Gość piper12345 Napisano 25 Marzec 2013 Share Napisano 25 Marzec 2013 Witam, Mam denerwujący problem nie widać części siatki. Na zdjęciu widać o co chodzi nie widać wnętrza płaszcza (i wszystkiego podobnego co jest jakby za plecami modelu), A rzeczy typu peleryny itp w ogóle nie widać z przodu, Max widzi siatki z tyłu modelu i trochę z boku... siatki widać w trybie Wireframe. W Realistic z przodu Max ich nie widzi, Równierz nie renderuję owe siatki. Nie wiem może mam coś źle ustawione? Albo może wina sterownika (Niktous Karta graficzna: Mobile Intel®HD Graphics, AMD Redeon 6750M, 64 bit) proszę pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 25 Marzec 2013 Share Napisano 25 Marzec 2013 zaznacz obiekt, kliknij prawy wybierz object properties i odzaznacz "backface cull" -parametr odpowiedzialny za wyświetlenie poligonów od wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 25 Marzec 2013 Share Napisano 25 Marzec 2013 Albo modyfikator shell sobie narzuć, będziesz miał chyba bardziej poprawną i użyteczną grubość, ale nie wiem czy będzie Ci taka potrzebna. No i odpada jeżeli płaszczyk już zeskinowany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość piper12345 Napisano 25 Marzec 2013 Share Napisano 25 Marzec 2013 stormwind już tego próbowałam, ale jakoś nie pomogło. Jest zeskinowany więc odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 25 Marzec 2013 Share Napisano 25 Marzec 2013 w trybie shaded itp też nie ma siatki. jaki to materiał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 25 Marzec 2013 Share Napisano 25 Marzec 2013 A doublesided mat odpada? Jaki max? Jak dobrze pamiętam, od 2012 z automatu wszystkie płaszczyzny są dwustronne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość piper12345 Napisano 25 Marzec 2013 Share Napisano 25 Marzec 2013 We wszystkich trybach tak samo oprócz Wireframe i temu podobnych... Render też nie widzi tych siatek chociaż zauważyłam pewną rzecz w wireframe ta siatka wygląda trochę inaczej.. Max 2012 64 - bitowy, Ten model wyeksportowałam z gry i zaimportowałam do maxa jest tu przykładem tego błędu wyświetlania siatek (gdyż ten błąd zdarza się w modelach z tej gry i w modelu specjalnym ćwiczebnym do maxa 2012 model z biblii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się