voyas Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Witam Dzisiaj przedstawiam cztery renderki grodziska. Jest to rekonstrukcja grodu w Tumie pod Łęczycą w zakresie jaki został przewidziany do realizacji. Projekt nie jest mój wiec na uwagi merytoryczne co do rekonstrukcji nie odpowiem natomiast konstruktywna krytyka wizualizacji mile widziana soft:3ds+vray+PS
szczawik Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 fajne przyjemnie kolory, wg mnie mozesz troche zroznicowac 'porecz' przy wjezdzie, bo wyglada na kopiowana i sie powtarza...
ledman Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Wygląda super, może trochę ujednolicić kolor drewna? Na każdym ujęciu ma inny odcień?
How high Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 O jak fajnie, więc dziura nad jeziorem obok mnie to najpewniej grodzisko - szkoda że nie ma planów, no ale... Jak rekonstruuję miasto, to widzę teraz różnicę między moim grodem a grodziskiem, nawet to "nasze" byłoby na planie koła a nie jaja. Można by kiedyś zawiązać współpracę projektową, ale za nim do tego dojdzie...
ailambert Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Super to wygląda. Ciekawi mnie czym tą trawkę sadziłeś? No i na czym to renderowałeś, to musi być jakiś super sprzęcior?
shadowsexpe Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Bardzo się to ładnie prezentuje. imo trochę mało wody Ailambert a do czego tu super maszyna ;) trawki łączki lasy aktualnie da się zrobić spokojnie na 4gb ramu i wcale niekoniecznie na wypasionej i7 :) włsciwie aktualnie żądzą w tej dziedzinie multiscatter i forest pack z odpowiednimi mapkami rozłożenia.
ailambert Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Z multiscatterem na podobnej wielkościowo mapce miałem jakieś koszmarne czasy renderowania, a na kompie znajomego siedzi 20 GB ramu i dość mocny i7. Dopiero forestpack dał rade, nie wiem skąd taka różnica między tymi pluginami, stąd moje pytanie, bo scena voyasa trochę przypomina mi moją. A jeszcze trochę z innej beczki pytanko do twórcy, czyli jak był ten teren i wały grodziska modelowane, bo nurtuje mnie to bardzo.
shadowsexpe Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 Ailambert wszytko zależy od modeli jeśli użyjesz modeli np od evera to masz jak w banku że komp mający nawet 32gb ramu będzie się liczył godzinami. Natomiast tak forest, r&d i xfrog nie robią ciężkich w geometrie modeli . Sam jestem właśnie po testowaniu które modele jak się zachowują szczególnie w dużym natłoku. Tez się dołączam do pytania kolegi powyżej jak modelowałeś teren?
voyas Napisano 17 Kwiecień 2013 Autor Napisano 17 Kwiecień 2013 Witam Ciesze sie ze praca ogólnie sie spodobała:) szczawik poręcze faktycznie są kopiowane, miałem to róznicować ale zapomniałem o tym i tak zostało;) ledman kolor drewna wyszedł różny bo w każdym ujęciu mam inne światło i inną hdrkę wiec się troche porozjeżdzało. dla sportu może poćwiczę PS i spróbuję to wyprowadzić, ale poszło już tak jak widać wyżej. ailambert trawa sadzona multiscatterem i tak jak pisał shadowsexpe ważne są nieobciążające modele trawy. Maszyna wcale nie jest wypaśna bo to zwykły lapek samsunga RF511 z i7 i 8gb ramu. Dał radę ale na widoku z lotu ptaka musiałem zejść z ustawień bo chciał mi to liczyć 196h...;/ ailambertshadowsexpe do modelowania terenu posłużył mi przekrój przez wał wykonany podczas prac archeologicznych. zrobiłem go w poly, postawiłem i dopasowałem do mapy z poziomicami, drogi były pózniej wycinane.Wał rekonstruowany zrobiłem w podobny sposób tylko juz z projektu shadowsexpe wody mało bo jak to wizualizowałem to susza była;)a tak poważnie to trafna uwaga, wzbogaciłoby obrazki..
shadowsexpe Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 (edytowane) ja od siebie dodam że wykorzystując poziomice i nurbs można też zrobić fajny teren ;) Ania ma wybitnie racje spróbuj multitexturemap do zróżnicowania drewna Edytowane 17 Kwiecień 2013 przez shadowsexpe nie chaiłem pisac kolejnego posta ;)
Ania Napisano 17 Kwiecień 2013 Napisano 17 Kwiecień 2013 Te poręcze przed wejściem są dziwne, czy naprawdę były tak wbite prosto w chodnik? Trochę bardziej bym zróżnicowała kolory poszczególnych pali lub desek, widzę że trochę już są ale dałabym mocniej, teraz są zbyt równomierne. Tym bardziej dachówki. Ogólnie bardzo fajny projekt.
voyas Napisano 17 Kwiecień 2013 Autor Napisano 17 Kwiecień 2013 niestety o nurbs mam blade pojęcie poza tym ze wiem ze coś takiego jest. zróżnicowanie drewna tak naprawdę powstało dopiero w PSie bo jak kombinowałem z multitexturemap to coś mi licho szło, brakło mi czasu na rozkminianie co robię nie tak. Poręczy w projekcie który dostałem(nieostateczna wersja) wogóle nie było wiec wstawiłem to co widać bez wgryzania sie w szczegół mocowania, natomiast z tego co widziałem podobne obiekty to np w biskupinie wyglada podobnie(słupek przebija deskowanie i mocowany jest do legarów głównych) a w gross raden dodatkowo jest tylko"krawężnik" na krawędzi kładki, który powiedzmy że może stanowić punkt dodatkowego zaczepienia dla słupka barierki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się