Gość User190 Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Niech któryś kole patrzy na nadlatujące samoloty.. albo nawet neich macha ręką (może ręką w której trzyma czapkę? )
uncle Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 hehe spx te typki sa dla proporcji zey niektorzy nie krzyczeli ze sa zle ;) pisze poraz setny ze zrobie ich inaczej zupelnie jak skoncze texturowac;)
Gość User190 Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Sorki... Nie denerwuj się.. a kiedy skończysz texturować?? :D
Hindus Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 przecie napisał ze w weekend moze otexturuje statek :] a i tak jeszcze tło niejest skonczone, narazie trzymasz poziom :D
LHT Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Jak coś takiego modeluje się 30h????? Twój mózg jest sprzężony z komputerem czy co? Błagam o tutorial (przynajmniej ogólnikowy)
Avari Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Kilka dni mnie nie bylo i co sie porobilo...no no, Uncle - szacunek. Wiesz jedno mi nie pasi - dzwig. ja se mysle tak jak na niego patrze: musi to byc jakas stara stal bo jest jakos zardzewiala, a na pewno stara. Jak wiec taki "złom" moze funkcjonowac w doku...? wiesz ja rozumiem - sa to czay troche wstecz, ale textura dzwigu mi nie lezy. ja bym go na czerwono zrobil (znaczy tylko kabine), mozna wtedy nawet odrobine rdzy albo zepsucia, jakies odrapania, obicia czy co. Ale oprócz tego pracka jest git. a jak mowisz ze ludkamiu sie pozniej zajmiesz to nic nie mowie. Pozdrawiam
KoMic Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 hehe wszyscy przyzwyczaili sie do zabujczego tepa jakie narzuciles z poczatku,,, choc ciezko nazwac to poczatkiem,, pozdro trzymasz klase: ]
uncle Napisano 29 Sierpień 2004 Autor Napisano 29 Sierpień 2004 sory ale wczoraj to mysalelm ze mi glowa exploduje, czasami miewaim jakies dziwne bole glowy i nie jestem w stanie nic zrobic;\
Gość User190 Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 Hehehe... zrób sobie tomografię... jak chcesz to pójdziemy razem - też to mam :D dawaj upload!! :P
Salvator Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 .. no i jeszcze ja się z wami przejdę ;] Jak widzę tempo w którym pracujesz, to zastanawiam się czy ćwiczysz Zen przed modelowaniem :) Musisz być chyba w innym stanie świadomości:D Czekam na kolejne renderki z niecierpliwością, bo to może być złota galeria. Co do podłączania umysłu do komputera, to amerykanie już oś takiego wymyślili i testują w myśliwcach, żeby pilocie mniej machali rękami :] ciekawe kiedy ten wynalazek pojawi się w CG. W sumie fajnie by przypisać sobie hotkeye do neuronów:)
uncle Napisano 29 Sierpień 2004 Autor Napisano 29 Sierpień 2004 hehe, ok ide texturowac juz ubota, scena wmiare cala otexturowana juz, narazie nie wrzucam update bo nie chce mi sie renderowac;) co do podlaczania sie do mozgu.. ja bym sie nie poddal kontroli microsoftowi ;)
Gość User190 Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 Mi by jak narazie wystarczyły rękawice VR... byłyby napewno baaardzo przydatne :)
MC-Maxim Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 Bardzo ładna pracka :] Szczegółowa .... zastanawiam sie czy nawet nie za bardzo :]
uncle Napisano 29 Sierpień 2004 Autor Napisano 29 Sierpień 2004 sory ale dzis ise upilem i nic nie zrobielm:D hehahhah u jestem zly co nie? ej nie serio, napiszcie co sadzicie o tje pracy bo ja uwazam ze jest s zdupy tak seiro, niecierpie swoich textur , uwazam ze sa maxymalnie amatorskie
Pionier Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 sory ale dzis ise upilem i nic nie zrobielm:D hehahhah u jestem zly co nie? ej nie serio, napiszcie co sadzicie o tje pracy bo ja uwazam ze jest s zdupy tak seiro, niecierpie swoich textur , uwazam ze sa maxymalnie amatorskie jest do dupy tak jak mowisz, cala nadzieja w PENdzelq ze nadrobi cos swiatlem i renderingiem. serio:)
Gość User190 Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 UnclE - jeśli mogę dać Ci dobrą radę :) - gdy wypijesz za dużo nie uruchamiaj IE i nie wchodź na max3d.pl... kiedyś to przerabialem i dobrze, że na następny dzień zdążyłem wszystko poodkręcać... byłoby nieprzyjemnie :D :) Tak więc wiesh jak jest.. a co do zdania Pioniera - chyba nie będziesz dawał tego Pendzlowi..?? :> W końcu to twoja praca!!!!
Gyh Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 O cholera, po prawie 2 latach wracam na forum i od razu taki strzal!!! Uncle wyzdrowiej po alkoholu i bierz sie do roboty :-)
LHT Napisano 31 Sierpień 2004 Napisano 31 Sierpień 2004 Nie łam się, być "do dupy" to jeszcze nie tak źle, gorzej być "z dupy". ;-) W sumie to jeszcze jestem w stanie zrozumieć Twoją prędkość modelowania ale szybkie texturowanie - to dla mnie zagadka (nie cierpie texturować) Mojej babci by się nie spodobał Twój modeling (o ile wogóle by była w stanie to obiąć rozumem) wg. niej szybko znaczy źle ;-) Pozdrawiam
uncle Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Napisano 31 Sierpień 2004 w tym tyg. nie bedzie updatow, moj komp caly czas renderuje:(
mCh Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 uncle zawsze mnie zadziwiał zdolnościami modelarskimi, hehe ;)
ReflectVision Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 może wam sie nie podoba ..... ale mi nawet troche tak :D:D:D:D:D
uncle Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Napisano 2 Wrzesień 2004 dobra zaczalem robic postacie, piekne to to nie jest, sama glowa, niedopracowana wogle, ale oni robia za tlo tylko ;)) jakies 2h z groszami na to zeszlo;\
nielot007 Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 ladnie to wyglada!!(nawet bardzo);) ps. nie poddawaj sie!!
mCh Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 haha! wypada tylko krzyczeć: lumis, lumis, lumis! Aha, nie przejmuj się za bardzo tymi "idealnymi proporcjami". Gdy na sobie je sprawdziłem, lekko się przeraziłem... hej, ale ten pan wygląda jak dresiarz... weź go trochę "zepsuj", by wyglądał bardziej ludzko :)
Bacry Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 Jak dla mnie oczodoły za płytkie. Masz racje Uncle nie będzie ich szczególnie widać (szczegółów oczywiście). Dlatego powinni być względnie proporcjonalni (na twarzy). Taki szwab akurat w sam raz. Reszta planu eksploduje szczegółami. I nie wiem właśnie czy nie za bardzo. Ktoś już o tym wspominał. Jak będziesz miał całość wtedy ocenimy. Powodzenia.
uncle Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Napisano 2 Wrzesień 2004 cala glowa, zabieram sie za ubranko, czy ne za duzo szczegolow? bo ja wiem.. sie zobaczy po otexturowaniu, sie pozmiania ;)
Gość User190 Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 Jest dobrze - w sumei to możesz zrobić full szczegółów, bo przecież model człowieka CI nie zginie - będziesz mógł go wykorzystać w późniejszych pracach!!
uncle Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Napisano 2 Wrzesień 2004 no to jazda do przodu, kawalek kurtki ktora wygloda jak koszula;) nie umiem robic ubran hehe ale tak mi sie podoba;p
uncle Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Napisano 3 Wrzesień 2004 kto mi powie jak mu robic kosci zeby mogl sobie machac konczynami? bo niebardzo sie znam na tym:( jakos szybko sie zrobil ten ludzik, 4h roboty
illy Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 hmmm ja dokladnie nie wiem ale na 100% jest w helpie, a jak nie to jest dzial riging and animating czy jakos tak
uncle Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Napisano 3 Wrzesień 2004 ok moze jusz machac raczkami, nie bylo to takie straszne:)
Ebor Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 naet nawet, tylko tam lewa ręka wchodzi w ciało :|
uncle Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Napisano 3 Wrzesień 2004 ok, chcialem go wstawic do sceny na probe, wstawilem, jest wielkosci ubota, chciaelm go zminejszyc skalowaniem i cholera nie dziala.. jak mam go zmniejszyc??? ktos ma jakis pomysl?? heeeeeelp mam bipeda i siatke, bipeda samego moge przeskalowac ale wtedy siatka sie kaszani,
Pionier Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 hm zaznacz to i to, group i zobacz wtedy:). Cy tego goscia robisz z referek (chodzi mi o ubranie). I czy jak robi ubranie to od razu razem z zagieciami itp?. Nie lepiej to zasymulowac?.
KLICEK Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 mozesz tez zrobic tak ze kopiujesz psyhique , potem colaps , zaznaczasz centrum ciezkosci w bepedzie (oczywiscie wchodzisz tez w edycje bipeda , to gdzie mozesz zmieniac mu poze) i potem scalowanie, gdy skonczysz wrzuceasz spowroteam psychike stargana ;)
uncle Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Napisano 3 Wrzesień 2004 walic to, przeskalowalem scene do wielkosci postaci:)
KLICEK Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 no no :) coraz lepiej ... nie bede nic mowil o texturkach bo widze ze jeszcze nad nimi pracujesz ... powodzenia
scor Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 ten koles po prawej co sie opiera: cos z nim jest nie tak a dla pracki re5pect :]
uncle Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Napisano 3 Wrzesień 2004 hmm, obroce go, nie patrzcie na tych na statku bo jeszcze ich nie skasowalem ;)
Bacry Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 Nie będziesz robił animacji, więc trzeba było kolapsować ludka w konkretnej pozie a potem go skalować.
Gość User190 Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Wróc tu i skończ to do jasnej ch^&(^&(*y!! :P
Bacry Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Pretendujesz Filipie do Indiany Jonesa tego forum 8-O
Rekomendowane odpowiedzi