Skocz do zawartości

pustynny basen


FUNKYszou

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,zabrałem się właśnie do pracy ze sceną z którą mam nadzieje, że podołam, otóż chodzi mi o przedstawienie irracjonalnej kompozycji w której będzie znajdować się basen po środku pustyni.

Podrzucam pierwszy render, samego basenu ale chciałbym dopracować materiały które już występują, reszta się modeluje.

38816890265173286120.jpg

z gammą coś poleciało chyba podczas renderu ponieważ po zapisaniu wyszło za jasno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przyjemne, aż chce się wskoczyć. Przydałby się jakiś akcent bo trochę mdłe: leżak, dmuchane koło ratunkowe z kaczką. Oświetlenie masz mało naturalne, wygląda jakby światło pochodziło z usytuowanego blisko ekranu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie:

1. pusta scena, tak jak wyżej kolega napiał, leżak, stolik z drinkiem i parasol, coś w baenie (np koło ratunkowe i od niego kręgi na wodzie), no i jakaś drabinka by sie przydała:)

2. kadr powinien być inny: basen jest za daleko, powinien być blisko kamery a putynie widze w taki sposób (trochę pokazujące ją wdal!):

 

http://gamingbolt.com/wp-content/gallery/uncharted-3-wallpapers-in-hd/uncharted-3-wallpapers-hd-1080p.jpg

 

http://zagraceni.pl/wp-content/uploads/uncharted-3-pierwsze-wrazenia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma potencjał aby z tego coś zrobić fajnego ;)

1. oświetl scenę hdri jakiegoś fajnego nieba nie będzie tak łyso w części nad horyzontem dwa na wodzie dostaniesz fajne odbicia przy zbliżeniu

2.Dodaj jakieś palmy jak w oazie , jeśli dajesz dalekie ujecie to nasadź na tym piachu jakiś zdechłych krzaczków czy pojedynczych kępek traw

3. Chyba że to ma być totalna abstrakcja to daj wierze dla skoczków do wody http://www.awf-bp.edu.pl/userfiles/Image/Sluzby_mundurowe/skok_do_wody.jpg lub zjeżdżalnie z rur jakie się spotyka nad morzem

4. Pokusiłbym się na horyzoncie o jakaś mgłę albo efekt drgającego rozgrzanego powietrza ale to zasadniczo juz w postpro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numnah-jeżeli chodzi o obiekty dodatkowe to jestem w czasie modelingu, jest już parę rzeczy, weekend jest wyjęty z czegokolwiek niestety.

kakau- ujęcia nie są ciekawe ponieważ w pierwszym chodziło o materiał wody a w drugim o piach.

legomir-zastanawiam się właśnie czy jaśniejszy po prostu czy bardziej czerwony...?

shadowsexpe- z pierwszymi dwoma punktami Twoimi się w 100% zgadzam, z czwartym również ale do 1. i 2. będę musiał się doszkolić.

 

Dzięki za komentarze, w poniedziałek na pewno będzie nowy up.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się problem z dodaniem mgły w oddali, otóż gdy używam efektu fog to wszystko staje się zamglone co mi się bardzo nie podoba, a gdy podepnę fog pod gizmo to efekt jest lepszy natomiast wraz z krawędzią niewidzialnego boxa bardzo nienaturalnie zmienia się odcień piasku w tym miejscu, jest wręcz on urwany, poszperałem trochę u wujka google ale niestety nie uzyskałem odpowiedzi w jaki sposób mógłbym dodać horyzontalną mgłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy pracy, niestety coś złego się stało z powierzchnią terenu, dodałem HDRI ale niestety po zapisaniu do PNG ta warstwa znikła, przez co nie ma nieba i nie wiem czego to przyczyna, zapomniałem również nałożyć materiał na szklankę z sokiem, jeszcze parę rzeczy do dodania, lepiej rozmieścić obiekty i puścić mam nadzieje dobry render, czekam na sugestie podpowiedzi. basen_pustynia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli zapisujesz do png to zawsze otoczenie które nie jest obiektem czyli robione na planie lub innej strukturze nie będzie zapisywane, jak otworzysz ten plik np w ps to zobaczysz że w tym miejscu nie ma białego tylko jest pusto bezwysiłkowo możesz wstawić tam tło odpowiednie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem co nieco, trochę nie widać tego ale jest:) W sumie nadal mi się wydaje pusto.... 1. render png i przekonwertowany do JPG (PNG za duzy rozmiar pliku) http://www.picshot.pl/pfiles/322421/pustynny_basen2.jpg 2. zapisany do jpg, niestety zapomniałem zachować gammy i po zapisaniu poleciała mi, http://www.picshot.pl/pfiles/322420/pustynny_basen1.jpg

Piach nieco jaśniejszy zrobię, więcej obiektów chyba nie będzie już, bądź niedużo ponieważ ciężko chyba będzie coś jeszcze zgrać z tym wszystkim....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda że obiekty wstawione nie trzymają w żaden sposób proporcji lub przesadziłeś z fov w kamerze ;). Podest dookoła basenu jest zbyt jednolity żadnej różnorodności jeśli go robisz floor generatorem to masz opcje które pozwalają na wprowadzenie odrobiny chaosu w ułożeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co chyba muszę zostać przy takim oto rezultacie 903801_510917702297587_45762448_o.jpg nie wygląda to może pięknie i jak tego pragnąłem ale brak czasu niestety jest bardzo odczuwalny, może jeszcze do tego wrócę i poprawię wszelakie niedociągnięcia.... czekam na krytykę :)

Jeżeli chodzi o proporcję to... nie zwracałem na to kompletnie uwagi, nie zależało mi na tym, co prawda zamiast basenu wyszła wanna większa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności