Napisano 7 Kwiecień 201312 l Witam! Wyrenderowalem sobie taka o to lazienke i juz nie pierwszy raz dzieja sie dziwne rzeczy. chodzi mi o te miejsca zaznaczone na czerwono , te materialy jaky poporstu sie swieca. materialy sa normalne , nic tam nie jest w nich poprzestawiane . prosze o pomoc, wrzucam rowniez ustawienia !
Napisano 7 Kwiecień 201312 l Autor Witam! Wyrenderowalem sobie taka o to lazienke i juz nie pierwszy raz dzieja sie dziwne rzeczy. chodzi mi o te miejsca zaznaczone na czerwono , te materialy jaky poporstu sie swieca. materialy sa normalne , nic tam nie jest w nich poprzestawiane . prosze o pomoc, wrzucam rowniez ustawienia !
Napisano 7 Kwiecień 201312 l używaj materiałów VRayMtl i spróbuj dać im ciemniejszy kolor. Light Cache jako silnik GI symuluje "nieskończone" odbijanie się światła, więc 100% biały powoduje takie rozjaśnienia. przy okazji możesz podbić ustawienia Irr Mapy - Hsph i Interp ustaw na np. 80/30 - poprawi to ogólną jakość oświetlenia. pozdrawiam
Napisano 7 Kwiecień 201312 l używaj materiałów VRayMtl i spróbuj dać im ciemniejszy kolor. Light Cache jako silnik GI symuluje "nieskończone" odbijanie się światła, więc 100% biały powoduje takie rozjaśnienia. przy okazji możesz podbić ustawienia Irr Mapy - Hsph i Interp ustaw na np. 80/30 - poprawi to ogólną jakość oświetlenia. pozdrawiam
Napisano 7 Kwiecień 201312 l Mnie tak czasem świecił materiał typu "shellac". Po zmianie na Vrayblend niepożądany efekt już się nie pojawił. Tak jak napisał polka dot trzeba chyba jak najrzadziej stosować standardowe materiały 3ds max.
Napisano 7 Kwiecień 201312 l Mnie tak czasem świecił materiał typu "shellac". Po zmianie na Vrayblend niepożądany efekt już się nie pojawił. Tak jak napisał polka dot trzeba chyba jak najrzadziej stosować standardowe materiały 3ds max.
Napisano 7 Kwiecień 201312 l mi to wyglada na standard materialy, a nie powinno sie ich stosowac w vray
Napisano 7 Kwiecień 201312 l mi to wyglada na standard materialy, a nie powinno sie ich stosowac w vray
Napisano 8 Kwiecień 201312 l Po wc diagnozuje, że chodzi o to: http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_lightcache.htm#retrace
Napisano 11 Kwiecień 201312 l Autor wszystko juz jasne ;)bardzo pomogliscie;) dzieki:))))) pozdrawiam
Napisano 11 Kwiecień 201312 l co bylo? Wiadomość, która została wpisana jest zbyt krótka. Musi zawierać co najmniej 10 znaków.
Napisano 12 Kwiecień 201312 l Jeśli to była sprawa materiałów to masz taką opcje jak vray scene converter od razu pozbywasz się wszelkich standardowych materiałów w scenie
Napisano 14 Kwiecień 201311 l Autor jest taka w vray-u od 2.0 jak retrace treshold,http://www.spot3d.com/vray/help/200R...he.htm#retrace tego linka podal mi lukasjogabonito i po zaznaczeniu tego wszystko gra;))))))) materialy byly ok , wszystkie vvray, ale dobrze wiedzeci na przyszlosc ze te standardy moga wariowac jak sie gdzies pojawia;) jeszcze raz dzieki za pomoc. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto