Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, od paru miesiecy pracuje w malym studiu robiącym gry na smartphony i postanowiłem podzielić się tutaj częścią tego co robie w pracy. Do stworzenia poniższych modeli/leveli urzyłem blendera, photoshopa, gimpa, xnormala oraz unity.

 

volcanochess.jpg

 

gym02.jpg

 

gym01.jpg

 

greek01.jpg

 

greek02.jpg

 

greeks.jpg

 

statuegs.jpg

 

woodentower.jpg

archu.jpg

 

medievale.jpg

 

socerplayer.jpg

 

No i to by bylo narazie na tyle.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Shomps
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Eee no bardzo pozytywne :D

Widać jak dużo robi brak miniaturki przy temacie - po prostu go ominąłem, teraz przez przypadek wlazłem, zdziwiony że nie wiedziałem tych prac wcześniej.

Bardzo fajne te LPki, największe wrażenie robi pierwszy screen oczywiście :-)

Czekam na więcej!

 

Pozdrawiam,

Piro~

Napisano (edytowane)

Witam, dawno nic nie dodawałem więc czas najwyższy coś wrzucić nowego, tak więc taka o skromna oponka z felgą.

 

oponk01.jpg

 

oponk02.jpg

 

oponk03.jpg

 

texturki.jpg

 

wire.jpg

 

xnormalscreenj.jpg

 

Modelowane w Blenderze 1618 trisów, textury xNormal i Photoshop, wszystkie w rozdzielczosci 1024x1024

 

 

Zdaje sobie sprawe że normalmapa na feldze wyglada kiepsko, tylko jak widać na screen'ie z podgladu xNormala tam wyglada tak jak powinna, natomiast w marmosecie i blenderze wyglada dużo gorzej, nie wiem od czego to zależy byc może ktoś z forumowiczów mi podpowie jak rozwiązac ten problem

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Shomps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności