Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Spring Lamp


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

 

Chciałem wam pokazać projekt lampy który ostatnio wyrenderowałem.

Papier jest owinięty na drucie w kształcie sprężyny.

 

Obrazki miały być takie ciemnie, zatem zamieszczam wersje ciemniejszą i jaśniejszą , bo wiem jak różnie różne monitory pokazują czerń.

 

Pod obrazkami linki do hiresów.

 

Dla monitorów z dobrą reprezentacją czerni:

lampka9_zpsd965674a.png

http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9.png

 

Dla monitorów z nie tak dobrą reprezentacją czerni:

lampka9mac_zps39e54053.png

http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9mac.png

 

Wersja gładka:

lampka9plain_zps9a1b0867.png

http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/lampka9plain.png

 

Detal:

kontakt1ab_zpsc1165c37.png

http://www.deshu.pl/OUT/springlamp/kontakt1ab.png

Edytowane przez deshu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Max, vray i nuke. Co ciekawe za cel postawiłem sobie poświecenie pseudo-żarówką przez przepuszczający papier. Trzeba było mocno gi podkręcić żeby zniknął brud. Teraz już wiem, że nie warto się w to bawić (pod względem czasowym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

DrRambo - dziekuje

plasti - dziękuje, także za motywacje!

biszkopte - jw

Legomir, Miłosz3d - dziękuje. Co do denoisera - nie używałem, a wręcz przeciwnie:) Dodawałem noise tam, gdzie adaptive sampling wykasował go zupełnie, czyli 'w rogach' miedzy obiektami. Np przy kontakcie.

Co do przerwy miedzy kontaktem a ścianą - próbowałem, ale wychodziła mi zbyt jednolita czarna ramka, wiec w końcu zrezygnowałem:)

Edytowane przez deshu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności