Positive100 Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 (edytowane) Witam. Na forum zaglądam już jakiś czas, ale dopiero teraz "odważyłem się" pokazać coś swojego. :D Modelowania się jeszcze uczę, więc pewnie (a raczej na pewno) są jakieś niedoskonałości. Model to strzelba Benelli M1014. Narazie tylko HP, ale będę zamieniał go na LP i chyba texturował. Co o nim sądzicie ? :P Edytowane 19 Kwiecień 2013 przez Positive100
Positive100 Napisano 7 Kwiecień 2013 Autor Napisano 7 Kwiecień 2013 (edytowane) Witam. Na forum zaglądam już jakiś czas, ale dopiero teraz "odważyłem się" pokazać coś swojego. :D Modelowania się jeszcze uczę, więc pewnie (a raczej na pewno) są jakieś niedoskonałości. Model to strzelba Benelli M1014. Narazie tylko HP, ale będę zamieniał go na LP i chyba texturował. Co o nim sądzicie ? :P Edytowane 19 Kwiecień 2013 przez Positive100
Dalamar Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 Brakuje według mnie tego, po co robi się HP, a mianowicie szczegółów. Śrubek, wytłoczeń na rękojeści czy jak się to trzymadło w broni nazywa. Ja specjalistą nie jestem, ale technicznie wydaje mi się dobry, wygląda tak jak powinien, chociaż tu i tam brakuje odstaje od zdjęć, np zakończenie tej rurki co się przeładowuje. Przypomina oryginał tylko...jest nudny. Nie wiem jaki dokładnie jest Twój cel przy robieniu tej broni, ale dodałbym jakieś szczegóły, np kolimator, i jakieś pierdółki, a jeśli to nie jest po coś konkretnego, tylko do folio, to polecałbym włożyć jeszcze trochę siły w HP i zamiast tej Twojej sterylnej wersji zrobić którąś z tych bardziej rozbudowanych co można znaleźć na google (np z tymi nabojami po boku, czy latarką). Wtedy można pobawić się na normalkach, a i sama broń wizualnie jest niebo ciekawsza.
Positive100 Napisano 10 Kwiecień 2013 Autor Napisano 10 Kwiecień 2013 Dzięki za rady. Dodałem kolimator, naboje i wytłoczenia na rękojeści, nie są identyczne jak w rzeczywistości, ale miałem problem z ogarnięciem support edgy.
Jedaith Napisano 10 Kwiecień 2013 Napisano 10 Kwiecień 2013 Jeśli zamierzasz wypalać normal mapy (a zakładam, że tak skoro to game-art) to twoje high-poly ma zbyt ostre krawędzie. Nieśmiertelny obrazek, który wyjaśnia o co chodzi: albo ten:
Dalamar Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 Oj tak Jedaith, ale to nie tylko to, raczej myślę, że cały ten tutorial/informacje z polycounta są tragicznie istotne pomimo upływu czasu. Tam jest wszystko dokładnie opisane. Bardzo, bardzo dokładnie. Jak ktoś nie zna linku to: http://wiki.polycount.com/NormalMap/ Tu można znaleźć prawie wszystko o normal mapach. Co do samego modelu o wiele lepiej, aler wydaje mi się, że naboje są za małe. Są zbyt krótkie i zbyt chude dla tej broni. Może to tylko wrażenie, ale to ono jest istotne. Nad rękojeścią bym jeszcze popracował, ale jest już o niebo lepiej, jestem teraz ciekaw ile ugrasz na teksturze. Dopiero tam tak na prawdę zaczyna się zabawa i efekty :) Ładne postępy. Szczęścia dalej!
Piro Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 Ten eotech krzyczy "zabij mnie" Pomijając wyjaśnione przez kolegów problemy z HP, popracuj dobrze nad skalą, bo w tej chwili to wygląda jakoś tak... dziwnie. popatrz na bryłę tak kolimatora, jak i samej broni - u Ciebie wygląda to strasznie wąsko, filigranowo wręcz - na zdjeciach strzelba z tą kolba budzi respekt. Pozdrawiam, Piro~
Positive100 Napisano 11 Kwiecień 2013 Autor Napisano 11 Kwiecień 2013 Rzeczywiście, masz racje, EOTech wygląda trochę dziwnie :D dlatego go edytowałem. Wygładziłem też trochę krawędzie. Mam nadzieje, że teraz wygląda lepiej. :P
Piro Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Obudowa trochę lepiej, chociaż nadal bym ją poszerzył - okienk ow eotechu to prostokąt o dłuższych podstawach - jak chcesz, to Ci zrobiępare fotek swojego. Jednak ten panelik z przyciskami (on w ogóle jest pokryty gumą, i jest jeszcze bardziej zaokrąglony od obudowy) u Ciebie jest kanciasty bardzo nadal. To samo co do przycisków, śrubek - już po swoich screenach możesz stwierdzić, że masz jitter na krawędziach, a kolimator przecież zajmuje ~10% ekranu w rozdzialce HD! a w grze będzie jeszcze mniej prawdopodobnie. Ten stary przypominał to trochę :D http://www.imfdb.org/wiki/File:Elysium_ak.jpg
Positive100 Napisano 12 Kwiecień 2013 Autor Napisano 12 Kwiecień 2013 Hehehehehe :D Co do fotek, to możesz klika podrzucić na pewno pomogą mi w tym, żeby ten EoTech wyglądał tak jak powinien. Z góry dzięki.
Piro Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Obiecane fotki: http://www.sendspace.com/file/mm101i Nie miałem jak zrobić zdjęć długiemu eotechowi, to masz wszystkie moje refki eotechów jako zadośćuczynienie, + zdjęcia krótkiego XPSa którego aktualnie posiadam :P Pozdr.
ftorek Napisano 14 Kwiecień 2013 Napisano 14 Kwiecień 2013 ja piszę za Dalamar'em - za mało małych szczegółów - owszem kolimator i dodatkowe patrony (?) - są spoko - ale cały czas brakuje ci śrubek (np. tych kilku na górnej krawędzi kolby), cięć (np. pomiędzy powierzchnią rękojeści a główną częścią broni) no i generalnie jak robisz do portfolio to z referencji wybieraj te ciekawsze / trudniejsze do zrobienia :) np. coś co się nazywa 'bolt' (nie wiem jak po polsku ta część się nazywa) - na referencjach od piro (ostatni obrazek) - wygląda jak u ciebie - ale obrazek wyżej - wygląda dużo ciekawiej (podłużne nacięcia i taki jakby klepsydrowaty obrys) pozdrawiwam f.
Positive100 Napisano 19 Kwiecień 2013 Autor Napisano 19 Kwiecień 2013 (edytowane) Witam ponownie ;] Tym razem wymodelowałem sobie MP7, postarałem się zadbać o szczegóły. Oto co mi wyszło :D Edytowane 19 Kwiecień 2013 przez Positive100
Piro Napisano 19 Kwiecień 2013 Napisano 19 Kwiecień 2013 No no, widać progress i słuchanie rad, to się chwali :D Pomijając drobnostki takie jak uproszczony fire selector, scalenie ramion składanej kolby z korpusem (don't do this :( ), kwadratowa rączkę i kilka pomniejszych uproszczeń (imo akceptowalnych), to tylko bym zaokrąglił brzegi RISa i tego zeissa (celowniczka, o ile mnie pamięć nie myli to zeiss rsa, albo trijicon jakiś) troszeczkę - to są elementy, które widzisz cały czas w grze, więc nie powinny mieć ząbków. Flashider który wymodelowałeś (końcówka lufki) jest chyba na bazie ASG - nie ma otworków, więc nie będzie rozpraszął ognia z lufy, nie pełniąc tym samym swojej roli. Zastanów się, jak chcesz go użyć - być może robienie obu stron unikalnych nie ma sensu, jeśli widok tylko FPP - wtedy mirrorujesz modelik, i masz kupę miejsca na UV, co pozwala uzyskać lepsze rezultaty (i tri, pod silnik zazwyczaj wycinasz niewidoczne triangle) - pooglądaj bronie polygoo, tam widać jaką magię na 1024 robi :D Pozdrawiam, Piro~ P.S. W najnowszych modelach mp7 (mp7a1) ma rozczłonkowany spust pełniący rolę bezpiecznika, jest to przyjęte z glocka rozwiązanie, pozwalające uniknąć niespodziewanych wystrzałów podczas operowania bronią w ciasnych pomieszczeniach (zaczepienie bronią o ubranie/element otoczenia). (tutaj akurat replika, ale tylko takie zdjęcie udąło mi się znaleźć na szybko)
Positive100 Napisano 22 Maj 2013 Autor Napisano 22 Maj 2013 Witam ponownie :D Ostatnio zacząłem sobie model broni Magpul Massada (tak się nazywa o ile dobrze pamiętam :D). Jeszcze nie skończyłem, ale postanowiłem, że wrzucę żeby dowiedzieć się co według was powinienem poprawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się