filo7 Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Witam! Wyrenderowalem sobie taka o to lazienke i juz nie pierwszy raz dzieja sie dziwne rzeczy. chodzi mi o te miejsca zaznaczone na czerwono , te materialy jaky poporstu sie swieca. materialy sa normalne , nic tam nie jest w nich poprzestawiane . prosze o pomoc, wrzucam rowniez ustawienia !
filo7 Napisano 7 Kwiecień 2013 Autor Napisano 7 Kwiecień 2013 Witam! Wyrenderowalem sobie taka o to lazienke i juz nie pierwszy raz dzieja sie dziwne rzeczy. chodzi mi o te miejsca zaznaczone na czerwono , te materialy jaky poporstu sie swieca. materialy sa normalne , nic tam nie jest w nich poprzestawiane . prosze o pomoc, wrzucam rowniez ustawienia !
polka dot Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 używaj materiałów VRayMtl i spróbuj dać im ciemniejszy kolor. Light Cache jako silnik GI symuluje "nieskończone" odbijanie się światła, więc 100% biały powoduje takie rozjaśnienia. przy okazji możesz podbić ustawienia Irr Mapy - Hsph i Interp ustaw na np. 80/30 - poprawi to ogólną jakość oświetlenia. pozdrawiam
polka dot Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 używaj materiałów VRayMtl i spróbuj dać im ciemniejszy kolor. Light Cache jako silnik GI symuluje "nieskończone" odbijanie się światła, więc 100% biały powoduje takie rozjaśnienia. przy okazji możesz podbić ustawienia Irr Mapy - Hsph i Interp ustaw na np. 80/30 - poprawi to ogólną jakość oświetlenia. pozdrawiam
Dynamico Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Mnie tak czasem świecił materiał typu "shellac". Po zmianie na Vrayblend niepożądany efekt już się nie pojawił. Tak jak napisał polka dot trzeba chyba jak najrzadziej stosować standardowe materiały 3ds max.
Dynamico Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Mnie tak czasem świecił materiał typu "shellac". Po zmianie na Vrayblend niepożądany efekt już się nie pojawił. Tak jak napisał polka dot trzeba chyba jak najrzadziej stosować standardowe materiały 3ds max.
plasti Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 mi to wyglada na standard materialy, a nie powinno sie ich stosowac w vray
plasti Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 mi to wyglada na standard materialy, a nie powinno sie ich stosowac w vray
lukasjogabonito Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 Po wc diagnozuje, że chodzi o to: http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_lightcache.htm#retrace
filo7 Napisano 11 Kwiecień 2013 Autor Napisano 11 Kwiecień 2013 wszystko juz jasne ;)bardzo pomogliscie;) dzieki:))))) pozdrawiam
plasti Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 co bylo? Wiadomość, która została wpisana jest zbyt krótka. Musi zawierać co najmniej 10 znaków.
shadowsexpe Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Jeśli to była sprawa materiałów to masz taką opcje jak vray scene converter od razu pozbywasz się wszelkich standardowych materiałów w scenie
filo7 Napisano 14 Kwiecień 2013 Autor Napisano 14 Kwiecień 2013 jest taka w vray-u od 2.0 jak retrace treshold,http://www.spot3d.com/vray/help/200R...he.htm#retrace tego linka podal mi lukasjogabonito i po zaznaczeniu tego wszystko gra;))))))) materialy byly ok , wszystkie vvray, ale dobrze wiedzeci na przyszlosc ze te standardy moga wariowac jak sie gdzies pojawia;) jeszcze raz dzieki za pomoc. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się