Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Dzisiaj przedstawiam cztery renderki grodziska. Jest to rekonstrukcja grodu w Tumie pod Łęczycą w zakresie jaki został przewidziany do realizacji. Projekt nie jest mój wiec na uwagi merytoryczne co do rekonstrukcji nie odpowiem natomiast konstruktywna krytyka wizualizacji mile widziana

soft:3ds+vray+PS

 

18336958.jpg

 

32275926.JPG

 

60990005.jpg

 

44794531.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 7,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne przyjemnie kolory, wg mnie mozesz troche zroznicowac 'porecz' przy wjezdzie, bo wyglada na kopiowana i sie powtarza...

Napisano

Wygląda super, może trochę ujednolicić kolor drewna? Na każdym ujęciu ma inny odcień?

Napisano

O jak fajnie, więc dziura nad jeziorem obok mnie to najpewniej grodzisko - szkoda że nie ma planów, no ale...

Jak rekonstruuję miasto, to widzę teraz różnicę między moim grodem a grodziskiem, nawet to "nasze" byłoby na planie koła a nie jaja.

Można by kiedyś zawiązać współpracę projektową, ale za nim do tego dojdzie...

Napisano

Super to wygląda. Ciekawi mnie czym tą trawkę sadziłeś? No i na czym to renderowałeś, to musi być jakiś super sprzęcior?

Napisano

Bardzo się to ładnie prezentuje. imo trochę mało wody

Ailambert a do czego tu super maszyna ;) trawki łączki lasy aktualnie da się zrobić spokojnie na 4gb ramu i wcale niekoniecznie na wypasionej i7 :) włsciwie aktualnie żądzą w tej dziedzinie multiscatter i forest pack z odpowiednimi mapkami rozłożenia.

Napisano

Z multiscatterem na podobnej wielkościowo mapce miałem jakieś koszmarne czasy renderowania, a na kompie znajomego siedzi 20 GB ramu i dość mocny i7. Dopiero forestpack dał rade, nie wiem skąd taka różnica między tymi pluginami, stąd moje pytanie, bo scena voyasa trochę przypomina mi moją.

A jeszcze trochę z innej beczki pytanko do twórcy, czyli jak był ten teren i wały grodziska modelowane, bo nurtuje mnie to bardzo.

Napisano

Ailambert wszytko zależy od modeli jeśli użyjesz modeli np od evera to masz jak w banku że komp mający nawet 32gb ramu będzie się liczył godzinami. Natomiast tak forest, r&d i xfrog nie robią ciężkich w geometrie modeli . Sam jestem właśnie po testowaniu które modele jak się zachowują szczególnie w dużym natłoku.

Tez się dołączam do pytania kolegi powyżej jak modelowałeś teren?

Napisano
  • Autor

Witam

Ciesze sie ze praca ogólnie sie spodobała:)

szczawik poręcze faktycznie są kopiowane, miałem to róznicować ale zapomniałem o tym i tak zostało;)

ledman kolor drewna wyszedł różny bo w każdym ujęciu mam inne światło i inną hdrkę wiec się troche porozjeżdzało. dla sportu może poćwiczę PS i spróbuję to wyprowadzić, ale poszło już tak jak widać wyżej.

ailambert trawa sadzona multiscatterem i tak jak pisał shadowsexpe ważne są nieobciążające modele trawy. Maszyna wcale nie jest wypaśna bo to zwykły lapek samsunga RF511 z i7 i 8gb ramu. Dał radę ale na widoku z lotu ptaka musiałem zejść z ustawień bo chciał mi to liczyć 196h...;/

ailambertshadowsexpe do modelowania terenu posłużył mi przekrój przez wał wykonany podczas prac archeologicznych. zrobiłem go w poly, postawiłem i dopasowałem do mapy z poziomicami, drogi były pózniej wycinane.Wał rekonstruowany zrobiłem w podobny sposób tylko juz z projektu

shadowsexpe wody mało bo jak to wizualizowałem to susza była;)a tak poważnie to trafna uwaga, wzbogaciłoby obrazki..

Napisano

ja od siebie dodam że wykorzystując poziomice i nurbs można też zrobić fajny teren ;) Ania ma wybitnie racje spróbuj multitexturemap do zróżnicowania drewna

Edytowane przez shadowsexpe
nie chaiłem pisac kolejnego posta ;)

Napisano

Te poręcze przed wejściem są dziwne, czy naprawdę były tak wbite prosto w chodnik?

Trochę bardziej bym zróżnicowała kolory poszczególnych pali lub desek, widzę że trochę już są ale dałabym mocniej, teraz są zbyt równomierne. Tym bardziej dachówki.

Ogólnie bardzo fajny projekt.

Napisano
  • Autor

niestety o nurbs mam blade pojęcie poza tym ze wiem ze coś takiego jest. zróżnicowanie drewna tak naprawdę powstało dopiero w PSie bo jak kombinowałem z multitexturemap to coś mi licho szło, brakło mi czasu na rozkminianie co robię nie tak. Poręczy w projekcie który dostałem(nieostateczna wersja) wogóle nie było wiec wstawiłem to co widać bez wgryzania sie w szczegół mocowania, natomiast z tego co widziałem podobne obiekty to np w biskupinie wyglada podobnie(słupek przebija deskowanie i mocowany jest do legarów głównych) a w gross raden dodatkowo jest tylko"krawężnik" na krawędzi kładki, który powiedzmy że może stanowić punkt dodatkowego zaczepienia dla słupka barierki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.