FUNKYszou Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Witam wszystkich serdecznie,zabrałem się właśnie do pracy ze sceną z którą mam nadzieje, że podołam, otóż chodzi mi o przedstawienie irracjonalnej kompozycji w której będzie znajdować się basen po środku pustyni. Podrzucam pierwszy render, samego basenu ale chciałbym dopracować materiały które już występują, reszta się modeluje. z gammą coś poleciało chyba podczas renderu ponieważ po zapisaniu wyszło za jasno... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 teren + materiał piachu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest numnah Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Przyjemne, aż chce się wskoczyć. Przydałby się jakiś akcent bo trochę mdłe: leżak, dmuchane koło ratunkowe z kaczką. Oświetlenie masz mało naturalne, wygląda jakby światło pochodziło z usytuowanego blisko ekranu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Moje zdanie jest takie: 1. pusta scena, tak jak wyżej kolega napiał, leżak, stolik z drinkiem i parasol, coś w baenie (np koło ratunkowe i od niego kręgi na wodzie), no i jakaś drabinka by sie przydała:) 2. kadr powinien być inny: basen jest za daleko, powinien być blisko kamery a putynie widze w taki sposób (trochę pokazujące ją wdal!): http://gamingbolt.com/wp-content/gallery/uncharted-3-wallpapers-in-hd/uncharted-3-wallpapers-hd-1080p.jpg http://zagraceni.pl/wp-content/uploads/uncharted-3-pierwsze-wrazenia.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Piasek trochę jaśniejszy: https://www.google.pl/search?q=pustynie%20piaszczyste&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=SgFoUYKeJK344QSUxoHwCw&biw=1280&bih=935&sei=TQFoUdiYB8qn4AS6hIDYAg I dorzucić trochę badyli Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Ma potencjał aby z tego coś zrobić fajnego ;) 1. oświetl scenę hdri jakiegoś fajnego nieba nie będzie tak łyso w części nad horyzontem dwa na wodzie dostaniesz fajne odbicia przy zbliżeniu 2.Dodaj jakieś palmy jak w oazie , jeśli dajesz dalekie ujecie to nasadź na tym piachu jakiś zdechłych krzaczków czy pojedynczych kępek traw 3. Chyba że to ma być totalna abstrakcja to daj wierze dla skoczków do wody http://www.awf-bp.edu.pl/userfiles/Image/Sluzby_mundurowe/skok_do_wody.jpg lub zjeżdżalnie z rur jakie się spotyka nad morzem 4. Pokusiłbym się na horyzoncie o jakaś mgłę albo efekt drgającego rozgrzanego powietrza ale to zasadniczo juz w postpro Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted April 13, 2013 Author Share Posted April 13, 2013 numnah-jeżeli chodzi o obiekty dodatkowe to jestem w czasie modelingu, jest już parę rzeczy, weekend jest wyjęty z czegokolwiek niestety. kakau- ujęcia nie są ciekawe ponieważ w pierwszym chodziło o materiał wody a w drugim o piach. legomir-zastanawiam się właśnie czy jaśniejszy po prostu czy bardziej czerwony...? shadowsexpe- z pierwszymi dwoma punktami Twoimi się w 100% zgadzam, z czwartym również ale do 1. i 2. będę musiał się doszkolić. Dzięki za komentarze, w poniedziałek na pewno będzie nowy up. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Pojawił się problem z dodaniem mgły w oddali, otóż gdy używam efektu fog to wszystko staje się zamglone co mi się bardzo nie podoba, a gdy podepnę fog pod gizmo to efekt jest lepszy natomiast wraz z krawędzią niewidzialnego boxa bardzo nienaturalnie zmienia się odcień piasku w tym miejscu, jest wręcz on urwany, poszperałem trochę u wujka google ale niestety nie uzyskałem odpowiedzi w jaki sposób mógłbym dodać horyzontalną mgłe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 (edited) odpowiedzią na problem jest vrayenvironment fog lub postpro z wykorzystaniem zdepth http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vrayenvironmentfog.htm Edited April 15, 2013 by shadowsexpe link Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Ciąg dalszy pracy, niestety coś złego się stało z powierzchnią terenu, dodałem HDRI ale niestety po zapisaniu do PNG ta warstwa znikła, przez co nie ma nieba i nie wiem czego to przyczyna, zapomniałem również nałożyć materiał na szklankę z sokiem, jeszcze parę rzeczy do dodania, lepiej rozmieścić obiekty i puścić mam nadzieje dobry render, czekam na sugestie podpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 jeśli zapisujesz do png to zawsze otoczenie które nie jest obiektem czyli robione na planie lub innej strukturze nie będzie zapisywane, jak otworzysz ten plik np w ps to zobaczysz że w tym miejscu nie ma białego tylko jest pusto bezwysiłkowo możesz wstawić tam tło odpowiednie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Dodałem co nieco, trochę nie widać tego ale jest:) W sumie nadal mi się wydaje pusto.... 1. render png i przekonwertowany do JPG (PNG za duzy rozmiar pliku) http://www.picshot.pl/pfiles/322421/pustynny_basen2.jpg 2. zapisany do jpg, niestety zapomniałem zachować gammy i po zapisaniu poleciała mi, http://www.picshot.pl/pfiles/322420/pustynny_basen1.jpg Piach nieco jaśniejszy zrobię, więcej obiektów chyba nie będzie już, bądź niedużo ponieważ ciężko chyba będzie coś jeszcze zgrać z tym wszystkim.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Wygląda że obiekty wstawione nie trzymają w żaden sposób proporcji lub przesadziłeś z fov w kamerze ;). Podest dookoła basenu jest zbyt jednolity żadnej różnorodności jeśli go robisz floor generatorem to masz opcje które pozwalają na wprowadzenie odrobiny chaosu w ułożeniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Póki co chyba muszę zostać przy takim oto rezultacie nie wygląda to może pięknie i jak tego pragnąłem ale brak czasu niestety jest bardzo odczuwalny, może jeszcze do tego wrócę i poprawię wszelakie niedociągnięcia.... czekam na krytykę :) Jeżeli chodzi o proporcję to... nie zwracałem na to kompletnie uwagi, nie zależało mi na tym, co prawda zamiast basenu wyszła wanna większa:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now