Shomps Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 (edited) Witam, od paru miesiecy pracuje w malym studiu robiącym gry na smartphony i postanowiłem podzielić się tutaj częścią tego co robie w pracy. Do stworzenia poniższych modeli/leveli urzyłem blendera, photoshopa, gimpa, xnormala oraz unity. No i to by bylo narazie na tyle. Pozdrawiam. Edited January 12, 2014 by Shomps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr3d3k Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 bardzo fajne to. Tekstura pomnika super Wrzucaj więcej :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piro Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Eee no bardzo pozytywne :D Widać jak dużo robi brak miniaturki przy temacie - po prostu go ominąłem, teraz przez przypadek wlazłem, zdziwiony że nie wiedziałem tych prac wcześniej. Bardzo fajne te LPki, największe wrażenie robi pierwszy screen oczywiście :-) Czekam na więcej! Pozdrawiam, Piro~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthus Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Też ten temat mi jakoś umknął :/. Bardzo pozytywnie :) chociaż ogólnie przy drewnie na handpainted bym dał więcej detalu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chico Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 https://www.assetstore.unity3d.com/#/publisher/1114 Sprzedaja sie cos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shomps Posted June 29, 2013 Author Share Posted June 29, 2013 https://www.assetstore.unity3d.com/#/publisher/1114 Sprzedaja sie cos? Tak, głównie enviromenty takie jak stadiony i plansze z szachownicami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shomps Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 (edited) Witam, dawno nic nie dodawałem więc czas najwyższy coś wrzucić nowego, tak więc taka o skromna oponka z felgą. Modelowane w Blenderze 1618 trisów, textury xNormal i Photoshop, wszystkie w rozdzielczosci 1024x1024 Zdaje sobie sprawe że normalmapa na feldze wyglada kiepsko, tylko jak widać na screen'ie z podgladu xNormala tam wyglada tak jak powinna, natomiast w marmosecie i blenderze wyglada dużo gorzej, nie wiem od czego to zależy byc może ktoś z forumowiczów mi podpowie jak rozwiązac ten problem Pozdrawiam. Edited January 12, 2014 by Shomps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now