Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Niech któryś kole patrzy na nadlatujące samoloty.. albo nawet neich macha ręką (może ręką w której trzyma czapkę? )

  • Odpowiedzi 198
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe spx te typki sa dla proporcji zey niektorzy nie krzyczeli ze sa zle ;)

 

pisze poraz setny ze zrobie ich inaczej zupelnie jak skoncze texturowac;)

Napisano

Sorki... Nie denerwuj się.. a kiedy skończysz texturować?? :D

Napisano

Jak coś takiego modeluje się 30h????? Twój mózg jest sprzężony z komputerem czy co? Błagam o tutorial (przynajmniej ogólnikowy)

Napisano

Kilka dni mnie nie bylo i co sie porobilo...no no, Uncle - szacunek. Wiesz jedno mi nie pasi - dzwig. ja se mysle tak jak na niego patrze: musi to byc jakas stara stal bo jest jakos zardzewiala, a na pewno stara. Jak wiec taki "złom" moze funkcjonowac w doku...?

wiesz ja rozumiem - sa to czay troche wstecz, ale textura dzwigu mi nie lezy. ja bym go na czerwono zrobil (znaczy tylko kabine), mozna wtedy nawet odrobine rdzy albo zepsucia, jakies odrapania, obicia czy co.

 

Ale oprócz tego pracka jest git. a jak mowisz ze ludkamiu sie pozniej zajmiesz to nic nie mowie. Pozdrawiam

Napisano

Hehehe... zrób sobie tomografię... jak chcesz to pójdziemy razem - też to mam :D dawaj upload!! :P

Napisano

.. no i jeszcze ja się z wami przejdę ;]

Jak widzę tempo w którym pracujesz, to zastanawiam się czy ćwiczysz Zen przed modelowaniem :) Musisz być chyba w innym stanie świadomości:D

Czekam na kolejne renderki z niecierpliwością, bo to może być złota galeria.

Co do podłączania umysłu do komputera, to amerykanie już oś takiego wymyślili i testują w myśliwcach, żeby pilocie mniej machali rękami :] ciekawe kiedy ten wynalazek pojawi się w CG. W sumie fajnie by przypisać sobie hotkeye do neuronów:)

Napisano

hehe, ok ide texturowac juz ubota, scena wmiare cala otexturowana juz, narazie nie wrzucam update bo nie chce mi sie renderowac;)

 

co do podlaczania sie do mozgu.. ja bym sie nie poddal kontroli microsoftowi ;)

Napisano

Mi by jak narazie wystarczyły rękawice VR... byłyby napewno baaardzo przydatne :)

Napisano

sory ale dzis ise upilem i nic nie zrobielm:D hehahhah u jestem zly co nie? ej nie serio, napiszcie co sadzicie o tje pracy bo ja uwazam ze jest s zdupy tak seiro, niecierpie swoich textur , uwazam ze sa maxymalnie amatorskie

Napisano
sory ale dzis ise upilem i nic nie zrobielm:D hehahhah u jestem zly co nie? ej nie serio, napiszcie co sadzicie o tje pracy bo ja uwazam ze jest s zdupy tak seiro, niecierpie swoich textur , uwazam ze sa maxymalnie amatorskie

 

jest do dupy tak jak mowisz, cala nadzieja w PENdzelq ze nadrobi cos swiatlem i renderingiem. serio:)

Napisano

UnclE - jeśli mogę dać Ci dobrą radę :) - gdy wypijesz za dużo nie uruchamiaj IE i nie wchodź na max3d.pl... kiedyś to przerabialem i dobrze, że na następny dzień zdążyłem wszystko poodkręcać... byłoby nieprzyjemnie :D :) Tak więc wiesh jak jest.. a co do zdania Pioniera - chyba nie będziesz dawał tego Pendzlowi..?? :> W końcu to twoja praca!!!!

Napisano

O cholera, po prawie 2 latach wracam na forum i od razu taki strzal!!! Uncle wyzdrowiej po alkoholu i bierz sie do roboty :-)

Napisano

Nie łam się, być "do dupy" to jeszcze nie tak źle, gorzej być "z dupy". ;-)

W sumie to jeszcze jestem w stanie zrozumieć Twoją prędkość modelowania ale szybkie texturowanie - to dla mnie zagadka (nie cierpie texturować)

Mojej babci by się nie spodobał Twój modeling (o ile wogóle by była w stanie to obiąć rozumem) wg. niej szybko znaczy źle ;-)

Pozdrawiam

Napisano

dobra zaczalem robic postacie, piekne to to nie jest, sama glowa, niedopracowana wogle, ale oni robia za tlo tylko ;)) jakies 2h z groszami na to zeszlo;\

 

9.jpg

 

10.jpg

Napisano

haha! wypada tylko krzyczeć: lumis, lumis, lumis! Aha, nie przejmuj się za bardzo tymi "idealnymi proporcjami". Gdy na sobie je sprawdziłem, lekko się przeraziłem...

 

hej, ale ten pan wygląda jak dresiarz... weź go trochę "zepsuj", by wyglądał bardziej ludzko :)

Napisano

Jak dla mnie oczodoły za płytkie. Masz racje Uncle nie będzie ich szczególnie widać (szczegółów oczywiście). Dlatego powinni być względnie proporcjonalni (na twarzy). Taki szwab akurat w sam raz. Reszta planu eksploduje szczegółami. I nie wiem właśnie czy nie za bardzo. Ktoś już o tym wspominał. Jak będziesz miał całość wtedy ocenimy.

Powodzenia.

Gość User190
Napisano

Jest dobrze - w sumei to możesz zrobić full szczegółów, bo przecież model człowieka CI nie zginie - będziesz mógł go wykorzystać w późniejszych pracach!!

Napisano

kto mi powie jak mu robic kosci zeby mogl sobie machac konczynami? bo niebardzo sie znam na tym:( jakos szybko sie zrobil ten ludzik, 4h roboty

 

17.jpg

Napisano

ok, chcialem go wstawic do sceny na probe, wstawilem, jest wielkosci ubota, chciaelm go zminejszyc skalowaniem i cholera nie dziala.. jak mam go zmniejszyc??? ktos ma jakis pomysl?? heeeeeelp mam bipeda i siatke, bipeda samego moge przeskalowac ale wtedy siatka sie kaszani,

Napisano

hm zaznacz to i to, group i zobacz wtedy:).

 

Cy tego goscia robisz z referek (chodzi mi o ubranie). I czy jak robi ubranie to od razu razem z zagieciami itp?. Nie lepiej to zasymulowac?.

Napisano

mozesz tez zrobic tak ze kopiujesz psyhique , potem colaps , zaznaczasz centrum ciezkosci w bepedzie (oczywiscie wchodzisz tez w edycje bipeda , to gdzie mozesz zmieniac mu poze) i potem scalowanie, gdy skonczysz wrzuceasz spowroteam psychike stargana ;)

Napisano

Wróc tu i skończ to do jasnej ch^&(^&(*y!! :P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności