Kedzior Napisano 27 Luty 2013 Share Napisano 27 Luty 2013 Witam, Kilka miesięcy temu pokazywałem tutaj swój pierwszy tor na platformę rFactor 2, po drodze popełniłem jeszcze dwa, i tym ostatnim, chciałem się tutaj pochwalić. Tym razem wybór padł na polski tor Poznań. Tor budowany z pomocą chłopaków z Simracing.pl , którzy dostarczyli mnóstwo potrzebnych materiałów, tysiące zdjęć, mapy, czy nawet rysunki z CADa, wszystko w celu najwierniejszego odwzorowania toru. W porównaniu do poprzedniego toru udało mi się poprawić lepsze zastosowanie shaderów, mocno podskoczyła różnorodność tekstur oraz dla niektórych obiektów wypiekałem AO,(teksturq lub vertex paint, zależnie od tego co obsługiwał shader dla danego obiektu). Sam layout jest bardzo interesujący, w szczególności dla aut klasy GT, jak ktoś miał okazję jeździć po prawdziwym to myślę na tym szybko się odnajdzie. Jeśli ktoś posiada rFactor 2, to tor gotowy do pobrania i zainstalowania jest tutaj: link oraz pozostała galeria: shot1 shot2 shot3 shot4 shot5 shot6 shot7 shot8 shot9 shot10 shot11 shot12 shot13 Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 27 Luty 2013 Share Napisano 27 Luty 2013 pro robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 27 Luty 2013 Share Napisano 27 Luty 2013 całkiem fajne. w tym roku mam zamiar odwiedzić ten tor osobiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kedzior Napisano 28 Luty 2013 Autor Share Napisano 28 Luty 2013 Wybierasz się jako kibic? Czy może z autem na tor na Track Day? Osobiście jeszcze nie miałem okazji jeździć po prawdziwym, może uda się w tym roku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 Super! Jak jeszcze jakis czas temu mialem rajdowke i wybieralem sie na ten tor zostaly mi w glowie obrazy tego obiektu i moge szczerze potwierdzic, ze Twoje starania nie poszly na marne. Fajnie zrobiles syf kolo tarki od zbyt mocnych ciec zakretow. Jest tam jeden taki zakret gdzie na mokrym bardzo czesto kreci, ale to najlepiej sprawdzic na biezaco na jakims track day i obadac trawe :) Tor polecam bo jest dosc szybki i dynamiczny. Ma tez swoje takie pulapki, ale raczej na kazdym torze tak jest :) Tak poza tym widze, ze RF2 sie rozwija konkretnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 (edytowane) Tor fajny, tylko gdzie dostać środowisko pod którym go uruchomić? Pod pojęciem rFactor 2 pojawiła się zapowiedź gry datowana na 2014 rok. Edytowane 1 Marzec 2013 przez Pawlito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kedzior Napisano 1 Marzec 2013 Autor Share Napisano 1 Marzec 2013 (edytowane) Tak poza tym widze, ze RF2 sie rozwija konkretnie :D Rozwija się prawdę mówiąc powoli, już rok czasu trwają beta testy ;). Postęp powolny, shadery pamiętają epokę kamienia łupanego, cała scena jest dość słabo oświetlona, mały kontrast, złe kolory przy HDR(wszystko jak widać zachodzi różowym) Ostatni build trochę poprawił sprawę, link1, link2 ale to wciąż mało, czekam na nowe shadery :) Tor fajny, tylko gdzie dostać środowisko pod którym go uruchomić? Pod pojęciem rFactor 2 pojawiła się zapowiedź gry datowana na 2014 rok. Kupić można tutaj: http://rfactor.net/web/rf2/ Jak Ci się jednak nie pali, to poczekałbym z zakupem aż wszystko będzie działać. Edytowane 1 Marzec 2013 przez Kedzior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 RF2 nie musi byc z super hiper extra tip top grafika.. Wazne zeby byl lepszym symulatorem od poprzednika - to sie liczy w tym prdukcie. Grafika jest OK wg mnie. Moze to trwac nawet z 5 lat jeszcze, ale ja poczekam. Docenial symulator. Jezeli jest zrobiony poprawnie to grafika nie ma az takiego znaczenia :) Pare lat temu i tak byl to szczyt - takze tutaj tylko kwestia odpowiedniego nastawienia do tego engine :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kedzior Napisano 1 Marzec 2013 Autor Share Napisano 1 Marzec 2013 Większość fanów simracingu by się z Tobą tak myślę zgodziła, ale czasem jak się patrzy na niektóre tytuły arcade, napędzane przez nowoczesne enginy to trochę szkoda że nie można mieć i tego i tego. Nie wiem na ile siedzisz w temacie, ale w tej chwili wyszło Asetto Corsa, testowa wersja póki co, ale będzie dobry sim z tego, no i dobrze wygląda :) Co do samej fizyki rf2...jest nieźle, ale największy postęp jest w czuciu auta. Force feedback jest naprawdę świetny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kedzior Napisano 4 Marzec 2013 Autor Share Napisano 4 Marzec 2013 Skip Barber na torze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się