud. Teraz już wiem, że nie warto się w to bawić (pod względem czasowym).
DrRambo Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 super kabel, lampa też, chociaż jak się przyjrzy to papier wygląda nie jak pognieciony tylko jakby w postprodukcji rysowane zagnioty ale ogolnie super
legomir Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 Całkiem fajnie to wygląda. Z ciekawości bawiłeś sie denoisem w Nuku?
plasti Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 .... Teraz już wiem, że nie warto się w to bawić (pod względem czasowym). oj warto, efekt miazdzy suty :), swietny render !
Miłosz3ds Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 Też miałem o denoisera Nukowego pytać. Wygląda super, jedynie zwiększyłbym trochę odstęp między ścianą a gniazdkiem, ale to takie małe zboczenie. :)
deshu Napisano 20 Luty 2013 Autor Napisano 20 Luty 2013 (edytowane) DrRambo - dziekuje plasti - dziękuje, także za motywacje! biszkopte - jw Legomir, Miłosz3d - dziękuje. Co do denoisera - nie używałem, a wręcz przeciwnie:) Dodawałem noise tam, gdzie adaptive sampling wykasował go zupełnie, czyli 'w rogach' miedzy obiektami. Np przy kontakcie. Co do przerwy miedzy kontaktem a ścianą - próbowałem, ale wychodziła mi zbyt jednolita czarna ramka, wiec w końcu zrezygnowałem:) Edytowane 20 Luty 2013 przez deshu
Rekomendowane odpowiedzi