FUNKYszou Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 Witam wszystkich serdecznie,zabrałem się właśnie do pracy ze sceną z którą mam nadzieje, że podołam, otóż chodzi mi o przedstawienie irracjonalnej kompozycji w której będzie znajdować się basen po środku pustyni. Podrzucam pierwszy render, samego basenu ale chciałbym dopracować materiały które już występują, reszta się modeluje. z gammą coś poleciało chyba podczas renderu ponieważ po zapisaniu wyszło za jasno...
Gość numnah Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Przyjemne, aż chce się wskoczyć. Przydałby się jakiś akcent bo trochę mdłe: leżak, dmuchane koło ratunkowe z kaczką. Oświetlenie masz mało naturalne, wygląda jakby światło pochodziło z usytuowanego blisko ekranu
Gość kakaku Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Moje zdanie jest takie: 1. pusta scena, tak jak wyżej kolega napiał, leżak, stolik z drinkiem i parasol, coś w baenie (np koło ratunkowe i od niego kręgi na wodzie), no i jakaś drabinka by sie przydała:) 2. kadr powinien być inny: basen jest za daleko, powinien być blisko kamery a putynie widze w taki sposób (trochę pokazujące ją wdal!): http://gamingbolt.com/wp-content/gallery/uncharted-3-wallpapers-in-hd/uncharted-3-wallpapers-hd-1080p.jpg http://zagraceni.pl/wp-content/uploads/uncharted-3-pierwsze-wrazenia.jpg
legomir Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Piasek trochę jaśniejszy: https://www.google.pl/search?q=pustynie%20piaszczyste&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=SgFoUYKeJK344QSUxoHwCw&biw=1280&bih=935&sei=TQFoUdiYB8qn4AS6hIDYAg I dorzucić trochę badyli
shadowsexpe Napisano 13 Kwiecień 2013 Napisano 13 Kwiecień 2013 Ma potencjał aby z tego coś zrobić fajnego ;) 1. oświetl scenę hdri jakiegoś fajnego nieba nie będzie tak łyso w części nad horyzontem dwa na wodzie dostaniesz fajne odbicia przy zbliżeniu 2.Dodaj jakieś palmy jak w oazie , jeśli dajesz dalekie ujecie to nasadź na tym piachu jakiś zdechłych krzaczków czy pojedynczych kępek traw 3. Chyba że to ma być totalna abstrakcja to daj wierze dla skoczków do wody http://www.awf-bp.edu.pl/userfiles/Image/Sluzby_mundurowe/skok_do_wody.jpg lub zjeżdżalnie z rur jakie się spotyka nad morzem 4. Pokusiłbym się na horyzoncie o jakaś mgłę albo efekt drgającego rozgrzanego powietrza ale to zasadniczo juz w postpro
FUNKYszou Napisano 13 Kwiecień 2013 Autor Napisano 13 Kwiecień 2013 numnah-jeżeli chodzi o obiekty dodatkowe to jestem w czasie modelingu, jest już parę rzeczy, weekend jest wyjęty z czegokolwiek niestety. kakau- ujęcia nie są ciekawe ponieważ w pierwszym chodziło o materiał wody a w drugim o piach. legomir-zastanawiam się właśnie czy jaśniejszy po prostu czy bardziej czerwony...? shadowsexpe- z pierwszymi dwoma punktami Twoimi się w 100% zgadzam, z czwartym również ale do 1. i 2. będę musiał się doszkolić. Dzięki za komentarze, w poniedziałek na pewno będzie nowy up.
FUNKYszou Napisano 14 Kwiecień 2013 Autor Napisano 14 Kwiecień 2013 Pojawił się problem z dodaniem mgły w oddali, otóż gdy używam efektu fog to wszystko staje się zamglone co mi się bardzo nie podoba, a gdy podepnę fog pod gizmo to efekt jest lepszy natomiast wraz z krawędzią niewidzialnego boxa bardzo nienaturalnie zmienia się odcień piasku w tym miejscu, jest wręcz on urwany, poszperałem trochę u wujka google ale niestety nie uzyskałem odpowiedzi w jaki sposób mógłbym dodać horyzontalną mgłe.
shadowsexpe Napisano 15 Kwiecień 2013 Napisano 15 Kwiecień 2013 (edytowane) odpowiedzią na problem jest vrayenvironment fog lub postpro z wykorzystaniem zdepth http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vrayenvironmentfog.htm Edytowane 15 Kwiecień 2013 przez shadowsexpe link
FUNKYszou Napisano 16 Kwiecień 2013 Autor Napisano 16 Kwiecień 2013 Ciąg dalszy pracy, niestety coś złego się stało z powierzchnią terenu, dodałem HDRI ale niestety po zapisaniu do PNG ta warstwa znikła, przez co nie ma nieba i nie wiem czego to przyczyna, zapomniałem również nałożyć materiał na szklankę z sokiem, jeszcze parę rzeczy do dodania, lepiej rozmieścić obiekty i puścić mam nadzieje dobry render, czekam na sugestie podpowiedzi.
shadowsexpe Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 jeśli zapisujesz do png to zawsze otoczenie które nie jest obiektem czyli robione na planie lub innej strukturze nie będzie zapisywane, jak otworzysz ten plik np w ps to zobaczysz że w tym miejscu nie ma białego tylko jest pusto bezwysiłkowo możesz wstawić tam tło odpowiednie ;)
FUNKYszou Napisano 16 Kwiecień 2013 Autor Napisano 16 Kwiecień 2013 Dodałem co nieco, trochę nie widać tego ale jest:) W sumie nadal mi się wydaje pusto.... 1. render png i przekonwertowany do JPG (PNG za duzy rozmiar pliku) http://www.picshot.pl/pfiles/322421/pustynny_basen2.jpg 2. zapisany do jpg, niestety zapomniałem zachować gammy i po zapisaniu poleciała mi, http://www.picshot.pl/pfiles/322420/pustynny_basen1.jpg Piach nieco jaśniejszy zrobię, więcej obiektów chyba nie będzie już, bądź niedużo ponieważ ciężko chyba będzie coś jeszcze zgrać z tym wszystkim....
shadowsexpe Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 Wygląda że obiekty wstawione nie trzymają w żaden sposób proporcji lub przesadziłeś z fov w kamerze ;). Podest dookoła basenu jest zbyt jednolity żadnej różnorodności jeśli go robisz floor generatorem to masz opcje które pozwalają na wprowadzenie odrobiny chaosu w ułożeniu
FUNKYszou Napisano 17 Kwiecień 2013 Autor Napisano 17 Kwiecień 2013 Póki co chyba muszę zostać przy takim oto rezultacie nie wygląda to może pięknie i jak tego pragnąłem ale brak czasu niestety jest bardzo odczuwalny, może jeszcze do tego wrócę i poprawię wszelakie niedociągnięcia.... czekam na krytykę :) Jeżeli chodzi o proporcję to... nie zwracałem na to kompletnie uwagi, nie zależało mi na tym, co prawda zamiast basenu wyszła wanna większa:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się