KLICEK Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 render to texture to czesc maxa pojawila sie w maxie 5.x wiec jezeli masz takowego to na 100 musisz go miec poszukaj w zakladce "rendering" dzila na takiej zasadzie ze poprostu renderuje texturki z obiektu do textury ;> ale mozesz ustawic zeby robil to razem ze swiatlami , cieniami , itp
Yamakasi Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 mam ale jest maly problem kiedy wszystko renderuje ze swoimi ustawieniami uvwmapping to on automatycznie je zmienia i dzieli teksture, a kiedy mu wylacze automatic unwrap mapping to renderuje czarne tlo :( co jest grane ??
KLICEK Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 Z tego co wiem to on sobie sam ustawia uvv wiec twoje wczesniejsze mapowanie nie wchodzi w gre jedynie textury ktorymi jest pokryty model. Wiec jest u Ciebie wszystko wporzadku.
kozioo Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 bake 3d jest wtyczka dołaczaną do Vraya (nowsze wersje). Mozna wypalac mapki z GI i innymi bajerami;) korzysta z normalnych ustawien UVW i działa dobrze, pod warunkiem ze face'y sie na siebie nie nakładają.
Gotham Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 Z tego co wiem to on sobie sam ustawia uvv Umożliwia- owszem, ale w żadnym razie nie wmusza swoich przeliczeń UVW. A co do problemu to może coś ci ta jego kalkulacja powyczyniała z UVW (zdaża się), albo jakiś inny dziwny błąd.- Zrób editable poly- sprawdź UVW, jeśli wszystko będzie ok to na pewno model ładnie wyrenderuje :). Pozdrawiam,
Yamakasi Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 dzieki wszystkim za pomoc udalo mi sie to zrobic :) ponizej macie pierwsze testy skory: Render - Brazil > skin shader :) Przepraszam ze w tak malej rozdzielczosci ale zbyt dlugo sie to renderowalo na wyzszych rozdzialkach wiec nie chcialo mi sie czekac i dalem w takiej (obiecuje ze kiedys dam w wyzszej)
Yamakasi Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 ja obiecywalem oto nowa wersja twarzy teraz w wyzszej rozdzielczosci :)
Salvator Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 może coś z tego będzie, tylko wylecz mu tarczycę...
KLICEK Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 Jezeli moge cos doradzic to nie przesadzaj z tymi syfami na mordce bo wyglada ona dosc oblesnie :| za duzo czerwonych miejsc i w ogole jakies maszne uczucia :|
polka dot Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 LOL na ostatnim renderze wyglada jak mooj byly ojczym :D pozdro
Yamakasi Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 no i mamy up_date ( mysle ze juz nie bede kombinowal z teksturami i to jest wersja ostateczna - chyba ze jakies drobne korekty :) ) >> teraz zajme sie owlosieniem naszego kolesia hehe :) PS. Przepraszam za slaba jakosc !! :)
jaras Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 no ostatnie rendery są naprawdę dobre. Model bardzo fajny, texturka też. Jedyne co bym jeszcze dodał to jakiś 2 dniowy, lekki zarost ale to kwestia gustu oczywiście :) acha ! no i źrenice :) pozdrawiam jaras
Yamakasi Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 Wiem wiem wlasnie mialem sie zajac tym zarostem bo glowa wyglada lekko lalusiowato :) a z oczami bede robil pozniej :)
Yamakasi Napisano 17 Październik 2004 Autor Napisano 17 Październik 2004 znacie moze jakies tutoriale do Ornatrixa ?? bo ponoc on lepiej wspolpracuje z brazilem ?? niz shag
Yamakasi Napisano 30 Październik 2004 Autor Napisano 30 Październik 2004 Mam maly problem z windowsem a mianowicie wyskakuje mi po wlaczeniu 3dmaxa taki komunikat: 16-bitowy podsystem windows C:\Windows\System32\AUTOEXEC.NT. Ten plik systemowy nie nadaje sie do uruchomienia aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows... itd. (zamkni lub ignoruj) Kiedy dam zamknij lub ignoruj 3dmax wlancza sie ale nie moge z niego praktycznie korzystac karzda opcja np. (otworz, zapisz, materialy) nie chce sie wlanczac) co mam zrobic by wszystko wrucilo do normu ?? !! PISZCIE !! :(
Yamakasi Napisano 31 Październik 2004 Autor Napisano 31 Październik 2004 Uuuu ... :( widze ze nie wiecie nie dobrze a nie chce robiec formata windowsa bo mam za duzo rzeczy do kopiowania :( (placze) ;)
Salvator Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 czemu 16-bit?! o co chodzi? o ile dobrze wiem to max musi mieć 32 bity...
Yamakasi Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 tez nie mam zielonego pojecia co sie dzieje :(
Salvator Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 zrób sobie partycję i zrzuć pliki ze starego systemu, nie wydasz fortuny na cd :>
Yamakasi Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 milo ze od tak dawna pojawi sie jakis komentarz ale czy warto bo nie wiem czy skoncze te prace zwlaszcza ze moj kompoter bardzo nie lubi 3maxa i nie chca razem sprawnie pracowac jak to bylo kiedys :( ehh... :)
Yamakasi Napisano 28 Marzec 2005 Autor Napisano 28 Marzec 2005 No i po dlugiej przerwie zainstalowalem sobie nowego 3dmaxa :) i moge znow pracowac nad tym modelem ;) chce go juz konczyc no bo przeciez ilez mozna siedziec nad nim :) wiec tak mam zamiar dac mu czapke poniezej jest link do niej i zamiast calych wlosow tylko dlugie baki :) oto dzisiejsza godzinna praca :) Pozdrawiam CZAPKA : http://www.bunkier.com/pokaz.php?wiecej=on&id=961&kat_id=66 RENDER Przepraszam za wielkosc ale zalezalo mi na czasie :)
Dr. eA Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Teraz wyglada troche jak taki duzy baby. Ale ma swoj charakter, ogolnie bardzo dobrze. Szkoda ze nie ma poprzednich obrazkow. CHetnie bym zobaczyl w lepszej jakosci bo nic nie moge powiedziec o teksturce (na poczatku myslalem ze wogole jej nie ma).
Baldack Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 ten kolo przystojniakiem nie jest:P to dobrze wiecej d*p**ek dla mnie:P a tak serio : -usta wygladaja jak by chacial sie lizac z kims/czyms -moze wiekszy podbrudek by sie przydal ale to niekonicznie jak chcesz -i ten nos jak jakis bokser czy chinczyk -a i usta popraw usta (czy ja o tym juz nie pisalem??)whatever:P
Yamakasi Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 Teksture postaram sie wam zamiescic jeszcze dzis albo jutro :) Ta twarz dostanie jeszcze pare zmarszczek i nie bedzie wygladac jak malego dziecka :) (mam taka nadzieje) Nad ustami juz pracuje :) hehe i dodam mu wasy :D Prace trwaja :) Dzieki za komentarze :) Pozdrawiam
Yamakasi Napisano 31 Marzec 2005 Autor Napisano 31 Marzec 2005 I oto obiecana tekstura tej glowy .. moze nie najlepsza ale moja pierwsza :D Mam nadzieje ze w piatek lub sobote bede mial czas cos pomodelowac bo narazie szkola zawalila mi zycie. Skora: Bump: SL:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się