Skocz do zawartości

przypisanie materiału do obiektu


Gość jozue

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jozue

Witam

Jestem całkowicie początkującym użytkownikiem 3d studio maxa 9. Bardzo proszę o wyrozumiałość jeśli pytanie jest całkowicie banalne, ale niestety nie potrafie sobie poradzić z problemem.

 

 

Dodaje ten sam materiał(w tym wypadku „Concrete_Grey2 )do cylindra i boxs z biblioteki materiałów

 

 

Cokolwiek bym nie zrobił cylinder za każdym razem wygląda tak jak na obrazku. Reszta brył jest 'normalna”

 

 

Pozdrawiam

 

 

91246799_800_s.jpg?add=1367423592

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość jozue

wielkie dzięki koledy

widzicie jak to jest jak na starość człowiekowi zachciało się 3d

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starosc to "pojecie" względne! A co do brania się za 3d to nie ma ograniczen wiekowych. To je dobra alternatywa siedzenia na sofie i patrzenia w telewizor. Nawet filozofom się nie snilo, jaka frajde człowiekowi daje, stworzenie czegos swojego, na miare Hollywood!!! W jakimkolwiek znaczeniu, to jest dobre! Dzialaj i łam przekonania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach