Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

render to texture to czesc maxa pojawila sie w maxie 5.x wiec jezeli masz takowego to na 100 musisz go miec poszukaj w zakladce "rendering"

dzila na takiej zasadzie ze poprostu renderuje texturki z obiektu do textury ;> ale mozesz ustawic zeby robil to razem ze swiatlami , cieniami , itp

  • Odpowiedzi 75
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mam ale jest maly problem kiedy wszystko renderuje ze swoimi ustawieniami uvwmapping to on automatycznie je zmienia i dzieli teksture, a kiedy mu wylacze automatic unwrap mapping to renderuje czarne tlo :( co jest grane ??

Napisano

Z tego co wiem to on sobie sam ustawia uvv wiec twoje wczesniejsze mapowanie nie wchodzi w gre jedynie textury ktorymi jest pokryty model. Wiec jest u Ciebie wszystko wporzadku.

Napisano

bake 3d jest wtyczka dołaczaną do Vraya (nowsze wersje). Mozna wypalac mapki z GI i innymi bajerami;) korzysta z normalnych ustawien UVW i działa dobrze, pod warunkiem ze face'y sie na siebie nie nakładają.

Napisano
Z tego co wiem to on sobie sam ustawia uvv

 

Umożliwia- owszem, ale w żadnym razie nie wmusza swoich przeliczeń UVW.

 

A co do problemu to może coś ci ta jego kalkulacja powyczyniała z UVW (zdaża się), albo jakiś inny dziwny błąd.- Zrób editable poly- sprawdź UVW, jeśli wszystko będzie ok to na pewno model ładnie wyrenderuje :).

 

 

Pozdrawiam,

Napisano

dzieki wszystkim za pomoc udalo mi sie to zrobic :) ponizej macie pierwsze testy skory:

Render - Brazil > skin shader :) Przepraszam ze w tak malej rozdzielczosci ale zbyt dlugo sie to renderowalo na wyzszych rozdzialkach wiec nie chcialo mi sie czekac i dalem w takiej (obiecuje ze kiedys dam w wyzszej)

 

21.jpg

 

22.jpg

Napisano

Jezeli moge cos doradzic to nie przesadzaj z tymi syfami na mordce bo wyglada ona dosc oblesnie :| za duzo czerwonych miejsc i w ogole jakies maszne uczucia :|

Napisano

no i mamy up_date ( mysle ze juz nie bede kombinowal z teksturami i to jest wersja ostateczna - chyba ze jakies drobne korekty :) ) >> teraz zajme sie owlosieniem naszego kolesia hehe :)

24.jpg

25.jpg

 

PS. Przepraszam za slaba jakosc !! :)

Napisano

no ostatnie rendery są naprawdę dobre. Model bardzo fajny, texturka też. Jedyne co bym jeszcze dodał to jakiś 2 dniowy, lekki zarost ale to kwestia gustu oczywiście :)

acha ! no i źrenice :)

pozdrawiam

jaras

Napisano

Mam maly problem z windowsem a mianowicie wyskakuje mi po wlaczeniu 3dmaxa taki komunikat:

 

16-bitowy podsystem windows

C:\Windows\System32\AUTOEXEC.NT. Ten plik systemowy nie nadaje sie do uruchomienia aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows... itd. (zamkni lub ignoruj)

 

Kiedy dam zamknij lub ignoruj 3dmax wlancza sie ale nie moge z niego praktycznie korzystac karzda opcja np. (otworz, zapisz, materialy) nie chce sie wlanczac) co mam zrobic by wszystko wrucilo do normu ?? !! PISZCIE !! :(

Napisano

milo ze od tak dawna pojawi sie jakis komentarz ale czy warto bo nie wiem czy skoncze te prace zwlaszcza ze moj kompoter bardzo nie lubi 3maxa i nie chca razem sprawnie pracowac jak to bylo kiedys :( ehh... :)

Napisano

No i po dlugiej przerwie zainstalowalem sobie nowego 3dmaxa :) i moge znow pracowac nad tym modelem ;) chce go juz konczyc no bo przeciez ilez mozna siedziec nad nim :) wiec tak mam zamiar dac mu czapke poniezej jest link do niej i zamiast calych wlosow tylko dlugie baki :) oto dzisiejsza godzinna praca :)

Pozdrawiam

CZAPKA : http://www.bunkier.com/pokaz.php?wiecej=on&id=961&kat_id=66

 

RENDER

26.jpg

27.jpg

 

Przepraszam za wielkosc ale zalezalo mi na czasie :)

Napisano

Teraz wyglada troche jak taki duzy baby. Ale ma swoj charakter, ogolnie bardzo dobrze. Szkoda ze nie ma poprzednich obrazkow. CHetnie bym zobaczyl w lepszej jakosci bo nic nie moge powiedziec o teksturce (na poczatku myslalem ze wogole jej nie ma).

Napisano

ten kolo przystojniakiem nie jest:P to dobrze wiecej d*p**ek dla mnie:P

a tak serio :

-usta wygladaja jak by chacial sie lizac z kims/czyms

-moze wiekszy podbrudek by sie przydal ale to niekonicznie jak chcesz

-i ten nos jak jakis bokser czy chinczyk

-a i usta popraw usta (czy ja o tym juz nie pisalem??)whatever:P

Napisano

Teksture postaram sie wam zamiescic jeszcze dzis albo jutro :)

Ta twarz dostanie jeszcze pare zmarszczek i nie bedzie wygladac jak malego dziecka :) (mam taka nadzieje)

Nad ustami juz pracuje :) hehe i dodam mu wasy :D

Prace trwaja :)

Dzieki za komentarze :)

Pozdrawiam

Napisano

I oto obiecana tekstura tej glowy .. moze nie najlepsza ale moja pierwsza :D

Mam nadzieje ze w piatek lub sobote bede mial czas cos pomodelowac bo narazie szkola zawalila mi zycie.

 

Skora:

tex1.jpg

Bump:

tex2.jpg

SL:

tex3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności