filo7 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Witam! Wyrenderowalem sobie taka o to lazienke i juz nie pierwszy raz dzieja sie dziwne rzeczy. chodzi mi o te miejsca zaznaczone na czerwono , te materialy jaky poporstu sie swieca. materialy sa normalne , nic tam nie jest w nich poprzestawiane . prosze o pomoc, wrzucam rowniez ustawienia ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
filo7 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Witam! Wyrenderowalem sobie taka o to lazienke i juz nie pierwszy raz dzieja sie dziwne rzeczy. chodzi mi o te miejsca zaznaczone na czerwono , te materialy jaky poporstu sie swieca. materialy sa normalne , nic tam nie jest w nich poprzestawiane . prosze o pomoc, wrzucam rowniez ustawienia ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 używaj materiałów VRayMtl i spróbuj dać im ciemniejszy kolor. Light Cache jako silnik GI symuluje "nieskończone" odbijanie się światła, więc 100% biały powoduje takie rozjaśnienia. przy okazji możesz podbić ustawienia Irr Mapy - Hsph i Interp ustaw na np. 80/30 - poprawi to ogólną jakość oświetlenia. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 używaj materiałów VRayMtl i spróbuj dać im ciemniejszy kolor. Light Cache jako silnik GI symuluje "nieskończone" odbijanie się światła, więc 100% biały powoduje takie rozjaśnienia. przy okazji możesz podbić ustawienia Irr Mapy - Hsph i Interp ustaw na np. 80/30 - poprawi to ogólną jakość oświetlenia. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Mnie tak czasem świecił materiał typu "shellac". Po zmianie na Vrayblend niepożądany efekt już się nie pojawił. Tak jak napisał polka dot trzeba chyba jak najrzadziej stosować standardowe materiały 3ds max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Mnie tak czasem świecił materiał typu "shellac". Po zmianie na Vrayblend niepożądany efekt już się nie pojawił. Tak jak napisał polka dot trzeba chyba jak najrzadziej stosować standardowe materiały 3ds max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 mi to wyglada na standard materialy, a nie powinno sie ich stosowac w vray Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 mi to wyglada na standard materialy, a nie powinno sie ich stosowac w vray Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Po wc diagnozuje, że chodzi o to: http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_lightcache.htm#retrace Link to comment Share on other sites More sharing options...
filo7 Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 wszystko juz jasne ;)bardzo pomogliscie;) dzieki:))))) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 co bylo? Wiadomość, która została wpisana jest zbyt krótka. Musi zawierać co najmniej 10 znaków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Jeśli to była sprawa materiałów to masz taką opcje jak vray scene converter od razu pozbywasz się wszelkich standardowych materiałów w scenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
filo7 Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 jest taka w vray-u od 2.0 jak retrace treshold,http://www.spot3d.com/vray/help/200R...he.htm#retrace tego linka podal mi lukasjogabonito i po zaznaczeniu tego wszystko gra;))))))) materialy byly ok , wszystkie vvray, ale dobrze wiedzeci na przyszlosc ze te standardy moga wariowac jak sie gdzies pojawia;) jeszcze raz dzieki za pomoc. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now