Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Na forum zaglądam już jakiś czas, ale dopiero teraz "odważyłem się" pokazać coś swojego. :D

Modelowania się jeszcze uczę, więc pewnie (a raczej na pewno) są jakieś niedoskonałości.

 

Model to strzelba Benelli M1014.

 

62512555009881779934.png

 

02705114203792128278.png

 

97915156335416737949.png

 

Narazie tylko HP, ale będę zamieniał go na LP i chyba texturował.

Co o nim sądzicie ? :P

Edytowane przez Positive100
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Witam. Na forum zaglądam już jakiś czas, ale dopiero teraz "odważyłem się" pokazać coś swojego. :D

Modelowania się jeszcze uczę, więc pewnie (a raczej na pewno) są jakieś niedoskonałości.

 

Model to strzelba Benelli M1014.

 

62512555009881779934.png

 

02705114203792128278.png

 

97915156335416737949.png

 

Narazie tylko HP, ale będę zamieniał go na LP i chyba texturował.

Co o nim sądzicie ? :P

Edytowane przez Positive100
Napisano

Brakuje według mnie tego, po co robi się HP, a mianowicie szczegółów. Śrubek, wytłoczeń na rękojeści czy jak się to trzymadło w broni nazywa. Ja specjalistą nie jestem, ale technicznie wydaje mi się dobry, wygląda tak jak powinien, chociaż tu i tam brakuje odstaje od zdjęć, np zakończenie tej rurki co się przeładowuje. Przypomina oryginał tylko...jest nudny.

 

Nie wiem jaki dokładnie jest Twój cel przy robieniu tej broni, ale dodałbym jakieś szczegóły, np kolimator, i jakieś pierdółki, a jeśli to nie jest po coś konkretnego, tylko do folio, to polecałbym włożyć jeszcze trochę siły w HP i zamiast tej Twojej sterylnej wersji zrobić którąś z tych bardziej rozbudowanych co można znaleźć na google (np z tymi nabojami po boku, czy latarką). Wtedy można pobawić się na normalkach, a i sama broń wizualnie jest niebo ciekawsza.

Napisano

Dzięki za rady. Dodałem kolimator, naboje i wytłoczenia na rękojeści, nie są identyczne jak w rzeczywistości, ale miałem problem z ogarnięciem support edgy.

 

77385572329798516571.png

 

71582944399376529670.png

 

73081828350750206772.png

 

31624169015610311618.png

 

98756906489948416048.png

 

52927734642097780960.png

Napisano

Jeśli zamierzasz wypalać normal mapy (a zakładam, że tak skoro to game-art) to twoje high-poly ma zbyt ostre krawędzie. Nieśmiertelny obrazek, który wyjaśnia o co chodzi:

hcL91Aw.jpg

albo ten:

NormalMap?action=AttachFile&do=get&target=normal_slopes_hatred.jpg

Napisano

Oj tak Jedaith, ale to nie tylko to, raczej myślę, że cały ten tutorial/informacje z polycounta są tragicznie istotne pomimo upływu czasu. Tam jest wszystko dokładnie opisane. Bardzo, bardzo dokładnie. Jak ktoś nie zna linku to:

 

http://wiki.polycount.com/NormalMap/

 

Tu można znaleźć prawie wszystko o normal mapach.

 

Co do samego modelu o wiele lepiej, aler wydaje mi się, że naboje są za małe. Są zbyt krótkie i zbyt chude dla tej broni. Może to tylko wrażenie, ale to ono jest istotne. Nad rękojeścią bym jeszcze popracował, ale jest już o niebo lepiej, jestem teraz ciekaw ile ugrasz na teksturze. Dopiero tam tak na prawdę zaczyna się zabawa i efekty :)

 

Ładne postępy. Szczęścia dalej!

Napisano

Ten eotech krzyczy "zabij mnie"

Pomijając wyjaśnione przez kolegów problemy z HP, popracuj dobrze nad skalą, bo w tej chwili to wygląda jakoś tak... dziwnie.

 

eotech.jpg

mg0488i.jpg

benelli_m4_eotech_bri.jpg

BenelliM4Eotech8.jpg

popatrz na bryłę tak kolimatora, jak i samej broni - u Ciebie wygląda to strasznie wąsko, filigranowo wręcz - na zdjeciach strzelba z tą kolba budzi respekt.

 

Pozdrawiam,

Piro~

Napisano

Obudowa trochę lepiej, chociaż nadal bym ją poszerzył - okienk ow eotechu to prostokąt o dłuższych podstawach - jak chcesz, to Ci zrobiępare fotek swojego.

Jednak ten panelik z przyciskami (on w ogóle jest pokryty gumą, i jest jeszcze bardziej zaokrąglony od obudowy) u Ciebie jest kanciasty bardzo nadal. To samo co do przycisków, śrubek - już po swoich screenach możesz stwierdzić, że masz jitter na krawędziach, a kolimator przecież zajmuje ~10% ekranu w rozdzialce HD! a w grze będzie jeszcze mniej prawdopodobnie.

Ten stary przypominał to trochę :D

http://www.imfdb.org/wiki/File:Elysium_ak.jpg

Napisano

ja piszę za Dalamar'em - za mało małych szczegółów - owszem kolimator i dodatkowe patrony (?) - są spoko - ale cały czas brakuje ci śrubek (np. tych kilku na górnej krawędzi kolby), cięć (np. pomiędzy powierzchnią rękojeści a główną częścią broni)

 

no i generalnie jak robisz do portfolio to z referencji wybieraj te ciekawsze / trudniejsze do zrobienia :)

np. coś co się nazywa 'bolt' (nie wiem jak po polsku ta część się nazywa) - na referencjach od piro (ostatni obrazek) - wygląda jak u ciebie - ale obrazek wyżej - wygląda dużo ciekawiej (podłużne nacięcia i taki jakby klepsydrowaty obrys)

 

pozdrawiwam

f.

Napisano (edytowane)

Witam ponownie ;]

 

Tym razem wymodelowałem sobie MP7, postarałem się zadbać o szczegóły.

Oto co mi wyszło :D

 

85205861385074583931.png

99448589694258029056.png

07622272745856846666.png

78771381602122593637.png

65053990428408018229.png

31829520373296931205.png

00052699894941428857.png

Edytowane przez Positive100
Napisano

No no, widać progress i słuchanie rad, to się chwali :D

Pomijając drobnostki takie jak uproszczony fire selector, scalenie ramion składanej kolby z korpusem (don't do this :( ), kwadratowa rączkę i kilka pomniejszych uproszczeń (imo akceptowalnych), to tylko bym zaokrąglił brzegi RISa i tego zeissa (celowniczka, o ile mnie pamięć nie myli to zeiss rsa, albo trijicon jakiś) troszeczkę - to są elementy, które widzisz cały czas w grze, więc nie powinny mieć ząbków.

 

Flashider który wymodelowałeś (końcówka lufki) jest chyba na bazie ASG - nie ma otworków, więc nie będzie rozpraszął ognia z lufy, nie pełniąc tym samym swojej roli.

 

Zastanów się, jak chcesz go użyć - być może robienie obu stron unikalnych nie ma sensu, jeśli widok tylko FPP - wtedy mirrorujesz modelik, i masz kupę miejsca na UV, co pozwala uzyskać lepsze rezultaty (i tri, pod silnik zazwyczaj wycinasz niewidoczne triangle) - pooglądaj bronie polygoo, tam widać jaką magię na 1024 robi :D

 

Pozdrawiam,

Piro~

 

P.S.

W najnowszych modelach mp7 (mp7a1) ma rozczłonkowany spust pełniący rolę bezpiecznika, jest to przyjęte z glocka rozwiązanie, pozwalające uniknąć niespodziewanych wystrzałów podczas operowania bronią w ciasnych pomieszczeniach (zaczepienie bronią o ubranie/element otoczenia).

mp7_004.jpg (tutaj akurat replika, ale tylko takie zdjęcie udąło mi się znaleźć na szybko)

Napisano

Witam ponownie :D

 

Ostatnio zacząłem sobie model broni Magpul Massada (tak się nazywa o ile dobrze pamiętam :D).

Jeszcze nie skończyłem, ale postanowiłem, że wrzucę żeby dowiedzieć się co według was powinienem poprawić.

 

4xdvroo9t7iw.png

 

yo8jgs1medcl.png

 

cures9afk71j.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności