Napisano 5 Maj 201311 l Szukam pomysłu na TV w tej sypialni. Tak jak jest teraz chyba zupełnie bez sensu. Może ktoś "podrzuci" jakąś błyskotliwą myśl? . . . Rendery testowe więc jakość "taka sobie". [ATTACH=CONFIG]90395[/ATTACH] Edytowane 5 Maj 201311 l przez Dynamico
Napisano 5 Maj 201311 l Pytanie na co można sobie pozwolić jeśli chodzi o zmiany ? IMO na ścianie naprzeciwko okna daj lustro z blatem a na miejscu lustra daj ciąg meblowy a nad nim powieś tv na ścianie lub postawa na ciągu meblowym, albo możesz w tym miejscu zrobić jakąś ściankę z wnękami pod tv i urządzenia peryferyjne z GK
Napisano 5 Maj 201311 l Autor Pokój ma prawie 6 m długości i TV na tej ścianie gdzie jest lustro raczej odpada - za daleko od łóżka. Sufit wysoko i do tego "dziwny" kształt więc w suficie nie da się go schować. A tak jak teraz też bez sensu - siedząc w fotelu mamy przed nosem tył telewizora. Pat. Pokój to typowa sypialnia bez innych funkcji i TV by się przydał. Mieszkanie jest tylko odnawiane pod kątem wyposażenia i przesuwanie drzwi czy ścian nie wchodzi w rachubę.
Napisano 5 Maj 201311 l to po pierwsze w takim pokoju nie dajesz takiego malca lekko tv może być 50 parę cali, z tego co piszesz to zostaje tylko sciana na wprost okna a tu znów kat patrzenia na tv z łózka jest tez niegenialny
Napisano 6 Maj 201311 l Ja tylko wizualnie przyczepię się do tych potężnych grubych zasłon, nie wiem czy nie przesadziłeś. Pustawo jakoś tutaj dla mnie, wiem nic nie wnoszę konstruktywnego.
Napisano 6 Maj 201311 l niestety moze to co napisze jest bez sensu ze wzgledu na funkcje, bo nie znam rozmiezczenia pokoi i "ważności" drzwi w tym pomieszczeniu ale może skrócić pokój ścianką na wysokości tej cieżkiej zasłony i zrobić za nią garderobę a od strony łóżka powiesić tv. Sciana nie musiałąby być nawet na całą szerokość pokoju... na tej ścianie od tyłu mogłaby być również ta toaletka a w jej obecnym miejscu wysoka szafa na długości od ściany do drzwi. no chyba ze tamte drzwi są głownym wejsciem...
Napisano 6 Maj 201311 l Jeszcze tak możesz pokombinować że tam gdzie teraz toaletka to zrobić jakąś zabudowę z TV, odstawić łóżko od ściany z 2m zrobić jakiś fajny zagłówek i za zagłówkiem toaletka.
Napisano 9 Czerwiec 201311 l Autor Architekci ostatecznie doszli do takiej koncepcji: . . . Powstała również kuchnia . . Jadalnia . . Są jeszcze trzy salony ale na razie nie ma co pokazać. Układ i zastosowane meble, kolorystyka, są ostateczne. Doradźcie proszę jak to podrasować żeby rendery nadawały się do portfolio. Parę błędów widzę - brak klamek przy niektórych drzwiach, zbyt mocne AO w jadalni i błędy w ścianach w tym samym pomieszczeniu, lampy Random w sypialni słabe.
Napisano 9 Czerwiec 201311 l Najbardziej kuleje w twoich renderach światło. Duże AO dajesz, które spłaszcza obrazek i zacyzna dominować nad GI. Kolory świateł jakie dajesz, wszystko sprawia wrażenie białego, walnij pomarańczowe wszystkie swiatła z lamp, a za okna mocno niebieskie, lub sky-a. może całość tak płasko wtedy nie wyjdzie. Pozdrawiam
Napisano 9 Czerwiec 201311 l W kuchni by sporo lepiej wyglądało bez tych włączonych lamp masz tam w sumie fajne światło wpadające z zewnątrz czym robisz AO? jesli chodzi o postprodukcje to troszkę to wszytko wygląda blado pokombinuj w balansie kolorów a jak byś miał ochotę wyrenderowac scenę to warto jest dać vrayextratex z mapką fallof w render elements
Napisano 9 Czerwiec 201311 l Autor Na co dzień "trzaskam" szybkie pomieszczenia biurowe i tam nie potrzeba zbyt wysokiej jakości. No i jak w końcu trafia się cos innego to wychodzą braki. Oświetlam w najprostszy sposób: vray sun + sky + skylight portal. W sypialni lampy to lightMtl + gradient ramp - na pewno zbyt gwałtowne przejścia z jasnego w ciemny: do poprawy. Czasami doświetlam dodatkowym światłem od strony kamery. @Xiz0r Całe oświetlenie - faktycznie kolor biały. @skalpel3d Włączone lampy w kuchni to wymóg architekta, ale są zbyt białe. AO to vrayextratex z mapą dirt. Tu jest render kuchni prosto z maxa Raw render Chyba przekombinowałem w PS.
Napisano 9 Czerwiec 201311 l Na tym co dałeś to balans kolorów dużo może zrobić szczególnie jak podbijesz żółcienie , lampie nad stołem przełamałbym światło białe niebieskim kolorem. Coś w tym kierunku sorry że sobie pozwoliłem :) http://img705.imageshack.us/img705/1884/kuchniaat.jpg Edytowane 9 Czerwiec 201311 l przez skalpel3d
Napisano 9 Czerwiec 201311 l Autor Próbowałem poprawić kuchnię ale...? Chyba potrzeba dodać trochę drobiazgów. . . Jak ktoś chce się "pobawić" PS to tu są czyste pliki: RGB, AO, reflection, wire Uwaga, duże :-) Edytowane 9 Czerwiec 201311 l przez Dynamico
Napisano 9 Czerwiec 201311 l E na co ci te tify. wystarczyły by PNG :> to nie jest normal mapka jakaś ultra czy coś :> chociaż to by podobnie ważyło :D Ni to do gazety bo rozdzielczość za mała więc :D szkoda miejsce zapychać :>
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto