Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, Mam denerwujący problem nie widać części siatki. Na zdjęciu widać

o co chodzi nie widać wnętrza płaszcza (i wszystkiego podobnego

co jest jakby za plecami modelu), A rzeczy typu peleryny itp w ogóle nie

widać z przodu, Max widzi siatki z tyłu modelu i trochę z boku...

siatki widać w trybie Wireframe.

W Realistic z przodu Max ich nie widzi, Równierz nie renderuję owe siatki.

 

capture-20130323-193236a_zpsf1a2fde8.png

 

 

Nie wiem może mam coś źle ustawione?

Albo może wina sterownika (Niktous Karta graficzna: Mobile Intel®HD

Graphics, AMD Redeon 6750M, 64 bit)

 

 

proszę pomóżcie

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Albo modyfikator shell sobie narzuć, będziesz miał chyba bardziej poprawną i użyteczną grubość, ale nie wiem czy będzie Ci taka potrzebna. No i odpada jeżeli płaszczyk już zeskinowany :)

Napisano

stormwind już tego próbowałam, ale jakoś nie pomogło. Jest zeskinowany więc odpada

Napisano

A doublesided mat odpada? Jaki max? Jak dobrze pamiętam, od 2012 z automatu wszystkie płaszczyzny są dwustronne.

Napisano

We wszystkich trybach tak samo oprócz Wireframe i temu podobnych...

Render też nie widzi tych siatek

chociaż zauważyłam pewną rzecz w wireframe ta siatka wygląda trochę inaczej..

Frayja_zps5692999b.png

 

Max 2012 64 - bitowy, Ten model wyeksportowałam z gry i zaimportowałam do maxa

jest tu przykładem tego błędu wyświetlania siatek (gdyż ten błąd zdarza się w

modelach z tej gry i w modelu specjalnym ćwiczebnym do maxa 2012 model z biblii)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności