deshu Napisano 19 Luty 2013 Share Napisano 19 Luty 2013 (edytowane) Cześć wszystkim! Chciałem wam pokazać projekt lampy który ostatnio wyrenderowałem. Papier jest owinięty na drucie w kształcie sprężyny. Obrazki miały być takie ciemnie, zatem zamieszczam wersje ciemniejszą i jaśniejszą , bo wiem jak różnie różne monitory pokazują czerń. Pod obrazkami linki do hiresów. Dla monitorów z dobrą reprezentacją czerni: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9.png Dla monitorów z nie tak dobrą reprezentacją czerni: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9mac.png Wersja gładka: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9plain.png Detal: http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/kontakt1ab.png Edytowane 19 Luty 2013 przez deshu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 19 Luty 2013 Share Napisano 19 Luty 2013 Ciekawa prezentacja i design deshu. W czym smarzone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 19 Luty 2013 Autor Share Napisano 19 Luty 2013 Max, vray i nuke. Co ciekawe za cel postawiłem sobie poświecenie pseudo-żarówką przez przepuszczający papier. Trzeba było mocno gi podkręcić żeby zniknął brud. Teraz już wiem, że nie warto się w to bawić (pod względem czasowym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 super kabel, lampa też, chociaż jak się przyjrzy to papier wygląda nie jak pognieciony tylko jakby w postprodukcji rysowane zagnioty ale ogolnie super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Całkiem fajnie to wygląda. Z ciekawości bawiłeś sie denoisem w Nuku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 .... Teraz już wiem, że nie warto się w to bawić (pod względem czasowym). oj warto, efekt miazdzy suty :), swietny render ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 dokładnie plasti :) miodzio lodzio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Też miałem o denoisera Nukowego pytać. Wygląda super, jedynie zwiększyłbym trochę odstęp między ścianą a gniazdkiem, ale to takie małe zboczenie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 20 Luty 2013 Autor Share Napisano 20 Luty 2013 (edytowane) DrRambo - dziekuje plasti - dziękuje, także za motywacje! biszkopte - jw Legomir, Miłosz3d - dziękuje. Co do denoisera - nie używałem, a wręcz przeciwnie:) Dodawałem noise tam, gdzie adaptive sampling wykasował go zupełnie, czyli 'w rogach' miedzy obiektami. Np przy kontakcie. Co do przerwy miedzy kontaktem a ścianą - próbowałem, ale wychodziła mi zbyt jednolita czarna ramka, wiec w końcu zrezygnowałem:) Edytowane 20 Luty 2013 przez deshu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi