Napisano 25 Marzec 201312 l Witam, Mam denerwujący problem nie widać części siatki. Na zdjęciu widać o co chodzi nie widać wnętrza płaszcza (i wszystkiego podobnego co jest jakby za plecami modelu), A rzeczy typu peleryny itp w ogóle nie widać z przodu, Max widzi siatki z tyłu modelu i trochę z boku... siatki widać w trybie Wireframe. W Realistic z przodu Max ich nie widzi, Równierz nie renderuję owe siatki. Nie wiem może mam coś źle ustawione? Albo może wina sterownika (Niktous Karta graficzna: Mobile Intel®HD Graphics, AMD Redeon 6750M, 64 bit) proszę pomóżcie
Napisano 25 Marzec 201312 l zaznacz obiekt, kliknij prawy wybierz object properties i odzaznacz "backface cull" -parametr odpowiedzialny za wyświetlenie poligonów od wewnątrz
Napisano 25 Marzec 201312 l Albo modyfikator shell sobie narzuć, będziesz miał chyba bardziej poprawną i użyteczną grubość, ale nie wiem czy będzie Ci taka potrzebna. No i odpada jeżeli płaszczyk już zeskinowany :)
Napisano 25 Marzec 201312 l stormwind już tego próbowałam, ale jakoś nie pomogło. Jest zeskinowany więc odpada
Napisano 25 Marzec 201312 l A doublesided mat odpada? Jaki max? Jak dobrze pamiętam, od 2012 z automatu wszystkie płaszczyzny są dwustronne.
Napisano 25 Marzec 201312 l We wszystkich trybach tak samo oprócz Wireframe i temu podobnych... Render też nie widzi tych siatek chociaż zauważyłam pewną rzecz w wireframe ta siatka wygląda trochę inaczej.. Max 2012 64 - bitowy, Ten model wyeksportowałam z gry i zaimportowałam do maxa jest tu przykładem tego błędu wyświetlania siatek (gdyż ten błąd zdarza się w modelach z tej gry i w modelu specjalnym ćwiczebnym do maxa 2012 model z biblii)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto